Ja da's een van de verhalen, Feyenoord doet hierover nooit uitspraken dus het blijft gissen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
32 + 3 miljoen aan bonussen. Plus doorverkoop percentage.
Ik heb het donkerbruine vermoeden als "de verhalen" 45 + 15 zeiden dat het de absolute waarheid zou zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja da's een van de verhalen, Feyenoord doet hierover nooit uitspraken dus het blijft gissen.
Voor sommigen zeker ja, maar goed, boeiend.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden als "de verhalen" 45 + 15 zeiden dat het de absolute waarheid zou zijn.
gewoon een doodschop aan berghuis uitdelen lijkt me logische jahquote:Op zondag 2 februari 2025 14:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou, Nieuwkoop geel binnen het kwartier?
Toch niet over de verkoopprijs mag ik hopen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, de spelert heeft ook wat te zeggen hè.
Als hij vindt dat men teveel vraagt wel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch niet over de verkoopprijs mag ik hopen.
Ben dit seizoen in de Eredivisie zelden positief verrast, dus heb er een hard hoofd in.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:26 schreef snabbi het volgende:
Succes, ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Afslachting of gewoon goed spel, totaal geen consistentie.
Ik vermoed verliesquote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben dit seizoen in de Eredivisie zelden positief verrast, dus heb er een hard hoofd in.
Laat me zeuren zegquote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je speelt in een provinciedorp, wat had je dan verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |