Heerlijk en feestelijkquote:Op maandag 3 februari 2025 19:58 schreef Karzai het volgende:
hier ook, ik heb nog wat oud brood dat ik ga roosteren, en een stukkie makreel, kaas en vleeswaren
broodje 1, mayonaise, makreel, kappertjes en sambal badjak
broodje 2, mayonaise, kip, tomaat en mosterd/dille saus
broodje 3, roomboter en oude alpenkaas
broodje 4, roomboter en emmenthaler
broodje 5, roomboter, rookvlees en zwarte peper
[ afbeelding ]
Vertel meer!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
[ link | afbeelding ]
Aanvulling, niet voor herhaling vatbaar die chips![]()
Alsof je karton met zwarte peper zit te etenquote:
Oh bahquote:Op maandag 3 februari 2025 22:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alsof je karton met zwarte peper zit te eten![]()
Het is echt heel slecht
Had via Scoupy voor een euro een zak gekocht dus dat valt gelukkig mee.
Wel gratis whopper als je een zak kooptquote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
[ link | afbeelding ]
Bij de lidl verkochten ze chips met gyros smaak, daar ging ik bijna van over mn nek, zo goor.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond: uit Project Gezond een witte kool ovenschotel (kool, aardappelpuree, strooikaas) met krokant spek.
Nee. Witte kool.quote:
Ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:39 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vond 't prima!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Hier pittige kaasschnitzel en spruitjes. Vlammende smoel van die handel, veel te pittig
Mooie plaat!quote:
Ja kersen met magere kwark en schuddebuikjesquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie plaat!
Is dat vlaaivulling?
Hier koffieeeee
Lekker ontbijtje zeg!quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja kersen met magere kwark en schuddebuikjes![]()
Fijn dat het ook echt pikant is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:08 schreef Karzai het volgende:
De chips is behoorlijk pikant, ik drink er een kersenbiertje bij
[ afbeelding ]
De eerste mislukt bijna altijd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:35 schreef Vincent_student het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in mijn leven pannenkoeken bakken!![]()
Wens me succes!
Ik ga er zo in: als het mislukt, mislukt het. Dan is het niet aan mij besteed.
Och, als het bij de eerste blijft, dan ben ik al zeer gelukkig. Even de pan goed warm maken, is de tip en als beginner ga ik het met olie proberen.quote:
niet op te hoog vuur zetten! en dan gewoon rustig bakken en ondraaien met een spatel;quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Och, als het bij de eerste blijft, dan ben ik al zeer gelukkig. Even de pan goed warm maken, is de tip en als beginner ga ik het met olie proberen.
inderdaad ik moest hem openknippen zag dat ze nog een paar smaken hadden zal ik van de week eens halen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijn dat het ook echt pikant is.
Ik krijg zakken Aziatische chips heel moeilijk open, denk dat het plastic een stuk dikker is.
Heb een hongerdag vandaag. Moet nog naar de supermarkt om wat te zoeken voor vanavond, weet het nog niet.
Zet em op, hoop dat het je lukt. Met of zonder vulling?quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:35 schreef Vincent_student het volgende:
Wens me succes!
De eerste mislukt altijd!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:35 schreef Vincent_student het volgende:
Wens me succes!
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik vanuit PG fajita's met kip en sambalyoghurt.
Ik gebruik kippendijfilets en sambal badjak.
Pannekoeken moeten met boter, is niet lekker met oliequote:Op woensdag 5 februari 2025 16:52 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Och, als het bij de eerste blijft, dan ben ik al zeer gelukkig. Even de pan goed warm maken, is de tip en als beginner ga ik het met olie proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |