Heerlijk voor ontbijt als je aardappels over hebt van de vorige avond.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tortilla con patata met jamón
Onze 7 kippen leggen nu per dag een ei of zes a zeven, dus het is vooral dat ik eieren over hebquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heerlijk voor ontbijt als je aardappels over hebt van de vorige avond.
Klassiek arme mensen eten, aardappels van eigen land en eieren van eigen kippen. Spek is een luxe.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onze 7 kippen leggen nu per dag een ei of zes a zeven, dus het is vooral dat ik eieren over heb
Volgend jaar alle drie van eigen land.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klassiek arme mensen eten, aardappels van eigen land en eieren van eigen kippen. Spek is een luxe.
Ja ik leef nog, beetje druk af en toe (ben hard aan het solliciteren na ruim 5 jaar thuis zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Daar ben je!![]()
Ik wilde al even vragen waar je bleef. Hoop dat het goed gaat met je.
Gratis (of met korting) naar Chipotle, yeah, geniet ervan!
Spannende tijden!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik leef nog, beetje druk af en toe (ben hard aan het solliciteren na ruim 5 jaar thuis zijn! )
De chipotle was heerlijk, ook echt een van de weinige tenten waar de prijzen niet zo enorm zijn gestegen de afgelopen jaren. Gisteravond uiteindelijk Indiaas gegeten, butter chicken samosas, lamcurry en mango lassi.
Ooh heerlijk zeg, Indiaasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik leef nog, beetje druk af en toe (ben hard aan het solliciteren na ruim 5 jaar thuis zijn! )
De chipotle was heerlijk, ook echt een van de weinige tenten waar de prijzen niet zo enorm zijn gestegen de afgelopen jaren. Gisteravond uiteindelijk Indiaas gegeten, butter chicken samosas, lamcurry en mango lassi.
Oeh, dat lijken me lastige kwesties zeg!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil heel graag maar heb mijn man helaas (nog) niet kunnen overtuigen. Hopelijk wel dit jaar naar NL op vakantie
.
Gebruik jij je airfryer veel, Molo? Zit er weleens aan te denken er eentje aan te schaffen. Onze oven heeft blijkbaar ook een airfyer stand maar dat vind ik zo raar.
Dat is een spaanse omelet. Ziet er zeer smakelijk uit. Ik heb het recept opgezocht, maar wat me tegenstaat is de grote hoeveelheid olijfolie die je nodig hebt (330 ml). Dat is allemaal leuk en aardig, maar hoe kom je daar van af? Zo even door de wc spoelen, dat doe je gewoon niet. (Frituren in olie doe ik ook niet om deze reden, ik heb een airfryer, en daar ben ik erg blij mee).quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tortilla con patata met jamón
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |