Ik heb er helemaal niets mee, vind het zonde van de calorieën. Net als cheesecake, ook niet mijn dingquote:Op zondag 9 februari 2025 13:40 schreef Karzai het volgende:
ik ben niet zo dol op pannenkoeken, als ik er 2 heb gegeten vind ik het meestal wel mooi geweest
vandaag weer eens een curry maken![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 15:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik fusilli met halfom gehakt, ui, knoflook, aubergine, kastanjechampignons, kookroom en tomatenblokjes met Italiaanse kruiden.
Lekker!quote:Op zondag 9 februari 2025 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niets mee, vind het zonde van de calorieën. Net als cheesecake, ook niet mijn ding
Bakje cappuccino nu hier, straks pokebowl als avondeten (ipv lunch, want dat nuttigde ik bij Simonis in de Stad)
Ga ik onthoudenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:47 schreef Kanaroe het volgende:
Ik at kaasfondue met spruitjes, rauwe witlof en romatomaatjes
Goeie combi trouwens gestoomde spruiten met kaasfondue
Mijn dochter roept tegenwoordig zelf al als iemand wat aanbiedt aan ons 'mama houdt niet van zoet'quote:Op zondag 9 februari 2025 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!
Ha ik was bij een bakkerijtje vandaag, en nam dulce de leche cheesecake en s'mores cookie mee om bij Starbucks op te eten met een cappuccino. Heerlijk vond ik het, vooral die cheesecake![]()
's Avonds een pizza 4 formaggi. Goed weekend.
Met Morcilla ook?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Fabada asturiana
Morcilla, buik, been, en door de buren gemaakte chorizoquote:
Beter, hoef jij het niet meer af te slaanquote:Op zondag 9 februari 2025 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn dochter roept tegenwoordig zelf al als iemand wat aanbiedt aan ons 'mama houdt niet van zoet'
Maar lekker voor je joh, smullen is hartstikke top, klinkt goed
* Perrin is jaloers.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Morcilla, buik, been, en door de buren gemaakte chorizo
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 9 februari 2025 20:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Fabada asturiana
Doe niet zo wild johquote:Op maandag 10 februari 2025 15:10 schreef golfer het volgende:
Tussendoor ook nog een handvol witte druiven.
Ik ben onderweg!!!quote:Op maandag 10 februari 2025 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
Straks gebakken rijst, met lente-ui, knoflook, gember, ei en prei
Daar doe ik aan het eind wat flinterdunne rauwe spitskool op/doorheen
Daarbij gemarineerde kippedijfilet uit de grillpan
Atjar, gebakken uitjes en seroendeng komen ook op tafel
Oh wouw... watertandenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:29 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond maak ik gevulde puntpaprika's met als extra wat spinazie er doorheen.
Gewoon een keer goed poepen en het is weer weg johquote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Magica het volgende:
Ben twee kilo aangekomen dit weekend![]()
Dus vandaag maar rustig aan, vanmiddag paar crackers met kipfilet humus en avocado. Nu een ‘noedelsoep’ van Unox
Wel genoten? Dat is het belangrijkstquote:Op maandag 10 februari 2025 18:27 schreef Magica het volgende:
Ben twee kilo aangekomen dit weekend![]()
Dus vandaag maar rustig aan, vanmiddag paar crackers met kipfilet humus en avocado. Nu een ‘noedelsoep’ van Unox
Die cassave is meer dan primaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:52 schreef Karzai het volgende:
Mijn snack voorraad voor een paar dagen
[ afbeelding ]
Dat Bommelboek is fantastisch, leuk!quote:Op maandag 10 februari 2025 20:00 schreef Karzai het volgende:
Keb gratis voor zeker drie jaar lang shampoo en conditioner, 1,69 betaald de bloemen en het fruit heb ik wel zelf gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon een meer goed poepen en het is weer weg joh
Hier vanavond lasagne
Ja dat welquote:Op maandag 10 februari 2025 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wel genoten? Dat is het belangrijkst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |