quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond: aardappeltjes met schil en rozemarijn uit de airfryer, gebakken krokante kipschnitzels en appelcompote.
In de koelkast, daar het gekookt heeft blijft het zeker een week, zo niet langer, goed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:04 schreef maily het volgende:
[..]
Twee liter chocolademelk![]()
Hoe bewaar je dat?
Ik hou zeker van Zweeds drop en snoep.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja heel lekker, als je van het Zweedse snoepgoed houdt, is LE. Ze hebben ook de LE versie Berry Licorice. Ook lekker Zweedse combinatie van smaken![]()
https://fitnesscandy.nl/products/barebells-chewy-santa-strawberry
Koetjesreepquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Cappuccino bij Pannenkoe.
[ link | afbeelding ]
En een pannenkoek met banaan, appel en rozijnen met wat stroop erover.
Zaterdag naar mijn favo pannenkoekentent en dan neem ik een hartige.
Hahaha.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ah, Skrei, Het ierse rundvlees van de Kabeljauw
Daar ben je!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Koetjesreep.
Ik ga vanavond naar de thai en strakjes naar chipotle want ik heb een bogo coupon in de bus gekregen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:34 schreef golfer het volgende:
Nu: palingfilet van de visjuwelier.
Vanavond maak ik op de huid gebakken skrei-filets, tagliatelle met een pomodori, basilicum, mozarellasaus en botersla met tomaatjes en komkommer.
Deze?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:10 schreef Molo het volgende:
Andijviestampot, kant en klare van de AH. Lekker spul dat
Yep! Ik vind boerenkool (geen enkele variant) niet lekker maar de witlof hiervan is ook erg prima jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze?
https://www.ah.nl/product(...)se-stamppot-andijvie
Die is lekker!
De witlof en boerenkool ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |