Dat zei ze ook helemaal niet. Ze had het erover dat ze veel kinderen als volgers heeft en dat die niet naar BB kijkenquote:
Jolien ook -1, tenzij ze het vandaag uitmaakt.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey zit nog steeds remy op de bank
ah.. stond hier dan verkeerd in de COSquote:Op zondag 2 februari 2025 13:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zei ze ook helemaal niet. Ze had het erover dat ze veel kinderen als volgers heeft en dat die niet naar BB kijken
Zit gewoonte slapen, Jeffje ZCquote:Op zondag 2 februari 2025 13:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey zit nog steeds remy op de bank
Jee... Na .. er was wel gedoetje vanmorgen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:50 schreef Hznootje het volgende:
Hebben Jolien en Jeff ruzie ofzo? Ik heb haar nog niet bij hem gezien
Jolien was in het begin even bij Jeffrey. Geloof dat hij gevoelloos praatte over de situatie en dat vindt ze maar niks.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:50 schreef Hznootje het volgende:
Hebben Jolien en Jeff ruzie ofzo? Ik heb haar nog niet bij hem gezien
Dit stukje zag ik en wilde schrijven dat hij wel een babyface koppie heeft en toen deed hij zijn ogen open.quote:
Jeff zit gewoon zijn zonde te overdenkenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:53 schreef odie22 het volgende:
axel nomineert 6 mensen en wordt genegeerd en dat is zielig , jeff maar 1
ja die moet volgend jaar wel terug komen en de badkamerquote:Op zondag 2 februari 2025 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik ze zo buiten zie zitten in het hoekje, mis ik de hottub toch wel een beetje
Dit jaar is sowieso armoedigquote:Op zondag 2 februari 2025 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik ze zo buiten zie zitten in het hoekje, mis ik de hottub toch wel een beetje
de hottub weer in de badkamerquote:Op zondag 2 februari 2025 13:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ja
[..]
ja die moet volgend jaar wel terug komen en de badkamer
Echt he. Hoe kan iemand van 24 zich gedragen als een kleutertje.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:54 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeff over de aangekoekte pannen/borden van gister: "Dat is aardappelpuree van Jane."
Het was Jeffrey die heeft gekookt en duidelijk verkondigde dat zij de afwas niet gingen doen.
Die jongen weet echt niet van ophouden.
Weg met dat kneusjequote:Op zondag 2 februari 2025 13:56 schreef Ebinas het volgende:
Jeff is zijn volgende zetten aan het berekenen, zo manipulatief en arrogant mogelijk
Ik denk dat Jolien straks de klos isquote:Op zondag 2 februari 2025 13:56 schreef Ebinas het volgende:
Jeff is zijn volgende zetten aan het berekenen, zo manipulatief en arrogant mogelijk
Dat was ze vanmorgen alquote:Op zondag 2 februari 2025 13:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien straks de klos is
Ook primaquote:Op zondag 2 februari 2025 13:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien straks de klos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |