het rollebollen van pax is ook niet geel, het is gewoon de actie op zn enkelquote:Op zondag 2 februari 2025 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was zwaar gestraft geweest, Paixao is gewoon ook een beetje een mietje.
ongeschiktquote:
lamme blinde verhaalquote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef ...TomTom het volgende:
Het is echt ontzettend matig, van beiden kanten overigens
Ik ben mij echt kapot aan het ergeren. Terwijl ze verder wel redelijk spelen, alleen mis je overduidelijk een goede spits vandaag. Voorin creëren we echt niksquote:
Hij heeft wel goeie loopjes, maar niemand die hem (op maat) bedientquote:Op zondag 2 februari 2025 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben mij echt kapot aan het ergeren. Terwijl ze verder wel redelijk spelen, alleen mis je overduidelijk een goede spits vandaag. Voorin creëren we echt niks
Ja want de buitenspelers spelen geweldig.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben mij echt kapot aan het ergeren. Terwijl ze verder wel redelijk spelen, alleen mis je overduidelijk een goede spits vandaag. Voorin creëren we echt niks
Heilig vuur, dit, datquote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja want de buitenspelers spelen geweldig.
valt mij idd ook niet tegenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die speelt dus echt prima in de duels.
Maar dit vond ik voorheen al een probleem bij hem, lekker op plekken vrijlopen waar je onbereikbaar bent.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft wel goeie loopjes, maar niemand die hem (op maat) bedient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |