Ik ben wel meer fan van Carranza ook al is die ook niet goed genoeg. Maar wel een beter aanspeelpunt.quote:
ik vind het allebei spelers die het waarschijnlijk beter zouden doen in een 4-4-2quote:Op zondag 2 februari 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel meer fan van Carranza ook al is die ook niet goed genoeg. Maar wel een beter aanspeelpunt.
Eens, prima invalspits wat dat betreft.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel meer fan van Carranza ook al is die ook niet goed genoeg. Maar wel een beter aanspeelpunt.
Nu nog een prima basis spitsquote:Op zondag 2 februari 2025 14:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, prima invalspits wat dat betreft.
Ueda eens, Carranza vind ik wel geschikt voor 4-3-3quote:Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vind het allebei spelers die het waarschijnlijk beter zouden doen in een 4-4-2
Fantastische redding van Wellenreuther, maar dit laat wel een probleem zien van de VAR.quote:
ik snap je punt, alleen ik vind carranza net wat te traag om lekker aan te vallen en een voorzet oid in te tikkenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda eens, Carranza vind ik wel geschikt voor 4-3-3
Carranza is een beetje een aldi-Santi.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik snap je punt, alleen ik vind carranza net wat te traag om lekker aan te vallen en een voorzet oid in te tikken
Wat had dit met de VAR te maken?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fantastische redding van Wellenreuther, maar dit laat wel een probleem zien van de VAR.
Er wordt in een kansrijke situatie doorgespeeld waardoor Wellenreuther in een uiterste poging het te redden bijna geblesseerd raakt. Meer een algemeen probleem met de VAR.quote:
Was zwaar gestraft geweest, Paixao is gewoon ook een beetje een mietje.quote:
Slim van Priske, alvast oefenen voor straks als Nieuwkoop rood pakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |