Zo is het. Dennis kookt mislukte stoofpotjes. Eindeloos lang gewacht en altijd weer teleurstellend.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka gaat natuurlijk alleen weg als daar een vervanger voor is gehaald, aangezien we sws al een vleugelspeler nodig hebben.
Dennis kennende moeten we hier tot de laatste dag op wachten.
Je leest verschillende verhalen. Zal ergens tussen de 35-40 liggen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Wotte het volgende:
35 miljoen @:Caland zat er maar tien naast dit keer. Best aardig.
32 + 3 miljoen aan bonussen. Plus doorverkoop percentage.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Je leest verschillende verhalen. Zal ergens tussen de 35-40 liggen.
Tja, de spelert heeft ook wat te zeggen hè.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of waarom je überhaupt dan zelf zo last minute verkoopt.
In de zomer had Gimenez echt niet veel minder opgeleverd. Zelfs niet als hij vanaf nu geen bal meer zou raken.
Ja da's een van de verhalen, Feyenoord doet hierover nooit uitspraken dus het blijft gissen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
32 + 3 miljoen aan bonussen. Plus doorverkoop percentage.
Ik heb het donkerbruine vermoeden als "de verhalen" 45 + 15 zeiden dat het de absolute waarheid zou zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja da's een van de verhalen, Feyenoord doet hierover nooit uitspraken dus het blijft gissen.
Voor sommigen zeker ja, maar goed, boeiend.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden als "de verhalen" 45 + 15 zeiden dat het de absolute waarheid zou zijn.
gewoon een doodschop aan berghuis uitdelen lijkt me logische jahquote:Op zondag 2 februari 2025 14:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, Nieuwkoop geel binnen het kwartier?
Toch niet over de verkoopprijs mag ik hopen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, de spelert heeft ook wat te zeggen hè.
Als hij vindt dat men teveel vraagt wel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch niet over de verkoopprijs mag ik hopen.
Ben dit seizoen in de Eredivisie zelden positief verrast, dus heb er een hard hoofd in.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:26 schreef snabbi het volgende:
Succes, ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Afslachting of gewoon goed spel, totaal geen consistentie.
Ik vermoed verliesquote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben dit seizoen in de Eredivisie zelden positief verrast, dus heb er een hard hoofd in.
Laat me zeuren zegquote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je speelt in een provinciedorp, wat had je dan verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |