SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:42 schreef bbuddybb het volgende:
Was een drukke dag dus ik krijg het nu pas mee allemaal.
32 miljoen vast dus. Dat vind ik eigenlijk schandalig.
Da’s ongeveer hetzelfde als wat je voor Wieffer, een verdedigende middenvelder van ongeveer dezelfde leeftijd, hebt gekregen… Jammer.
Niet om lullig te doen, maar we hebben het over de Eredivisie, niet over een spits die er 20 per jaar in een Tier 1 maakt. Ik denk dat het een reel bedrag is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:42 schreef bbuddybb het volgende:
Was een drukke dag dus ik krijg het nu pas mee allemaal.
32 miljoen vast dus. Dat vind ik eigenlijk schandalig.
Da’s ongeveer hetzelfde als wat je voor Wieffer, een verdedigende middenvelder van ongeveer dezelfde leeftijd, hebt gekregen… Jammer.
Eens maar ik denk dat iedereen vind dat eigen spelers altijd aan de lage kant worden verkocht behalve Antonyquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Niet om lullig te doen, maar we hebben het over de Eredivisie, niet over een spits die er 20 per jaar in een Tier 1 maakt. Ik denk dat het een reel bedrag is.
Het is vooral dat supporters van andere clubs graag willen roepen dat dit reele prijzen zijn. Maar dit (logischerwijs) nooit toepassen op hun eigen spelers.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens maar ik denk dat iedereen vind dat eigen spelers altijd aan de lage kant worden verkocht behalve Antony
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens maar ik denk dat iedereen vind dat eigen spelers altijd aan de lage kant worden verkocht behalve Antony
Wat had jou dan een reel bedrag gevonden?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is vooral dat supporters van andere clubs graag willen roepen dat dit reele prijzen zijn. Maar dit (logischerwijs) nooit toepassen op hun eigen spelers.
Wat heeft dat met elkaar te maken? Er wordt toch berhaupt niet op CL begroot?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:22 schreef raptorix het volgende:
[..]Daarnaast loop je altijd het gevaar dat zo een speler uit vormt raakt, of erger. 35 miljoen is ook gewoon een bedrag dat gezond is voor je begroting, zeker als je er reel vanuit moet gaan dat je mogelijk volgend jaar geen CL speelt.
Niet begroot, maar het geeft je wel voor volgend seizoen wat ruimte om 2-3 gerichte aankopen te doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? Er wordt toch berhaupt niet op CL begroot?
Meer dan wat Wieffer op zou brengen? Waarom zou je akkoord met een zelfde bedrag als in de zomer terwijl die toen al 6 maanden niks liet zien. Nu ben je notabene 5 CL goals verder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat had jou dan een reel bedrag gevonden?
Je moet daar ook een beetje geluk mee hebben, bijvoorbeeld dat een TC enorm veel potentie ziet, en ja in Engeland hebben ze wat minder moeite om de knip te trekken, alleen al aan TV gelden draait de nummer 18 meer inkomsten dan het hoogste budget van Nederland, en bovendien komt het vaak ook nog eens uit de zakken van rijke ondernemers.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Meer dan wat Wieffer op zou brengen? Waarom zou je akkoord met een zelfde bedrag als in de zomer terwijl die toen al 6 maanden niks liet zien. Nu ben je notabene 5 CL goals verder.
Geluk speelt zeker mee. Maar ze betaalden 38 miljoen voor een De Ketelaere. Hele goeie speler daar niet van, maar kwa profiel moet Gimenez je zeker een vergelijkbaar bedrag op kunnen leveren. En zeker gezien een paar dagen voor het verstrijken van de markt en de verhalen dat Feyenoord na de loting de eisen heeft verhoogd dan is dit gewoon teleurstellend. Net als bij Kokc.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet daar ook een beetje geluk mee hebben, bijvoorbeeld dat een TC enorm veel potentie ziet, en ja in Engeland hebben ze wat minder moeite om de knip te trekken, alleen al aan TV gelden draait de nummer 18 meer inkomsten dan het hoogste budget van Nederland, en bovendien komt het vaak ook nog eens uit de zakken van rijke ondernemers.
Dat is ook een beetje het probleem waar je vaak in zit, ze weten dat Feyenoord het geld goed kan gebruiken, en daar wordt vaak tegen gepokerd, daarom is het ook zo belangrijk om Financieel gezond te zijn, je zie dat nu ook bij Ajax, iedereen weet dat ze knaken nodig hebben dus worden ze gewoon lekker uitgeperst als een Citroen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geluk speelt zeker mee. Maar ze betaalden 38 miljoen voor een De Ketelaere. Hele goeie speler daar niet van, maar kwa profiel moet Gimenez je zeker een vergelijkbaar bedrag op kunnen leveren. En zeker gezien een paar dagen voor het verstrijken van de markt en de verhalen dat Feyenoord na de loting de eisen heeft verhoogd dan is dit gewoon teleurstellend. Net als bij Kokc.
Het prijskaartje was algemeen bekend, dus dan komen sowieso weinig clubsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:24 schreef Scorpie het volgende:
32 miljoen is toch een prima prijs voor een spits die blijkbaar toch niet zo heel erg in de belangstelling stond? Weinig kapers op de kust dus je kan ook geen clubs tegen elkaar uitspelen.
Een spits van de nummer 4 van de Eredivisie die ook een half jaar geen bal heef geraakt. Lijkt mij niks mis met dit bedrag. Fraudeur Geertruida hebben jullie ook al voor teveel verkocht aan Leipzig. Daar huilen ze nu nog.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is vooral dat supporters van andere clubs graag willen roepen dat dit reele prijzen zijn. Maar dit (logischerwijs) nooit toepassen op hun eigen spelers.
Ook alweer 1-0 achter in Zwolle. Die blijven niet het geluk van de 1e seizoenshelft houden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Utrecht haal je ook met Ueda nog wel in. Tweede gaat nu wel heel lastig worden, want morgen zonder Santi en Bijlow gaan we niet winnen. Zelfs aan een gelijkspel heb je niet veel.
Priske zal ook wel balen. Kans wordt groter en groter dat dit zijn laatste week wordt.
Het is allemaal niet te vergelijken met de debiele transfers van Anthony en Frenkie de Jong inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Een spits van de nummer 4 van de Eredivisie die ook een half jaar geen bal heef geraakt. Lijkt mij niks mis met dit bedrag. Fraudeur Geertruida hebben jullie ook al voor teveel verkocht aan Leipzig. Daar huilen ze nu nog.
Ik denk ook dat de serie A hem prima ligt ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel echt een uitstekende stap voor Santi zelf.
Is het een middelmatige speler, die veel te veel geld eist?quote:
Dat zegt vooral ook veel over die site, iemand van 27 die in Griekenland speelt en nooit in een serieus land heeft gespeeld is geen 15 miljoen waard. Heeft ook nog in NL gespeeld trouwens.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
15 miljoen transferwaarde
kan dit niet geloven
Wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, in de zomer van 2022 toch? Toen was Arnesen nog bij ons werkzaam. Al was hij toen misschien al ziek thuis. In ieder geval is Kloese zeker verantwoordelijk voor het binnenhalen van Gimenez, dus daar verdient hij wel de credits voor.
We gaan geen extra spits halen. Ueda is gekocht met het idee dat die kan doorschuiven wanneer Santi verkocht wordt. Daarnaast hebben we die Argentijn nog en Redmond niet te vergeten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben benieuwd wat ze er voor gaan terughalen.....
en dan over 2 weken tegen santi voetballen...lachwekkend
Laten we Redmond alsjeblieft wel vergeten, die kan er geen klote van.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We gaan geen extra spits halen. Ueda is gekocht met het idee dat die kan doorschuiven wanneer Santi verkocht wordt. Daarnaast hebben we die Argentijn nog en Redmond niet te vergeten.
De andere 2 overgebleven spitsen kunnen er helaas ook niet veel van.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Laten we Redmond alsjeblieft wel vergeten, die kan er geen klote van.
Ik ben het 100% met jou eens, ik zeg alleen dat we de komst van Gimenez overduidelijk wel aan te Kloese hebben te danken met zijn connecties en verleden in Mexico. Dat is dan ook meteen het enige.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Arnesen is de reden voor al het succes waar we nog steeds op teren
Toen Arnesen binnenkwam was het al een jaar of 20 een grote puinhoop.
Er was geen geld en al helemaal geen scoutingsteam.
Toch moest de selectie worden opgevuld en kwamen er spelers als Conteh etc.
Toen heeft Arnesen (zeker geen Te Kloese) ervoor gezorgd dat er een zeer goed scoutingsteam werd opgezet.
Direct daarna werd er voor zeer weinig geld een goed team samengesteld dat onder leiding van Slot (ja, aangesteld door Arnesen) zelfs een Europese finale haalde.
Er werd geld binnengehaald en wat volgde was een geweldige transferzomer met Hancko, Timber, Wieffer, Szymański etc.
Arnesen heeft zelf aangegeven dat hij maanden met deze spelers bezig is geweest en hij heeft er dus voor gezorgd dat ze bij ons kwamen spelen.
Arnesen werd weggestuurd en vervolgens zijn de scouts 1 voor 1 vertrokken, zijn er 4 matige tot slechte transferperiodes geweest en is er een compleet verkeerde trainer aangesteld.
Leuk dat er transferrecords zijn verbroken, maar die spelers kwamen of uit de eigen jeugd of daar had Te Kloese niks mee te maken.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Laten we Redmond alsjeblieft wel vergeten, die kan er geen klote van.
Helemaal mee eens, maar Dennis weet het gewoon beter.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:09 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
De andere 2 overgebleven spitsen kunnen er helaas ook niet veel van.
Arnesen is toch zelf gegaan vanwege medische redenen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Arnesen is de reden voor al het succes waar we nog steeds op teren
Toen Arnesen binnenkwam was het al een jaar of 20 een grote puinhoop.
Er was geen geld en al helemaal geen scoutingsteam.
Toch moest de selectie worden opgevuld en kwamen er spelers als Conteh etc.
Toen heeft Arnesen (zeker geen Te Kloese) ervoor gezorgd dat er een zeer goed scoutingsteam werd opgezet.
Direct daarna werd er voor zeer weinig geld een goed team samengesteld dat onder leiding van Slot (ja, aangesteld door Arnesen) zelfs een Europese finale haalde.
Er werd geld binnengehaald en wat volgde was een geweldige transferzomer met Hancko, Timber, Wieffer, Szymański etc.
Arnesen heeft zelf aangegeven dat hij maanden met deze spelers bezig is geweest en hij heeft er dus voor gezorgd dat ze bij ons kwamen spelen.
Arnesen werd weggestuurd en vervolgens zijn de scouts 1 voor 1 vertrokken, zijn er 4 matige tot slechte transferperiodes geweest en is er een compleet verkeerde trainer aangesteld.
Leuk dat er transferrecords zijn verbroken, maar die spelers kwamen of uit de eigen jeugd of daar had Te Kloese niks mee te maken.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We gaan geen extra spits halen. Ueda is gekocht met het idee dat die kan doorschuiven wanneer Santi verkocht wordt. Daarnaast hebben we die Argentijn nog en Redmond niet te vergeten.
zie je bovenstaande post......quote:Op maandag 6 februari 2023 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dat ben ik...ik zag na 2 balcontacten van hem dat hij een topper is voor Feyenoord.
Gimenez ben ik ook fan van . Speler die verkocht gaat worden voor 25 miljoen of meer
Hancko is ook een topper
Je heb 3 bovengemiddelde spelers in je ploeg op dit moment.
Er wordt nu iets te veel aan te Kloese verweten imo terwijl hij genoeg goede spelers heeft binnengehaald.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met jou eens, ik zeg alleen dat we de komst van Gimenez overduidelijk wel aan te Kloese hebben te danken met zijn connecties en verleden in Mexico. Dat is dan ook meteen het enige.
Verhaal was dat Arnesen eruit is gewerkt nadat hij de Veerman-transfer heeft verpest in de onderhandelingen, waarna hij vervolgens met Wlemark kwam die ook geen succes was. Maar het zal ook wel een stukje politiek zijn geweest van de old boys (lees: Sjaak) die het maar vervelend vonden dat Arnesen tegen alles aan schopte.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Arnesen is toch zelf gegaan vanwege medische redenen?
Tuurlijk zijn ze niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
zie je bovenstaande post......
ik heb er kijk op, al zeg ik het zelf![]()
Je zal zo langzamerhand toch wel snappen dat als ik zeg dat Ueda en Carranza helemaal niets wordt dat ze dan ook niets gaan worden......
Ze zijn gewoon niet voor het niveau wat Feyenoord nodig heeft
Ze zullen allebei hun doelpuntjes wel meepikken maar dat komt omdat je bij Feyenoord altijd kansen krijgt die niet te missen zijn....Het gaat om meer dan dat
Ik denk dat Levi Garcia op hetzelfde niveau zal zitten als die andere 2quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze niet goed genoeg.
Waarom breken we het transferrecord voor iemand als Ueda terwijl je weet dat hij je niet beter zal maken.
Maar niet getreurd, Levi Garcia zal er alle critici de mond snoeren
Van Hooijdonk zou wel een goeie zijn. Heeft in zijn laatste 42 wedstrijden maar liefst 1 goal gemaakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat Levi Garcia op hetzelfde niveau zal zitten als die andere 2
Ik zou liever van Hooijidonk halen, maar ik zal nu wel weer uitgelachen worden![]()
Ik denk dat van hooijdonck beter is als deze 3
maar die gaat niet komen want hij heeft zijn naam tegen....
Het zegt me nietsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Van Hooijdonk zou wel een goeie zijn. Heeft in zijn laatste 42 wedstrijden maar liefst 1 goal gemaakt.
Kloese is een prima AD die echt wel veel ten goede heeft veranderd bij de club. Zeker qua professionalisering is er met Te Kloese echt een slag gemaakt. Bij transfers moet die gewoon een goede TD naast zich hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er wordt nu iets te veel aan te Kloese verweten imo terwijl hij genoeg goede spelers heeft binnengehaald.
Dennis is een hapsnapper zakenman. Hij maakt goede deals met op papier prima spelers, maar van selectiesamenstelling en tactiek heeft hij weinig verstand. De samenstelling in 22/23 was ook niet goed, mensen vergeten wel eens dat we dat seizoen zonder fatsoenlijke linksback, nr6 n rechtsbuiten begonnen. Door het toverstokje van Slot, heel veel geluk mbt falende concurrentie en de plotse doorbraak van Hartman en Wieffer werd dat een succesjaar.
Alleen is te Kloese door dat succes er iets te veel in gaan geloven en de zomers daarna is de balans negatief uitgevallen. Zijn verkooppraatjes waren leuk toen de prestaties goed waren, maar nu weten we dat hij vooral zijn hapsnapbeleid aan elkaar praat. Die paar goede deals (Moussa, Hwang) wegen dan niet meer op tegen alle mislukte transfers en het totaal verpesten van de opvolging van Slot. Zonder tovertrainer is hij echt door de mand gevallen.
Helaas is dat dan niet bij ons...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zegt me niets
hij heeft volgens mij een goed seizoen gehad voordat hij naar italie ging
hij heeft allemaal verkeerde clubs gehad daarna
ik zie bij hem wel potentie als hij bij een goede club zou zitten met veel aanvoer....
fysiek zit hij een beetje op hetzelfde niveau als gimenez
Dat hebben we gezien met de performance staf.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeker qua professionalisering is er met Te Kloese echt een slag gemaakt.
Dat je weinig positief bent snap ik. Dat je nu dingen gaat zoeken om de situatie nog negatiever te kunnen belichten is wel heel bijzonder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:52 schreef De_Pel het volgende:
Lekker moment overigens van PSV om de eerste plaats potentieel te verspillen. Mochten ze in Amsterdam nog wat extra motivatie nodig hebben…
quote:Op zondag 2 februari 2025 00:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat je weinig positief bent snap ik. Dat je nu dingen gaat zoeken om de situatie nog negatiever te kunnen belichten is wel heel bijzonder.
Och, ze treffen een team waarbij de directie de clubtopscorer net heeft verkocht en daarmee het signaal hebben gegeven dat ze niet meer geloven in dit seizoen.....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:52 schreef De_Pel het volgende:
Lekker moment overigens van PSV om de eerste plaats potentieel te verspillen. Mochten ze in Amsterdam nog wat extra motivatie nodig hebben…
En daarmee nog je eerstvolgende CL-tegenstander te versterken..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:30 schreef De_Pel het volgende:
Ik word eerlijk gezegd niet enthousiast van de transfer van Santi. Hij heeft het een periode zwaar geweest toen hij overduidelijk overbelast was, maar daarbuiten zijn zijn statistieken echt fenomenaal.
- De transfersom is matig, niets beter dan haalbaar in de zomer
- je vergroot de kans op 5 miljoen afkoopsom voor Priske+staff
- je verkleint de kans om door te gaan in de CL a 11 miljoen
- je verkleint je kansen op CL voetbal a 50+ miljoen
En dat 1 dag voor de klassieker, 3 dagen voor het sluiten van de markt, en vlak voor je de lopende club in de CL treft
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Och, ze treffen een team waarbij de directie de clubtopscorer net heeft verkocht en daarmee het signaal hebben gegeven dat ze niet meer geloven in dit seizoen.....
Misschien Drenthe, voor sommigen. Al vond ik dat zelf gezien de hype en kopende club nog niet zo bijzonder. Denk dat hij met wat verstandiger mensen om zich heen dat prijskaartje nog wel had waar kunnen maken ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik kan me geen transfer herinneren waarvan ik dacht "zo h", het is altijd enorm karig en op z'n best net boven het minimale van wat je zou verwachten. Het zegt ook alles dat 30 miljoen tot voor kort ons transferrecord was en Ajax dat bedrag bijna aantikte met Bassie.
Van de KNVB ook niet zo heel handig vind ik, je hebt 6 grote wedstrijden in de eredivisie, die ruim buiten de transferswindows plannen lijkt me toch ook weer niet zo heel moeilijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Och, ze treffen een team waarbij de directie de clubtopscorer net heeft verkocht en daarmee het signaal hebben gegeven dat ze niet meer geloven in dit seizoen.....
Klopt wel ja, al is het vermoedelijk lastiger dan we denken met Europees voetbal, interlands en burgemeesters.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van de KNVB ook niet zo heel handig vind ik, je hebt 6 grote wedstrijden in de eredivisie, die ruim buiten de transferswindows plannen lijkt me toch ook weer niet zo heel moeilijk.
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van de KNVB ook niet zo heel handig vind ik, je hebt 6 grote wedstrijden in de eredivisie, die ruim buiten de transferswindows plannen lijkt me toch ook weer niet zo heel moeilijk.
Zou heel raar zijn ja. Betekent ook een gegarandeerde wissel. Ueda, Hwang en Hartman kunnen geen hele wedstrijd. Timber en Moder ook niet, mocht er daar een van starten. Blijft er weinig ruimte over en volgens de traditie moet er ook nog minimaal een iemand geblesseerd eruit tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Kunnen we wel opvallend noemen, Smal en Bueno zijn toch gewoon fit?
Jaquote:
Als we verliezen en Priske mag blijven zitten ben ik er goed klaar.quote:
Ik denk dat deze hele zaak weinig met Priske te maken heeft verderquote:Op zondag 2 februari 2025 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we verliezen en Priske mag blijven zitten ben ik er goed klaar.
Ook echt de enige trainer op de wereld die niet pissig wordt als je topspits voor een marktconform bedrag wordt verkocht een dag voor de Klassieker, en dat is niet iets goeds.
Wie zegt ook dat hij niet pissig is geworden, het is voor de camera's gewoon een hele correcte man. En daar is niets mis mee.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zou heel onverstandig zijn om nu als trainer in het openbaar je ongenoegen te uiten over een transfer. (En dat op nadrukkelijke wens van de speler)
Natuurlijk zal hij zich genaaid voelen, net als dat er geen echte vervanger voor Wieffer is gekomen. Benoemde hij laatst ook voor het eerst.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie zegt ook dat hij niet pissig is geworden, het is voor de camera's gewoon een hele correcte man. En daar is niets mis mee.
Zou Te Kloese hem dit verteld hebben bij de onderhandelingen of ergens in het seizoen? Zo van, de mogelijkheid bestaat dat we komende winter Santi verkopen?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk zal hij zich genaaid voelen, net als dat er geen echte vervanger voor Wieffer is gekomen. Benoemde hij laatst ook voor het eerst.
Maar inderdaad correct in de media, en daar mag je hem absoluut niet op afrekenen. Leuk dat Dirk Kuijt gisteren het wel op camera deed maar je schiet er dus helemaal niks mee op.
Ach wij hebben 20 jaar niet gewonnen in de Arena, zelfs niet met een betere selectie en een kansloos Ajax. Dat wij het de laatste 2 seizoenen wel makkelijk hadden daar is eerder uitzondering dus. Verliezen vandaag is geen reden voor ontslag, zeker niet in de huidige situatie. Dat zouden dan eerder de wedstrijden tegen Utrecht en Willem II geweest zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we verliezen en Priske mag blijven zitten ben ik er goed klaar.
Ook echt de enige trainer op de wereld die niet pissig wordt als je topspits voor een marktconform bedrag wordt verkocht een dag voor de Klassieker, en dat is niet iets goeds.
Eens. Dit vind ik juist een van de positieve punten van Priske. Correct en vriendelijk. Niks mis mee. Alleen tactisch totaal ongeschikt.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie zegt ook dat hij niet pissig is geworden, het is voor de camera's gewoon een hele correcte man. En daar is niets mis mee.
Ik vraag me ook af of je er wat mee opschiet, ondanks dat ik hem ongeschikt vind. Als je vandaag en tegen PSV verliest, dan zou ik het best begrijpen als ze hem op straat zetten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach wij hebben 20 jaar niet gewonnen in de Arena, zelfs niet met een betere selectie en een kansloos Ajax. Dat wij het de laatste 2 seizoenen wel makkelijk hadden daar is eerder uitzondering dus. Verliezen vandaag is geen reden voor ontslag, zeker niet in de huidige situatie. Dat zouden dan eerder de wedstrijden tegen Utrecht en Willem II geweest zijn.
Ik zou vooral niet te lang doorgaan met een trainer waarvan je weet dat ie ongeschikt is. Van uitstel komt afstel.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of je er wat mee opschiet, ondanks dat ik hem ongeschikt vind. Als je vandaag en tegen PSV verliest, dan zou ik het best begrijpen als ze hem op straat zetten.
Ik zou dit Ajax niet vergelijken met het Ajax van de afgelopen 40/45 jaar omdat we voor het eerst met veel meer geld werken.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach wij hebben 20 jaar niet gewonnen in de Arena, zelfs niet met een betere selectie en een kansloos Ajax. Dat wij het de laatste 2 seizoenen wel makkelijk hadden daar is eerder uitzondering dus. Verliezen vandaag is geen reden voor ontslag, zeker niet in de huidige situatie. Dat zouden dan eerder de wedstrijden tegen Utrecht en Willem II geweest zijn.
Tja voetbal is opportunistisch. Na Bayern was het vuur er weer en vocht iedereen voor elkaar, na Lille was het weer drama. Mocht je onverhoopt de drie punten pakken vandaag en ook van PSV winnen is alles weer hosanna.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of je er wat mee opschiet, ondanks dat ik hem ongeschikt vind. Als je vandaag en tegen PSV verliest, dan zou ik het best begrijpen als ze hem op straat zetten.
Ja als de spelersgroep er echt klaar mee is dan heb je niet veel keus meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou dit Ajax niet vergelijken met het Ajax van de afgelopen 40/45 jaar omdat we voor het eerst met veel meer geld werken.
Bovendien is het een optelsom, we zijn woensdag nog met 6-1 bij Lille eraf gegaan omdat de spelersgroep er met de pet naar gooide. Dat is een reden om ontslag.
Iets gaat hier foutquote:
Je vergeet de traditionele rode kaart vanwege een mislukte tackel.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:11 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Zou heel raar zijn ja. Betekent ook een gegarandeerde wissel. Ueda, Hwang en Hartman kunnen geen hele wedstrijd. Timber en Moder ook niet, mocht er daar een van starten. Blijft er weinig ruimte over en volgens de traditie moet er ook nog minimaal een iemand geblesseerd eruit tijdens de wedstrijd.
Nee, die loopt altijd zo.quote:
Ik zou ook wel wat zoeken achter de lauwe reacties van de spelersgroep na Bayern-thuis. Niemand die Priske cht verdedigde. Zelfs Jaap Stam werd destijds verdedigdquote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja als de spelersgroep er echt klaar mee is dan heb je niet veel keus meer.
Een tactisch foefje van Priskequote:
Of waarom je berhaupt dan zelf zo last minute verkoopt.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:35 schreef H.FR het volgende:
Met deze tijdslijn wordt het lastig nog een aanvaller te halen, aldus de geruchten. Wat ik me dan afvraag is waarom we berhaupt niet al een buitenspeler gingen halen. Die hadden we al nodig.
Raadsels, raadsels. Misschien krijgt iedereen dusdanig veel salaris dat we financieel toch in de problemen zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of waarom je berhaupt dan zelf zo last minute verkoopt.
In de zomer had Gimenez echt niet veel minder opgeleverd. Zelfs niet als hij vanaf nu geen bal meer zou raken.
Een speler die graag wil, eerder mondeling gemaakte afspraken bij contractverlenging tussen speler en club over een latere stap.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In de zomer had Gimenez echt niet veel minder opgeleverd. Zelfs niet als hij vanaf nu geen bal meer zou raken.
Zeker omdat de directie zich in een onmogelijke positie heeft gemanoeuvreerd. Na de winst tegen Bayern was het natuurlijk raar, en met de verkoop van Gimenez kan je ook niet alles bij Priske leggen. Ik had het tegen Willem II gedaan of gewoon na Bayern ondanks de winst. Het is natuurlijk debiel dat je een ontslag ophangt aan 1 of 2 resultaten. Je moet niet tevreden zijn over het gehele proces en niet iemand ontslaan na een nederlaag of laten zitten na een toevallige winst.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou ook wel wat zoeken achter de lauwe reacties van de spelersgroep na Bayern-thuis. Niemand die Priske cht verdedigde. Zelfs Jaap Stam werd destijds verdedigd
Wat mij betreft is het de pleister er in een keer af in plaats van een moment zoeken. Ik ben het met je eens dat het na Willem II-uit of zelfs PSV-uit in december had moeten gebeuren.
Die Ivan de verschrikkelijke gaan we dus ook echt niet meer kwijtraken?quote:
Die is zo traag dat ie niet eens het vliegtuig naar Kroati heeft gehaald.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die Ivan de verschrikkelijke gaan we dus ook echt niet meer kwijtraken?
En dat nadat we zelfs kassadinges ervoor terug wilden halenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is zo traag dat ie niet eens het vliegtuig naar Kroati heeft gehaald.
Zo is het. Dennis kookt mislukte stoofpotjes. Eindeloos lang gewacht en altijd weer teleurstellend.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka gaat natuurlijk alleen weg als daar een vervanger voor is gehaald, aangezien we sws al een vleugelspeler nodig hebben.
Dennis kennende moeten we hier tot de laatste dag op wachten.
Je leest verschillende verhalen. Zal ergens tussen de 35-40 liggen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Wotte het volgende:
35 miljoen @:Caland zat er maar tien naast dit keer. Best aardig.
32 + 3 miljoen aan bonussen. Plus doorverkoop percentage.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Je leest verschillende verhalen. Zal ergens tussen de 35-40 liggen.
Tja, de spelert heeft ook wat te zeggen h.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja da's een van de verhalen, Feyenoord doet hierover nooit uitspraken dus het blijft gissen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
32 + 3 miljoen aan bonussen. Plus doorverkoop percentage.
Ik heb het donkerbruine vermoeden als "de verhalen" 45 + 15 zeiden dat het de absolute waarheid zou zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja da's een van de verhalen, Feyenoord doet hierover nooit uitspraken dus het blijft gissen.
Voor sommigen zeker ja, maar goed, boeiend.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden als "de verhalen" 45 + 15 zeiden dat het de absolute waarheid zou zijn.
gewoon een doodschop aan berghuis uitdelen lijkt me logische jahquote:Op zondag 2 februari 2025 14:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, Nieuwkoop geel binnen het kwartier?
Toch niet over de verkoopprijs mag ik hopen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, de spelert heeft ook wat te zeggen h.
Als hij vindt dat men teveel vraagt wel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch niet over de verkoopprijs mag ik hopen.
Ben dit seizoen in de Eredivisie zelden positief verrast, dus heb er een hard hoofd in.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:26 schreef snabbi het volgende:
Succes, ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Afslachting of gewoon goed spel, totaal geen consistentie.
Ik vermoed verliesquote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben dit seizoen in de Eredivisie zelden positief verrast, dus heb er een hard hoofd in.
Laat me zeuren zegquote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je speelt in een provinciedorp, wat had je dan verwacht?
Ik ben wel meer fan van Carranza ook al is die ook niet goed genoeg. Maar wel een beter aanspeelpunt.quote:
ik vind het allebei spelers die het waarschijnlijk beter zouden doen in een 4-4-2quote:Op zondag 2 februari 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel meer fan van Carranza ook al is die ook niet goed genoeg. Maar wel een beter aanspeelpunt.
Eens, prima invalspits wat dat betreft.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel meer fan van Carranza ook al is die ook niet goed genoeg. Maar wel een beter aanspeelpunt.
Nu nog een prima basis spitsquote:Op zondag 2 februari 2025 14:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, prima invalspits wat dat betreft.
Ueda eens, Carranza vind ik wel geschikt voor 4-3-3quote:Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vind het allebei spelers die het waarschijnlijk beter zouden doen in een 4-4-2
Fantastische redding van Wellenreuther, maar dit laat wel een probleem zien van de VAR.quote:
ik snap je punt, alleen ik vind carranza net wat te traag om lekker aan te vallen en een voorzet oid in te tikkenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda eens, Carranza vind ik wel geschikt voor 4-3-3
Carranza is een beetje een aldi-Santi.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik snap je punt, alleen ik vind carranza net wat te traag om lekker aan te vallen en een voorzet oid in te tikken
Wat had dit met de VAR te maken?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fantastische redding van Wellenreuther, maar dit laat wel een probleem zien van de VAR.
Er wordt in een kansrijke situatie doorgespeeld waardoor Wellenreuther in een uiterste poging het te redden bijna geblesseerd raakt. Meer een algemeen probleem met de VAR.quote:
Was zwaar gestraft geweest, Paixao is gewoon ook een beetje een mietje.quote:
Slim van Priske, alvast oefenen voor straks als Nieuwkoop rood pakt.quote:
het rollebollen van pax is ook niet geel, het is gewoon de actie op zn enkelquote:Op zondag 2 februari 2025 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was zwaar gestraft geweest, Paixao is gewoon ook een beetje een mietje.
ongeschiktquote:
lamme blinde verhaalquote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef ...TomTom het volgende:
Het is echt ontzettend matig, van beiden kanten overigens
Ik ben mij echt kapot aan het ergeren. Terwijl ze verder wel redelijk spelen, alleen mis je overduidelijk een goede spits vandaag. Voorin creren we echt niksquote:
Hij heeft wel goeie loopjes, maar niemand die hem (op maat) bedientquote:Op zondag 2 februari 2025 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben mij echt kapot aan het ergeren. Terwijl ze verder wel redelijk spelen, alleen mis je overduidelijk een goede spits vandaag. Voorin creren we echt niks
Ja want de buitenspelers spelen geweldig.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben mij echt kapot aan het ergeren. Terwijl ze verder wel redelijk spelen, alleen mis je overduidelijk een goede spits vandaag. Voorin creren we echt niks
Heilig vuur, dit, datquote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja want de buitenspelers spelen geweldig.
valt mij idd ook niet tegenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die speelt dus echt prima in de duels.
Maar dit vond ik voorheen al een probleem bij hem, lekker op plekken vrijlopen waar je onbereikbaar bent.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft wel goeie loopjes, maar niemand die hem (op maat) bedient
Ik bedoel ook in die 4 tegen 4 situaties.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dit vond ik voorheen al een probleem bij hem, lekker op plekken vrijlopen waar je onbereikbaar bent.
Ik vind dit wel ietsje lastiger te beoordelen in een uitwedstrijd.
Dat is ongeveer elke ploeg tegen Ajax. Zegt niet zoveel.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:58 schreef hhh38 het volgende:
We zijn inmiddels wel de bovenliggende partij
Het voetballende verschil is best groot zelfs, maar voorin maken we slechte keuzes.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:58 schreef hhh38 het volgende:
We zijn inmiddels wel de bovenliggende partij
Sws zijn wij heeeeeel goed in staat om een overwicht en dominantie om te zetten in een klinkend verlies.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ongeveer elke ploeg tegen Ajax. Zegt niet zoveel.
Dat klopt. We zullen zo dus wel de 1-0 om de oren krijgenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ongeveer elke ploeg tegen Ajax. Zegt niet zoveel.
Van wie is dit een kloon?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:00 schreef EarnestTeKroese het volgende:
Wat een matige selectie is dit.
Hoi @atypischquote:Op zondag 2 februari 2025 15:00 schreef EarnestTeKroese het volgende:
Gras is groen, water maakt nat, Immers mist een kansquote:Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, we hadden duidelijk een tijdje overwicht en eigenlijk creren we vrijwel niks.
Laag tempo. Organisatorisch staat het wel aardig. Eindelijk. Hopelijk houden we dat vol.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, we hadden duidelijk een tijdje overwicht en eigenlijk creren we vrijwel niks.
Makkelijk 3e.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:00 schreef EarnestTeKroese het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
Tsjongejonge. Echt totaal geen recht op. Zo gaat het al het hele seizoen daar.
Maar wij zetten er ook niks tegenover. En met Wellenreuther is het wachten op de blunder.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
Dit had dan weer niets met Wellenreuter te maken, maar goedquote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wij zetten er ook niks tegenover. En met Wellenreuther is het wachten op de blunder.
Oh wij verdiende ook geen voorsprong hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wij zetten er ook niks tegenover. En met Wellenreuther is het wachten op de blunder.
Hahahahhahahaquote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
Francesco heeft volgens mij Brian weer bij de ballen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
Dat viel wel mee. Was van allebei de kanten niks. Deze kwam redelijk uit het niets.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Francesco heeft volgens mij Brian weer bij de ballen.
Dit lag toch niet aan Wellenreuther? Er wordt gewoon gnant verdedigd. Die passen mag niet gegeven worden, Trauner staat verkeerd en Hancko is brubby kwijt.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met dit materiaal kan je echt wel beter presteren.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:00 schreef EarnestTeKroese het volgende:
Lijkt me ook, Priske OUTquote:Op zondag 2 februari 2025 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dit materiaal kan je echt wel beter presteren.
Ik was uit irritatie iets te vroeg met mijn conclusies.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit lag toch niet aan Wellenreuther? Er wordt gewoon gnant verdedigd. Die passen mag niet gegeven worden, Trauner staat verkeerd en Hancko is brubby kwijt.
Ik ben verder niet objectief maar volgens mij heeft Feyenoord wel de nodige moeite met het druk zetten van Ajax.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Was van allebei de kanten niks. Deze kwam redelijk uit het niets.
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was uit irritatie iets te vroeg met mijn conclusies.
Ze zetten nauwelijks drukquote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben verder niet objectief maar volgens mij heeft Feyenoord wel de nodige moeite met het druk zetten van Ajax.
Dat is al het hele seizoen. Maar het is vrijblijvend, we creren niks en we gaan achterin altijd wel weer de fout inquote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef bbuddybb het volgende:
Voetballend was het af en toe nog best aardig, maar daar is ook alles mee gezegd.
Zeker hoor, maar nauwelijks tot geen kansen (tot de goal). Dat bedoel ik meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben verder niet objectief maar volgens mij heeft Feyenoord wel de nodige moeite met het druk zetten van Ajax.
Zo is het. Individueel niks minder dan Ajax en veel beter dan Utrecht. Gewoon compleet nat gegaan bij de keuze voor deze coach. Maar dit is alsnog niet het moment om hem te ontslaan m.i.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef ashardalan het volgende:
wel weer typisch... Fey staat achter en meteen alle trolletjes van 12 en jonger komen het topic binnen
Met Messi in de spits ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Met gIMEnez in de spits krijg je een andere wedstrijd
die ueda kan er geen kut van
Snel wisselen dan! Loopt die al warm?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Eens het leek wat schaken. Denk dat het wel loskomt nu.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker hoor, maar nauwelijks tot geen kansen (tot de goal). Dat bedoel ik meer.
Mosterd na de maaltijd klaasquote:Op zondag 2 februari 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Het probleem is wel dat een aantal spelers in deze opstelling continue afgeschreven worden en 'niks' of 'echt niet meer' kunnen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja liggen zat mogelijkheden.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef hhh38 het volgende:
Ze spelen die aanvallen zo dramatisch slecht uit. Is echt veel meer mogelijk
De mensen die de spelers afschrijven hebben er dan ook niet heel erg kijk opquote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat een aantal spelers in deze opstelling continue afgeschreven worden en 'niks' of 'echt niet meer' kunnen.
En ondertussen wel schreeuwen dat het aan de trainer ligt.
Klopt. Genoeg uitbraken gehad waar iets in zat. Continu verkeerde keuzes. Maarja, je hebt geen alternatieve buitenspelersquote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef hhh38 het volgende:
Ze spelen die aanvallen zo dramatisch slecht uit. Is echt veel meer mogelijk
Die rechtsbuiten is toch ook geen Feyenoord materiaal.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Genoeg uitbraken gehad waar iets in zat. Continu verkeerde keuzes. Maarja, je hebt geen alternatieve buitenspelers
Dat valt ook wel mee. Hebben het verdedigend prima voor elkaar daar.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Joh, met elke competent team speel je dit ajax met 0-4/5 van de mat.
RB Salzburg ook niet.quote:
Hij is veel te grillig. In november was ie nog de beste speler van het team.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die rechtsbuiten is toch ook geen Feyenoord materiaal.
Dat lijkt zo, doordat onze spelers telkens de verkeerde keuzes maken. Je ziet dat als ze wl de juiste keuzes maken, ze binnen no time bij de 16 zijn. Die 2 keer dat dat gebeurdequote:Op zondag 2 februari 2025 15:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Hebben het verdedigend prima voor elkaar daar.
Dat was bij Vitesse al zo. Van een 3 naar een 10. Alles kan bij die man. Kun je niet op bouwen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is veel te grillig. In november was ie nog de beste speler van het team.
Play offs in.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In de huidige stand staan we twee punten voor op Go Ahead Eagles
Ja, maar ondertussen staan ze straks wel met de schaal in de hoogte.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Joh, met elke competent team speel je dit ajax met 0-4/5 van de mat.
Het is vooral zonde dat je geen fatsoenlijk twee alternatief hebt. Buitenspelers zijn altijd grillig dan is het wel fijn als er iemand kan invallen, maar dan kom je bij Osman uit…tsjahquote:Op zondag 2 februari 2025 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is veel te grillig. In november was ie nog de beste speler van het team.
Mogelijk. Om Schelvis te quoten; zegt meer over de eredivisie, dan over ajaxquote:Op zondag 2 februari 2025 15:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen staan ze straks wel met de schaal in de hoogte.
Ik heb al heel lang het idee dat wij gewoon niet zulke hele “voetbal intelligente” spelers hebben, mogelijkheden zien, gevaren zien enz.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat een aantal spelers in deze opstelling continue afgeschreven worden en 'niks' of 'echt niet meer' kunnen.
En ondertussen wel schreeuwen dat het aan de trainer ligt.
Het is een combinatie van beiden. Maar het is ook de stugheid die we hebben in de opbouw. We hebben gewoon de backs om 4-3-3 te spelen en aan te vallen van de zijkant, dan zou Ajax vanzelf bezwijken. Maar deze voorspelbare aids heb je niks aan.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, doordat onze spelers telkens de verkeerde keuzes maken. Je ziet dat als ze wl de juiste keuzes maken, ze binnen no time bij de 16 zijn. Die 2 keer dat dat gebeurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |