Je vergeet de traditionele rode kaart vanwege een mislukte tackel.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:11 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Zou heel raar zijn ja. Betekent ook een gegarandeerde wissel. Ueda, Hwang en Hartman kunnen geen hele wedstrijd. Timber en Moder ook niet, mocht er daar een van starten. Blijft er weinig ruimte over en volgens de traditie moet er ook nog minimaal een iemand geblesseerd eruit tijdens de wedstrijd.
Nee, die loopt altijd zo.quote:
Ik zou ook wel wat zoeken achter de lauwe reacties van de spelersgroep na Bayern-thuis. Niemand die Priske écht verdedigde. Zelfs Jaap Stam werd destijds verdedigdquote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja als de spelersgroep er echt klaar mee is dan heb je niet veel keus meer.
Een tactisch foefje van Priskequote:
Of waarom je überhaupt dan zelf zo last minute verkoopt.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:35 schreef H.FR het volgende:
Met deze tijdslijn wordt het lastig nog een aanvaller te halen, aldus de geruchten. Wat ik me dan afvraag is waarom we überhaupt niet al een buitenspeler gingen halen. Die hadden we al nodig.
Raadsels, raadsels. Misschien krijgt iedereen dusdanig veel salaris dat we financieel toch in de problemen zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of waarom je überhaupt dan zelf zo last minute verkoopt.
In de zomer had Gimenez echt niet veel minder opgeleverd. Zelfs niet als hij vanaf nu geen bal meer zou raken.
Een speler die graag wil, eerder mondeling gemaakte afspraken bij contractverlenging tussen speler en club over een latere stap.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In de zomer had Gimenez echt niet veel minder opgeleverd. Zelfs niet als hij vanaf nu geen bal meer zou raken.
Zeker omdat de directie zich in een onmogelijke positie heeft gemanoeuvreerd. Na de winst tegen Bayern was het natuurlijk raar, en met de verkoop van Gimenez kan je ook niet alles bij Priske leggen. Ik had het tegen Willem II gedaan of gewoon na Bayern ondanks de winst. Het is natuurlijk debiel dat je een ontslag ophangt aan 1 of 2 resultaten. Je moet niet tevreden zijn over het gehele proces en niet iemand ontslaan na een nederlaag of laten zitten na een toevallige winst.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou ook wel wat zoeken achter de lauwe reacties van de spelersgroep na Bayern-thuis. Niemand die Priske écht verdedigde. Zelfs Jaap Stam werd destijds verdedigd
Wat mij betreft is het de pleister er in een keer af in plaats van een moment zoeken. Ik ben het met je eens dat het na Willem II-uit of zelfs PSV-uit in december had moeten gebeuren.
Die Ivan de verschrikkelijke gaan we dus ook echt niet meer kwijtraken?quote:
Die is zo traag dat ie niet eens het vliegtuig naar Kroatië heeft gehaald.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die Ivan de verschrikkelijke gaan we dus ook echt niet meer kwijtraken?
En dat nadat we zelfs kassadinges ervoor terug wilden halenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is zo traag dat ie niet eens het vliegtuig naar Kroatië heeft gehaald.
Zo is het. Dennis kookt mislukte stoofpotjes. Eindeloos lang gewacht en altijd weer teleurstellend.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka gaat natuurlijk alleen weg als daar een vervanger voor is gehaald, aangezien we sws al een vleugelspeler nodig hebben.
Dennis kennende moeten we hier tot de laatste dag op wachten.
Je leest verschillende verhalen. Zal ergens tussen de 35-40 liggen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Wotte het volgende:
35 miljoen @:Caland zat er maar tien naast dit keer. Best aardig.
32 + 3 miljoen aan bonussen. Plus doorverkoop percentage.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Je leest verschillende verhalen. Zal ergens tussen de 35-40 liggen.
Tja, de spelert heeft ook wat te zeggen hè.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |