Maar dan wel iedereen laat betalen voor die glutenvrije meukquote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind het meer idioot dat je om gluten vrij vraagt, omdat je er blijkbaar niet tegen kan. maar dan vanwege de smaak zegt ooh valt wel mee ik eet wel lekker met jullie mee
Als je de gemarineerde kipfilet bakt en dan de spinazie er beetje bij beetje in doet, pasta koken en dan er doorheen moet wel lukken denk ik .quote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef Ireth het volgende:
Wordt lekkere droge meuk. Pasta, kipfilet en spinazie. Had iets van creme fresh bij moeten zitten..
ik vind die twee vrouwen zo raarquote:
Ze hebben ook lekker een uitje en knoflook en kruiden dus dat kan best lekker gekookt wordenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als je de gemarineerde kipfilet bakt en dan de spinazie er beetje bij beetje in doet, pasta koken en dan er doorheen moet wel lukken denk ik .
ja ze zei het echtquote:Op zondag 2 februari 2025 14:52 schreef OmaJacky het volgende:
Eva: ketjap manis is aromat in vloeistof????
Belgen kennen geen Ketjap.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:51 schreef Schakeltopia het volgende:
nee jolien, ketjap is geen ketchup
Zoete licht pittige sojasausquote:Op zondag 2 februari 2025 14:52 schreef OmaJacky het volgende:
Eva: ketjap manis is aromat in vloeistof????
BFF'squote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is dat toch met milena en sharice. die kunnen ook niet van elkaar afblijven he
hij heeft er zo gezegd verstand vanquote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff zegt tegen jolien chocola enzo in de kast want anders tjoepen ze het, en dat zegt de persoon die dingen van anderen pakt.
Hij is terug zichzelf, de gluiperdquote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff zegt tegen jolien chocola enzo in de kast want anders tjoepen ze het, en dat zegt de persoon die dingen van anderen pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |