En welke is 1 van die betere?quote:Op zondag 2 februari 2025 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Doppinda's. moet morgen toch stofzuigen.
morgen naar een wereldrestaurant, 1 van de betere van het noorden.
Dus komt u maar oesters, st jakobsschelpen, sashimi, gegrilde zalm, biefstuk met peperroomsaus, salade en frietjesOfzo...
Tenminste dat is de bedoeling, meestal heb je zoveel trek dat je eerst naar het kant en klare buffet gaat. Altijd! terwijl ik wel een plan van aanpak heb
Mijn eerste ervaring met AYCE was in Leeuwardenquote:
En de naam van het restaurant?quote:Op zondag 2 februari 2025 06:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaring met AYCE was in Leeuwarden
Was op ferkansie met dochter in Holwert en we gingen daar uiteten.
Sindsdien ben ik fan van AYCE
Ben zelf een kleine eter, dus dit concept sprak me prima aan. Steeds kleine beetjes laten wokken en met een voldaan gevoel naar huis gaan ipv van een bord vol vleesch, aardappels en doodgekookte groentes allemaal in ene keer opeten wat nooit lukt.
Ik skip altijd juist de friet en bijvoorbeeld de bami,zit je veel te snel vol van.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Doppinda's. moet morgen toch stofzuigen.
morgen naar een wereldrestaurant, 1 van de betere van het noorden.
Dus komt u maar oesters, st jakobsschelpen, sashimi, gegrilde zalm, biefstuk met peperroomsaus, salade en frietjesOfzo...
Tenminste dat is de bedoeling, meestal heb je zoveel trek dat je eerst naar het kant en klare buffet gaat. Altijd! terwijl ik wel een plan van aanpak heb
Behalve de aardappeltjes was het best okéquote:Op zondag 2 februari 2025 15:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond beef Stroganoff met reepjes diamanthaas i.p.v. reepjes biefstuk.
Oh, lekker met die zilveruitjes erbij ookquote:Op zondag 2 februari 2025 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Behalve de aardappeltjes was het best oké
[ link | afbeelding ]
In dit geval was het in Leek.quote:
Klinkt lekker.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Cappuccino met 2 bonbons
Vanavond maak ik zelf pokébowl met garnalen, pulled chicken (al in de oven), edamame, avocado, radijs, julienne wortel en rijst met wasabi-ricotta en sriracha.
Phehehehequote:Op zondag 2 februari 2025 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Vanavond ook edamame gehad voor het eerst... Nou ja, 20 jaar geleden eens een keer gehad, wist ik veel dat je alleen de peultjes kon eten, vond het echt niet weg te krijgen, nu snap ik waarom![]()
Maar ja, vind ze erg lekker nu met de juiste eetwijze.....
Tevens benieuwd naar wasabi-ricottaquote:Op zondag 2 februari 2025 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Cappuccino met 2 bonbons
Vanavond maak ik zelf pokébowl met garnalen, pulled chicken (al in de oven), edamame, avocado, radijs, julienne wortel en rijst met wasabi-ricotta en sriracha.
Wasabi door ricotta mengen, voilàquote:Op zondag 2 februari 2025 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Tevens benieuwd naar wasabi-ricotta
Vertel vertel!
Ook nog wat spinazie, appel, selderij (quote:Op maandag 3 februari 2025 08:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wasabi door ricotta mengen, voilàKun je dan als sausje erover doen.
Zat er wel fruit door de komkommersap of alleen komkommer?
Heerlijk!!!quote:Op maandag 3 februari 2025 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook nog wat spinazie, appel, selderij () en citroen
Had het snel meegegrist, vind op zich zulk sap soms lekker en fris voor na saunaatje ofzo. Dit was echt gore zooi, beter laten liggen
En lekker, van de week eens maken. Sowieso pokebowl![]()
Die geroosterde sesamdressing van Kewpie is ook enorm lekker erop. Ken je die?
Bah, dat klinkt smerig. Er moet fruit in zitten bij mij maar appelsap ben ik niet gek op dus als dat het zou moeten redden, laat maar.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook nog wat spinazie, appel, selderij () en citroen
Had het snel meegegrist, vind op zich zulk sap soms lekker en fris voor na saunaatje ofzo. Dit was echt gore zooi, beter laten liggen
En lekker, van de week eens maken. Sowieso pokebowl
Die geroosterde sesamdressing van Kewpie is ook enorm lekker erop. Ken je die?
Tosti en double cheese lasagne voor een kaashaterquote:Op maandag 3 februari 2025 14:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het uit PG een double cheese lasagne, die door mij wat getweakt is, want nog wat gehakt en champignons extra erbij gedaan.
lactose-intolerantequote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tosti en double cheese lasagne voor een kaashater
Beide toch?quote:
Er zijn wel kazen die @golfer lekker vind en soms tegen kan, maar dat kan ie beter zelf vertellenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Beide toch?
Ik kan niet tegen gewone melk dus heb lactosevrij staan. Maar opgewarmd (zoals cappuccino) gaat het wel, dat snap ik niet. Zal wel aan mij liggen
Ik 'haat' niet alle kazen. Alleen als ze erg naar kaas stinken.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Tosti en double cheese lasagne voor een kaashater
Heb gpt de kruidenmix laten makenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier chili con carne met een dot crème fraiche.
Oh goeie tip dat, is idd echt prijzig. Maar lekker manquote:Op maandag 3 februari 2025 14:59 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk!!!
Ik doe dat op stukjes komkommer.
(Haal grote flessen bij de sligro anders is het veel te duur)
Ja aanrader! Kopennnnnnquote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bah, dat klinkt smerig. Er moet fruit in zitten bij mij maar appelsap ben ik niet gek op dus als dat het zou moeten redden, laat maar.
Nee heb ik nog niet gezien of gehad. Even opgezocht, klinkt goed. Ik hou sowieso van geroosterde sesamsmaak, dus deze saus moet lekker zijn. Lijkt mij uitstekend voor pokébowl
Sojasauspoederquote:Op maandag 3 februari 2025 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb gpt de kruidenmix laten maken
3⅓ tl paprikapoeder
1⅔ tl komijnpoeder
1⅔ tl knoflookpoeder
1⅔ tl uienpoeder
⅚ tl cayennepeper (of naar smaak)
⅚ tl zwarte peper
⅚ tl suiker (optioneel, voor balans)
⅚ tl gerookt paprikapoeder
⅚ tl cacao of kaneel
⅚ tl gistextract of sojasauspoeder (voor umami)
Ongeveer hetzelfde gebruik ik voor mijn chili. Geen suiker en zowel kaneel als cacao/stuk pure chocolade. En dan grotere hoeveelhedenquote:Op maandag 3 februari 2025 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb gpt de kruidenmix laten maken
3⅓ tl paprikapoeder
1⅔ tl komijnpoeder
1⅔ tl knoflookpoeder
1⅔ tl uienpoeder
⅚ tl cayennepeper (of naar smaak)
⅚ tl zwarte peper
⅚ tl suiker (optioneel, voor balans)
⅚ tl gerookt paprikapoeder
⅚ tl cacao of kaneel
⅚ tl gistextract of sojasauspoeder (voor umami)
Ja dat had ik niet in huis als enige.quote:
Voor umamiquote:Op maandag 3 februari 2025 17:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde gebruik ik voor mijn chili. Geen suiker en zowel kaneel als cacao/stuk pure chocolade. En dan grotere hoeveelheden
Oh en ook geen gist/sojasauspoeder. Die begrijp ik ook even niet![]()
Ik dacht dat parmezaan weinig lactose bevat in vergelijking met 'gewone' kaasquote:Op maandag 3 februari 2025 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik 'haat' niet alle kazen. Alleen als ze erg naar kaas stinken.
Ik kan harde kazen ( zoals parmezaan) wel verdragen, maar neem altijd als ik vermoed dat ik last krijg van mijn lactose-intolerantie een lactasepil in.
Ok!quote:Op maandag 3 februari 2025 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh goeie tip dat, is idd echt prijzig. Maar lekker man
Had een keer een B-merk en dat was echt zonde van het geld, Kewpie it is!
[..]
Ja aanrader! Kopennnnnn
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het uit PG een double cheese lasagne, die door mij wat getweakt is, want nog wat gehakt en champignons extra erbij gedaan.
Heerlijk en feestelijkquote:Op maandag 3 februari 2025 19:58 schreef Karzai het volgende:
hier ook, ik heb nog wat oud brood dat ik ga roosteren, en een stukkie makreel, kaas en vleeswaren
broodje 1, mayonaise, makreel, kappertjes en sambal badjak
broodje 2, mayonaise, kip, tomaat en mosterd/dille saus
broodje 3, roomboter en oude alpenkaas
broodje 4, roomboter en emmenthaler
broodje 5, roomboter, rookvlees en zwarte peper
[ afbeelding ]
Vertel meer!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
[ link | afbeelding ]
Aanvulling, niet voor herhaling vatbaar die chips![]()
Alsof je karton met zwarte peper zit te etenquote:
Oh bahquote:Op maandag 3 februari 2025 22:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alsof je karton met zwarte peper zit te eten![]()
Het is echt heel slecht
Had via Scoupy voor een euro een zak gekocht dus dat valt gelukkig mee.
Wel gratis whopper als je een zak kooptquote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
[ link | afbeelding ]
Bij de lidl verkochten ze chips met gyros smaak, daar ging ik bijna van over mn nek, zo goor.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond: uit Project Gezond een witte kool ovenschotel (kool, aardappelpuree, strooikaas) met krokant spek.
Nee. Witte kool.quote:
Ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:39 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vond 't prima!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Hier pittige kaasschnitzel en spruitjes. Vlammende smoel van die handel, veel te pittig
Mooie plaat!quote:
Ja kersen met magere kwark en schuddebuikjesquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie plaat!
Is dat vlaaivulling?
Hier koffieeeee
Lekker ontbijtje zeg!quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja kersen met magere kwark en schuddebuikjes![]()
Fijn dat het ook echt pikant is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:08 schreef Karzai het volgende:
De chips is behoorlijk pikant, ik drink er een kersenbiertje bij
[ afbeelding ]
De eerste mislukt bijna altijd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:35 schreef Vincent_student het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in mijn leven pannenkoeken bakken!![]()
Wens me succes!
Ik ga er zo in: als het mislukt, mislukt het. Dan is het niet aan mij besteed.
Och, als het bij de eerste blijft, dan ben ik al zeer gelukkig. Even de pan goed warm maken, is de tip en als beginner ga ik het met olie proberen.quote:
niet op te hoog vuur zetten! en dan gewoon rustig bakken en ondraaien met een spatel;quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Och, als het bij de eerste blijft, dan ben ik al zeer gelukkig. Even de pan goed warm maken, is de tip en als beginner ga ik het met olie proberen.
inderdaad ik moest hem openknippen zag dat ze nog een paar smaken hadden zal ik van de week eens halen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijn dat het ook echt pikant is.
Ik krijg zakken Aziatische chips heel moeilijk open, denk dat het plastic een stuk dikker is.
Heb een hongerdag vandaag. Moet nog naar de supermarkt om wat te zoeken voor vanavond, weet het nog niet.
Zet em op, hoop dat het je lukt. Met of zonder vulling?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:35 schreef Vincent_student het volgende:
Wens me succes!
De eerste mislukt altijd!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:35 schreef Vincent_student het volgende:
Wens me succes!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik vanuit PG fajita's met kip en sambalyoghurt.
Ik gebruik kippendijfilets en sambal badjak.
Pannekoeken moeten met boter, is niet lekker met oliequote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Och, als het bij de eerste blijft, dan ben ik al zeer gelukkig. Even de pan goed warm maken, is de tip en als beginner ga ik het met olie proberen.
Succes met bakkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:35 schreef Vincent_student het volgende:
Wens me succes!
En goed gelukt?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Terwijl je het beslag maakt het vuur zachtjes onder je koekenpan aan,dan is de pan goed warm.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.quote:
Dank je. Ik had er altijd tegenop gezien, ik dacht altijd, gaat mij nooit lukken. Ik dacht daarbij aan mijn moeder die er altijd een hele heisa van maakte. Maar het viel reuze mee. Als je het eenmaal door hebt, hoe je een beetje met het vuur speelt dat niet alles zwart blakert en weet wanneer de pannenkoek los komt, zodat je hem kunt draaien, dan gaat het heel goed. Zeker een herhaling waard. Als ik ooit neefjes/nichtjes op bezoek krijg, weet ik tenminste hoe ik pannenkoeken moet bakken.quote:
Nou ja zeg,quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:10 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.
[ afbeelding ]
De eerste lukte inderdaad niet goed. De pan was iets te warm. Hij had wat zwartachtige vlekken (op de foto zie je nog een stukje eerste pannenkoek onderaan). Ik had eerst youtubefilmpjes bekeken over pannenkoeken bakken. Eerste kant 2 minuten. Ik heb de stopwatch erbij gehouden. Maar ik kreeg wel door hoe het moest. Vuur wat lager gezet en eerste kant daarna wat korter. En het ging steeds beter, keren ging als vanzelf. Dan heel kort nog. Ik maakte de pannekoeken in de loop van het bakken wat lichter.
De meesten naturel, een paar met spek en kaas en een paar met kaas.
Ok, dit was ook een verrassing voor vriendinlief die langskwam. Tja, en toen.... ze had geen zin in pannenkoeken.![]()
Dus die heb ik maar in delen ingepakt in huishoudfolie en richting vriezer gedaan, voor mezelf later. Ik heb toen maar spaghetti pesto gemaakt, dat ging er wel in.
Goed gedaan! Vind t wel echt lullig voor je na zoveel (voor)werk dat je vriendin geen zin had erinquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:10 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.
[ afbeelding ]
De eerste lukte inderdaad niet goed. De pan was iets te warm. Hij had wat zwartachtige vlekken (op de foto zie je nog een stukje eerste pannenkoek onderaan). Ik had eerst youtubefilmpjes bekeken over pannenkoeken bakken. Eerste kant 2 minuten. Ik heb de stopwatch erbij gehouden. Maar ik kreeg wel door hoe het moest. Vuur wat lager gezet en eerste kant daarna wat korter. En het ging steeds beter, keren ging als vanzelf. Dan heel kort nog. Ik maakte de pannekoeken in de loop van het bakken wat lichter.
De meesten naturel, een paar met spek en kaas en een paar met kaas.
Ok, dit was ook een verrassing voor vriendinlief die langskwam. Tja, en toen.... ze had geen zin in pannenkoeken.![]()
Dus die heb ik maar in delen ingepakt in huishoudfolie en richting vriezer gedaan, voor mezelf later. Ik heb toen maar spaghetti pesto gemaakt, dat ging er wel in.
Toch lekker gegeten!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:31 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren zure pittige soep van de lokale chinees en een paar sushi
Vandaag pistolets met zuurkool, gebakken ui, verse knakworsten, augurk, ketchup, mosterd en krokant gebakken uitjes, oftewel hotdogs
Heb griep, deze week niet echt veel gekokkereld helaas
Knap dat je daar nog fut voor had!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:31 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren zure pittige soep van de lokale chinees en een paar sushi
Vandaag pistolets met zuurkool, gebakken ui, verse knakworsten, augurk, ketchup, mosterd en krokant gebakken uitjes, oftewel hotdogs
Heb griep, deze week niet echt veel gekokkereld helaas
Dankje, had wel kookhulp hierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed gedaan! Vind t wel echt lullig voor je na zoveel (voor)werk dat je vriendin geen zin had erin
[..]
Toch lekker gegeten!
Wordt snel beter
Das een beste stapelquote:
Ah ok. Invriezen gaat trouwens uitstekend. Heb ik ook gedaan met pannenkoeken, vandaag een portie uit de vriezer gehaald, smaakt uitstekend!quote:
Waarom ga je er vanuit dat ze moet invriezen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:03 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ah ok. Invriezen gaat trouwens uitstekend. Heb ik ook gedaan met pannenkoeken, vandaag een portie uit de vriezer gehaald, smaakt uitstekend!
Ok, je eet alles op? (respect) of je krijgt bezoek?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat ze moet invriezen?![]()
Hier pokebowl op, kunnen we morgen ook nog mee lunchen want was weer veel teveel. Geen straf
Ik ben Sigme niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:01 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ok, je eet alles op? (respect) of je krijgt bezoek?
Choceptionquote:
Maar ter info: naar eigen zeggen heeft ze de helft vd stapel opgegeten.quote:
Ik heb er helemaal niets mee, vind het zonde van de calorieën. Net als cheesecake, ook niet mijn dingquote:Op zondag 9 februari 2025 13:40 schreef Karzai het volgende:
ik ben niet zo dol op pannenkoeken, als ik er 2 heb gegeten vind ik het meestal wel mooi geweest
vandaag weer eens een curry maken![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik fusilli met halfom gehakt, ui, knoflook, aubergine, kastanjechampignons, kookroom en tomatenblokjes met Italiaanse kruiden.
Lekker!quote:Op zondag 9 februari 2025 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niets mee, vind het zonde van de calorieën. Net als cheesecake, ook niet mijn ding
Bakje cappuccino nu hier, straks pokebowl als avondeten (ipv lunch, want dat nuttigde ik bij Simonis in de Stad)
Ga ik onthoudenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef Kanaroe het volgende:
Ik at kaasfondue met spruitjes, rauwe witlof en romatomaatjes
Goeie combi trouwens gestoomde spruiten met kaasfondue
Mijn dochter roept tegenwoordig zelf al als iemand wat aanbiedt aan ons 'mama houdt niet van zoet'quote:Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!
Ha ik was bij een bakkerijtje vandaag, en nam dulce de leche cheesecake en s'mores cookie mee om bij Starbucks op te eten met een cappuccino. Heerlijk vond ik het, vooral die cheesecake![]()
's Avonds een pizza 4 formaggi. Goed weekend.
Met Morcilla ook?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Fabada asturiana
Morcilla, buik, been, en door de buren gemaakte chorizoquote:
Beter, hoef jij het niet meer af te slaanquote:Op zondag 9 februari 2025 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn dochter roept tegenwoordig zelf al als iemand wat aanbiedt aan ons 'mama houdt niet van zoet'
Maar lekker voor je joh, smullen is hartstikke top, klinkt goed
* Perrin is jaloers.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Morcilla, buik, been, en door de buren gemaakte chorizo
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 9 februari 2025 20:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Fabada asturiana
Doe niet zo wild johquote:Op maandag 10 februari 2025 15:10 schreef golfer het volgende:
Tussendoor ook nog een handvol witte druiven.
Ik ben onderweg!!!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
Straks gebakken rijst, met lente-ui, knoflook, gember, ei en prei
Daar doe ik aan het eind wat flinterdunne rauwe spitskool op/doorheen
Daarbij gemarineerde kippedijfilet uit de grillpan
Atjar, gebakken uitjes en seroendeng komen ook op tafel
Oh wouw... watertandenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:29 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond maak ik gevulde puntpaprika's met als extra wat spinazie er doorheen.
Gewoon een keer goed poepen en het is weer weg johquote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Magica het volgende:
Ben twee kilo aangekomen dit weekend![]()
Dus vandaag maar rustig aan, vanmiddag paar crackers met kipfilet humus en avocado. Nu een ‘noedelsoep’ van Unox
Wel genoten? Dat is het belangrijkstquote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Magica het volgende:
Ben twee kilo aangekomen dit weekend![]()
Dus vandaag maar rustig aan, vanmiddag paar crackers met kipfilet humus en avocado. Nu een ‘noedelsoep’ van Unox
Die cassave is meer dan primaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:52 schreef Karzai het volgende:
Mijn snack voorraad voor een paar dagen
[ afbeelding ]
Dat Bommelboek is fantastisch, leuk!quote:Op maandag 10 februari 2025 20:00 schreef Karzai het volgende:
Keb gratis voor zeker drie jaar lang shampoo en conditioner, 1,69 betaald de bloemen en het fruit heb ik wel zelf gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon een meer goed poepen en het is weer weg joh
Hier vanavond lasagne
Ja dat welquote:Op maandag 10 februari 2025 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wel genoten? Dat is het belangrijkst
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pasta met pesto, vers en zelfgemaakt
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:30 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt gebakken krielaardappeltjes, spruiten uit de airfryer met kerriemayonaise en gebraden gemarineerde kippendijfiletstukjes.
Had je een feestje?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:28 schreef maily het volgende:
Stokbrood, champignons, broccoli- en bloemkoolroosjes, bosuitjes.
Kaasfondue van de Lidl, aangevuld met knoflook, Achelse Blauwe en Gruyère.
En een imitatie Magnum, een Bigger.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pasta met pesto, vers en zelfgemaakt
Het is al op zeker hequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:28 schreef maily het volgende:
Stokbrood, champignons, broccoli- en bloemkoolroosjes, bosuitjes.
Kaasfondue van de Lidl, aangevuld met knoflook, Achelse Blauwe en Gruyère.
Hoe is ie en waar is ie te koop? Lijkt me geweldig!quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:25 schreef Molo het volgende:
Eiwitreep in de smaak Zweedse kerstmannenschuimpjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja heel lekker, als je van het Zweedse snoepgoed houdt, is LE. Ze hebben ook de LE versie Berry Licorice. Ook lekker Zweedse combinatie van smakenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe is ie en waar is ie te koop? Lijkt me geweldig!
Twee liter chocolademelkquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond wat snacks uit de frituur, moeten vroeg eten want naar het theater vanavond.
Net een paar cappuccinos gemaakt, en 2 liter chocolademelk omdat de melk tegen datum loopt, met 150 gram cacao, en een kopje suiker
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond: aardappeltjes met schil en rozemarijn uit de airfryer, gebakken krokante kipschnitzels en appelcompote.
In de koelkast, daar het gekookt heeft blijft het zeker een week, zo niet langer, goed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:04 schreef maily het volgende:
[..]
Twee liter chocolademelk![]()
Hoe bewaar je dat?
Ik hou zeker van Zweeds drop en snoep.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja heel lekker, als je van het Zweedse snoepgoed houdt, is LE. Ze hebben ook de LE versie Berry Licorice. Ook lekker Zweedse combinatie van smaken![]()
https://fitnesscandy.nl/products/barebells-chewy-santa-strawberry
Koetjesreepquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Cappuccino bij Pannenkoe.
[ link | afbeelding ]
En een pannenkoek met banaan, appel en rozijnen met wat stroop erover.
Zaterdag naar mijn favo pannenkoekentent en dan neem ik een hartige.
Hahaha.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ah, Skrei, Het ierse rundvlees van de Kabeljauw
Daar ben je!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Koetjesreep.
Ik ga vanavond naar de thai en strakjes naar chipotle want ik heb een bogo coupon in de bus gekregen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:34 schreef golfer het volgende:
Nu: palingfilet van de visjuwelier.
Vanavond maak ik op de huid gebakken skrei-filets, tagliatelle met een pomodori, basilicum, mozarellasaus en botersla met tomaatjes en komkommer.
Deze?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:10 schreef Molo het volgende:
Andijviestampot, kant en klare van de AH. Lekker spul dat
Yep! Ik vind boerenkool (geen enkele variant) niet lekker maar de witlof hiervan is ook erg prima jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze?
https://www.ah.nl/product(...)se-stamppot-andijvie
Die is lekker!
De witlof en boerenkool ook.
Heerlijk voor ontbijt als je aardappels over hebt van de vorige avond.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tortilla con patata met jamón
Onze 7 kippen leggen nu per dag een ei of zes a zeven, dus het is vooral dat ik eieren over hebquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heerlijk voor ontbijt als je aardappels over hebt van de vorige avond.
Klassiek arme mensen eten, aardappels van eigen land en eieren van eigen kippen. Spek is een luxe.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onze 7 kippen leggen nu per dag een ei of zes a zeven, dus het is vooral dat ik eieren over heb
Volgend jaar alle drie van eigen land.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klassiek arme mensen eten, aardappels van eigen land en eieren van eigen kippen. Spek is een luxe.
Ja ik leef nog, beetje druk af en toe (ben hard aan het solliciteren na ruim 5 jaar thuis zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Daar ben je!![]()
Ik wilde al even vragen waar je bleef. Hoop dat het goed gaat met je.
Gratis (of met korting) naar Chipotle, yeah, geniet ervan!
Spannende tijden!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik leef nog, beetje druk af en toe (ben hard aan het solliciteren na ruim 5 jaar thuis zijn! )
De chipotle was heerlijk, ook echt een van de weinige tenten waar de prijzen niet zo enorm zijn gestegen de afgelopen jaren. Gisteravond uiteindelijk Indiaas gegeten, butter chicken samosas, lamcurry en mango lassi.
Ooh heerlijk zeg, Indiaasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik leef nog, beetje druk af en toe (ben hard aan het solliciteren na ruim 5 jaar thuis zijn! )
De chipotle was heerlijk, ook echt een van de weinige tenten waar de prijzen niet zo enorm zijn gestegen de afgelopen jaren. Gisteravond uiteindelijk Indiaas gegeten, butter chicken samosas, lamcurry en mango lassi.
Oeh, dat lijken me lastige kwesties zeg!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil heel graag maar heb mijn man helaas (nog) niet kunnen overtuigen. Hopelijk wel dit jaar naar NL op vakantie
.
Gebruik jij je airfryer veel, Molo? Zit er weleens aan te denken er eentje aan te schaffen. Onze oven heeft blijkbaar ook een airfyer stand maar dat vind ik zo raar.
Dat is een spaanse omelet. Ziet er zeer smakelijk uit. Ik heb het recept opgezocht, maar wat me tegenstaat is de grote hoeveelheid olijfolie die je nodig hebt (330 ml). Dat is allemaal leuk en aardig, maar hoe kom je daar van af? Zo even door de wc spoelen, dat doe je gewoon niet. (Frituren in olie doe ik ook niet om deze reden, ik heb een airfryer, en daar ben ik erg blij mee).quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tortilla con patata met jamón
Ik heb deze met een scheut olie in de oven gemaakt, dat maakt het leven een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:10 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is een spaanse omelet. Ziet er zeer smakelijk uit. Ik heb het recept opgezocht, maar wat me tegenstaat is de grote hoeveelheid olijfolie die je nodig hebt (330 ml). Dat is allemaal leuk en aardig, maar hoe kom je daar van af? Zo even door de wc spoelen, dat doe je gewoon niet. (Frituren in olie doe ik ook niet om deze reden, ik heb een airfryer, en daar ben ik erg blij mee).
Dan meng je dus het ei, aardappelstukjes, ui en ham door elkaar in die ovenschaal en dan iets van 20 minuten 200 graden?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb deze met een scheut olie in de oven gemaakt, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
Voor dingen die ik frituur bewaar ik de olie.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef golfer het volgende:
Avondeten:spaghetti met een variatie op een Bolognesesaus en Italiaanse roerbakgroenten.
wat een feest maak jij er toch elk weekend vanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Gratis dag![]()
Gratis grote pistache lattes
[ link | afbeelding ]
Gratis thee/fris en eten van mijn favo pannenkoektent
Geitenkaas, gekarameliseerde appel, honing, walnoot.
[ link | afbeelding ]
'Masterpiece'; American pancakes met burger, bacon, cheddar, gebakken ei, teriyakisaus en gefrituurde uitjes.
[ link | afbeelding ]
Heldin!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Gratis dag![]()
Gratis grote pistache lattes
[ link | afbeelding ]
Gratis thee/fris en eten van mijn favo pannenkoektent
Geitenkaas, gekarameliseerde appel, honing, walnoot.
[ link | afbeelding ]
'Masterpiece'; American pancakes met burger, bacon, cheddar, gebakken ei, teriyakisaus en gefrituurde uitjes.
[ link | afbeelding ]
Aardappel gekookt en dan met zout en een scheut olijfolie in de oven voor wat kleur en smaak.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 09:20 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dan meng je dus het ei, aardappelstukjes, ui en ham door elkaar in die ovenschaal en dan iets van 20 minuten 200 graden?
Starbucks!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Heldin!!!
Die pistache latte, waar heb je die gedronken?
Kijkkkkk, dat zie ik wel zitten ja!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Starbucks!
Tijdelijk beschikbaar en al 3x gehad. Aanrader hoor, mede-pistache fan
Het verkoopt wellicht niet zo bestquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef Vincent_student het volgende:
Vanavond vegetarische burgers met patat en veldsla. Probleem: deze vegetarische burgers zijn uit het AH-assortiment gehaald. Eerst de Garden Gourmet Japaleno eruit en nou deze japaleno's eruit. De rest is trouwens gewoon slecht. Onbegrijpelijk dat ze de smakelijkste vegetarische dingen weghalen.
Ik wilde ‘m voor mijn verjaardag proberen (want gratis) maar uiteindelijk iets anders gekozen. Ben wel benieuwd! Ik heb pistache creamer hier in de koelkast staan, maakt ook best lekkere pistache lattes! Die burger ziet er goed uit trouwensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Starbucks!
Tijdelijk beschikbaar en al 3x gehad. Aanrader hoor, mede-pistache fan
McDonalds blijft nog altijd een van mijn favoriete fast food ketensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijkkkkk, dat zie ik wel zitten ja!
Heb net een McSmart menu op, met cheeseburger. Oldskool
Niet lekker maar kind was heel blij hier, ook wat waard
Die zit nu nog even gelukzalig een diabetische McFlurry met ijs, Oreo én karamel te verorberen
Topmoedertje jij!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:13 schreef Karzai het volgende:
curry met vis rijst en groente, door mijn moeder gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Iedereen weet dat ik dit ga kopen nuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:06 schreef Molo het volgende:
Oh de paaseitjes van de Jamin in de ludieke smaak 'nasi goreng' moet je trouwens echt laten liggen
Gad-ver-dam-me
Echt nog veel en veel smeriger dan verwacht![]()
Uitgespuugd, kokhalzend boven de vuilnisbak gehangen en mond gespoeld. Kind en man los van mij zelfde ervaring![]()
![]()
Zie graag je review tegemoetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik dit ga kopen nu
Je kind heeft groot gelijk!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:35 schreef Molo het volgende:
Die zit nu nog even gelukzalig een diabetische McFlurry met ijs, Oreo én karamel te verorberen
Dat klinkt fantastisch, hebben we helaas niet hier. Zo goed met trends zijn we hier nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wilde ‘m voor mijn verjaardag proberen (want gratis) maar uiteindelijk iets anders gekozen. Ben wel benieuwd! Ik heb pistache creamer hier in de koelkast staan, maakt ook best lekkere pistache lattes! Die burger ziet er goed uit trouwens!
Haha, tof dat je die hebt geproefd!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:06 schreef Molo het volgende:
Oh de paaseitjes van de Jamin in de ludieke smaak 'nasi goreng' moet je trouwens echt laten liggen
Gad-ver-dam-me
Uitgespuugd, kokhalzend boven de vuilnisbak gehangen en mond gespoeld. Kind en man los van mij zelfde ervaring![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:06 schreef Molo het volgende:
Gad-ver-dam-me
![]()
Ik heb nog nooit van dat brood gehoord maar ik wil het nuuuuuuuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:56 schreef Smart_ass het volgende:
Hier weer eens chipotle black bean chili (ben nog steeds in mijn chipotle era)
.
En ik had vandaag weer eens agege brood gemaakt. Stuk beter gelukt dan de vorige keer, aldus de expert in huis.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |