Zet ik hem expres op 2, gaat de stream naar binnenquote:
zien ze wel goed.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt dat jordy zich gord ontplooit. Elsa zegt alleen moet hij zeggen ik heb dit gedaan. Jane van ja heeft bevestiging nodig maar positief. Vind hem heel leuk ontwikkelen
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zet ik hem expres op 2, gaat de stream naar binnen
Hij heeft het wel over hem maar goed dat hij niet is blijven hangen in gemisquote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef Verida het volgende:
[..]
zien ze wel goed.
Het had ook anders kunnen lopen, maar het lijkt erop alsof Jordy niet al te veel last heeft van het verdwijnen van zijn maatje.
Wel de bewoners die buiten waren die t hoorde. Duurde 2 minuten vanaf het doelpunt en 3 minuten toen de scheidsrechter hem goedkeurde. Ze dachten eerst dat er heel snel 2 doelpunten gemaakt werden.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was het te horen op de streams? Doelpunt Ajax, gejuich, afgekeurd, VAR, goedgekeurd en weer gejuich
Dus we zullen het niet wetenquote:
Ah toch!quote:Op zondag 2 februari 2025 15:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wel de bewoners die buiten waren die t hoorde. Duurde 2 minuten vanaf het doelpunt en 3 minuten toen de scheidsrechter hem goedkeurde. Ze dachten eerst dat er heel snel 2 doelpunten gemaakt werden.
mogen we natuurlijk niet horen van ajax, dan weten we dat de streams niet live zijn , maar x aantal minuten achter lopenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zet ik hem expres op 2, gaat de stream naar binnen
Zie post van @OmaJackyquote:Op zondag 2 februari 2025 15:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
mogen we natuurlijk niet horen van ajax, dan weten we dat de streams niet live zijn , maar x aantal minuten achter lopen
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Jeff aan de poets op stream 1. Jeff zal proberen z'n imago op te vijzelen.
op te poetsenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Jeff aan de poets op stream 1. Jeff zal proberen z'n imago op te vijzelen.
Hij denkt zeker dat we er nog een x intrappenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
goedzo axel,quote:Op zondag 2 februari 2025 15:29 schreef Ebinas het volgende:
Axel vertelt Pootje wat Jeff gebruikt heeft, zijn overledne moeder en dat niemand thuis op hem wacht.
Ben benieuwdquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Wil je spinazie?
Pootje : Een beetje
Jane : Maar ik ga het lekker maken, je gaat het lekker vinden.
Pootje : Sowieso, dan wel.
Yep, best jammer. Mattheus doet het nietquote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef mazaru het volgende:
En Jordy loopt weer als een hondje achter Jeff aan zie ik
Jordy is een volger, heeft blijkbaar iemand nodig die hem stuurt.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef mazaru het volgende:
En Jordy loopt weer als een hondje achter Jeff aan zie ik
Ik had ook liever gezien dat hij vertrok in plaats van Niels. Niels was er niet ingetraptquote:Op zondag 2 februari 2025 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy is een volger, heeft blijkbaar iemand nodig die hem stuurt.
hij moet hier denk ik een beetje zijn weg in vindenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy is een volger, heeft blijkbaar iemand nodig die hem stuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |