Makkelijk 3e.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:00 schreef EarnestTeKroese het volgende:
Wat een matige selectie is dit.
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
Tsjongejonge. Echt totaal geen recht op. Zo gaat het al het hele seizoen daar.
Maar wij zetten er ook niks tegenover. En met Wellenreuther is het wachten op de blunder.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
Dit had dan weer niets met Wellenreuter te maken, maar goedquote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wij zetten er ook niks tegenover. En met Wellenreuther is het wachten op de blunder.
Oh wij verdiende ook geen voorsprong hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wij zetten er ook niks tegenover. En met Wellenreuther is het wachten op de blunder.
Hahahahhahahaquote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
Francesco heeft volgens mij Brian weer bij de ballen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
Dat viel wel mee. Was van allebei de kanten niks. Deze kwam redelijk uit het niets.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Francesco heeft volgens mij Brian weer bij de ballen.
Dit lag toch niet aan Wellenreuther? Er wordt gewoon gênant verdedigd. Die passen mag niet gegeven worden, Trauner staat verkeerd en Hancko is brubby kwijt.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met dit materiaal kan je echt wel beter presteren.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:00 schreef EarnestTeKroese het volgende:
Wat een matige selectie is dit.
Lijkt me ook, Priske OUTquote:Op zondag 2 februari 2025 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dit materiaal kan je echt wel beter presteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |