Kind is gewoon blij, deze vergeef ik haarquote:
ik hoor ze toch wel klagen, de lunch word gewoon slobquote:Op zondag 2 februari 2025 14:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou het eten valt deze week niet tegen
maar gaat ze toch doen, dus valt allemaal wel weer meequote:
flink olijfolie dan maarquote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef Ireth het volgende:
Wordt lekkere droge meuk. Pasta, kipfilet en spinazie. Had iets van creme fresh bij moeten zitten..
Dat proberen ze a 5 weken af te dwingenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO dwingt ze dus slob te eten in de middag
Koken deze mensen nooitquote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef Ireth het volgende:
"Als dit voor 3 dagen is kunnen we wel veel spinazie eten!!"
Aldus jane.
Ze willen het gewoon niet snappen. Dus ja dan geeft BB elke dag maar genoeg voor 1 maaltijd. En als ie slim is. Geeft hij pas nieuwe aan het einde van de middag. Zo alleen dwing je ze.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef odie22 het volgende:
BB had het toch duidelijk gezegd van de week, dat het eten voor de avond is, stond ook op een pot ergens "avondeten"
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef Luna68 het volgende:
Moeten ze nu allemaal vieze glutenvrije pasta eten dankzij Eva die daar over klaagt??
vind het meer idioot dat je om gluten vrij vraagt, omdat je er blijkbaar niet tegen kan. maar dan vanwege de smaak zegt ooh valt wel mee ik eet wel lekker met jullie meequote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef Luna68 het volgende:
Moeten ze nu allemaal vieze glutenvrije pasta eten dankzij Eva die daar over klaagt??
Ze heeft er blijkbaar ook medicijnen voor en de slikt ze braaf iedere dagquote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind het meer idioot dat je om gluten vrij vraagt, omdat je er blijkbaar niet tegen kan. maar dan vanwege de smaak zegt ooh valt wel mee ik eet wel lekker met jullie mee
Ontevreden zeikmondquote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hebben de teruglezers er beetje een beeld bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |