op te poetsenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Jeff aan de poets op stream 1. Jeff zal proberen z'n imago op te vijzelen.
Hij denkt zeker dat we er nog een x intrappenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Jeff aan de poets op stream 1. Jeff zal proberen z'n imago op te vijzelen.
goedzo axel,quote:Op zondag 2 februari 2025 15:29 schreef Ebinas het volgende:
Axel vertelt Pootje wat Jeff gebruikt heeft, zijn overledne moeder en dat niemand thuis op hem wacht.
Ben benieuwdquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Wil je spinazie?
Pootje : Een beetje
Jane : Maar ik ga het lekker maken, je gaat het lekker vinden.
Pootje : Sowieso, dan wel.
Yep, best jammer. Mattheus doet het nietquote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef mazaru het volgende:
En Jordy loopt weer als een hondje achter Jeff aan zie ik
Jordy is een volger, heeft blijkbaar iemand nodig die hem stuurt.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef mazaru het volgende:
En Jordy loopt weer als een hondje achter Jeff aan zie ik
Ik had ook liever gezien dat hij vertrok in plaats van Niels. Niels was er niet ingetraptquote:Op zondag 2 februari 2025 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy is een volger, heeft blijkbaar iemand nodig die hem stuurt.
hij moet hier denk ik een beetje zijn weg in vindenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy is een volger, heeft blijkbaar iemand nodig die hem stuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |