abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 februari 2025 @ 17:38:56 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_216509588

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met pijn en moeite derde
pi_216509638
Was een drukke dag dus ik krijg het nu pas mee allemaal.

32 miljoen vast dus. Dat vind ik eigenlijk schandalig.

Da’s ongeveer hetzelfde als wat je voor Wieffer, een verdedigende middenvelder van ongeveer dezelfde leeftijd, hebt gekregen… Jammer.
pi_216509738
Ja, 32 miljoen vast valt toch tegen, zeker bij een wintertransfer. Maar Gimenez wilde graag en helaas ook geen concrete interesse van veel andere clubs.

Geld pakken en gauw doorgaan. Hopelijk slagen we er nu wel in om spelers met potentie te halen.
#12 is not for sale!
pi_216509805
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:42 schreef bbuddybb het volgende:

Da’s ongeveer hetzelfde als wat je voor Wieffer, een verdedigende middenvelder van ongeveer dezelfde leeftijd, hebt gekregen… Jammer.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:42 schreef bbuddybb het volgende:

Niet om lullig te doen, maar we hebben het over de Eredivisie, niet over een spits die er 20 per jaar in een Tier 1 maakt. Ik denk dat het een reëel bedrag is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216509935
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:58 schreef raptorix het volgende:

[..]
[..]
Niet om lullig te doen, maar we hebben het over de Eredivisie, niet over een spits die er 20 per jaar in een Tier 1 maakt. Ik denk dat het een reëel bedrag is.
Eens maar ik denk dat iedereen vind dat eigen spelers altijd aan de lage kant worden verkocht behalve Antony :D
No bitch to me
pi_216510042
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Eens maar ik denk dat iedereen vind dat eigen spelers altijd aan de lage kant worden verkocht behalve Antony :D
Het is vooral dat supporters van andere clubs graag willen roepen dat dit reëele prijzen zijn. Maar dit (logischerwijs) nooit toepassen op hun eigen spelers.
pi_216510060
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
;) Daarnaast loop je altijd het gevaar dat zo een speler uit vormt raakt, of erger. 35 miljoen is ook gewoon een bedrag dat gezond is voor je begroting, zeker als je er reëel vanuit moet gaan dat je mogelijk volgend jaar geen CL speelt.
pi_216510072
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
Het is vooral dat supporters van andere clubs graag willen roepen dat dit reëele prijzen zijn. Maar dit (logischerwijs) nooit toepassen op hun eigen spelers.
Wat had jou dan een reëel bedrag gevonden?
pi_216510077
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:22 schreef raptorix het volgende:

[..]
;) Daarnaast loop je altijd het gevaar dat zo een speler uit vormt raakt, of erger. 35 miljoen is ook gewoon een bedrag dat gezond is voor je begroting, zeker als je er reëel vanuit moet gaan dat je mogelijk volgend jaar geen CL speelt.
Wat heeft dat met elkaar te maken? Er wordt toch überhaupt niet op CL begroot?
pi_216510081
32 miljoen is toch een prima prijs voor een spits die blijkbaar toch niet zo heel erg in de belangstelling stond? Weinig kapers op de kust dus je kan ook geen clubs tegen elkaar uitspelen.
pi_216510085
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:23 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? Er wordt toch überhaupt niet op CL begroot?
Niet begroot, maar het geeft je wel voor volgend seizoen wat ruimte om 2-3 gerichte aankopen te doen.
pi_216510092
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:23 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat had jou dan een reëel bedrag gevonden?
Meer dan wat Wieffer op zou brengen? Waarom zou je akkoord met een zelfde bedrag als in de zomer terwijl die toen al 6 maanden niks liet zien. Nu ben je notabene 5 CL goals verder.
pi_216510144
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:25 schreef CR7 het volgende:

[..]
Meer dan wat Wieffer op zou brengen? Waarom zou je akkoord met een zelfde bedrag als in de zomer terwijl die toen al 6 maanden niks liet zien. Nu ben je notabene 5 CL goals verder.
Je moet daar ook een beetje geluk mee hebben, bijvoorbeeld dat een TC enorm veel potentie ziet, en ja in Engeland hebben ze wat minder moeite om de knip te trekken, alleen al aan TV gelden draait de nummer 18 meer inkomsten dan het hoogste budget van Nederland, en bovendien komt het vaak ook nog eens uit de zakken van rijke ondernemers.
pi_216510169
Gimenez wordt bij Nottingham iig niet gemist, 7-0 tegen Brighton zeg, wow.
pi_216510200
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je moet daar ook een beetje geluk mee hebben, bijvoorbeeld dat een TC enorm veel potentie ziet, en ja in Engeland hebben ze wat minder moeite om de knip te trekken, alleen al aan TV gelden draait de nummer 18 meer inkomsten dan het hoogste budget van Nederland, en bovendien komt het vaak ook nog eens uit de zakken van rijke ondernemers.
Geluk speelt zeker mee. Maar ze betaalden 38 miljoen voor een De Ketelaere. Hele goeie speler daar niet van, maar kwa profiel moet Gimenez je zeker een vergelijkbaar bedrag op kunnen leveren. En zeker gezien een paar dagen voor het verstrijken van de markt en de verhalen dat Feyenoord na de loting de eisen heeft verhoogd dan is dit gewoon teleurstellend. Net als bij Kokcü.
pi_216510233
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:33 schreef CR7 het volgende:

[..]
Geluk speelt zeker mee. Maar ze betaalden 38 miljoen voor een De Ketelaere. Hele goeie speler daar niet van, maar kwa profiel moet Gimenez je zeker een vergelijkbaar bedrag op kunnen leveren. En zeker gezien een paar dagen voor het verstrijken van de markt en de verhalen dat Feyenoord na de loting de eisen heeft verhoogd dan is dit gewoon teleurstellend. Net als bij Kokcü.
Dat is ook een beetje het probleem waar je vaak in zit, ze weten dat Feyenoord het geld goed kan gebruiken, en daar wordt vaak tegen gepokerd, daarom is het ook zo belangrijk om Financieel gezond te zijn, je zie dat nu ook bij Ajax, iedereen weet dat ze knaken nodig hebben dus worden ze gewoon lekker uitgeperst als een Citroen.
pi_216510248
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:24 schreef Scorpie het volgende:
32 miljoen is toch een prima prijs voor een spits die blijkbaar toch niet zo heel erg in de belangstelling stond? Weinig kapers op de kust dus je kan ook geen clubs tegen elkaar uitspelen.
Het prijskaartje was algemeen bekend, dus dan komen sowieso weinig clubs

Er zijn weinig fake news transfer berichten over gimenez naar buiten gekomen zoals de zogenaamde 30 miljoen van broeby die geen bal geraakt heeft het afgelopen jaar
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_216510655
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
Een spits van de nummer 4 van de Eredivisie die ook een half jaar geen bal heef geraakt. Lijkt mij niks mis met dit bedrag. Fraudeur Geertruida hebben jullie ook al voor teveel verkocht aan Leipzig. Daar huilen ze nu nog.
pi_216510728
Wel echt een uitstekende stap voor Santi zelf.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:12:28 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_216510739
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 12:24 schreef fetX het volgende:

[..]
Utrecht haal je ook met Ueda nog wel in. Tweede gaat nu wel heel lastig worden, want morgen zonder Santi en Bijlow gaan we niet winnen. Zelfs aan een gelijkspel heb je niet veel.

Priske zal ook wel balen. Kans wordt groter en groter dat dit zijn laatste week wordt.
Ook alweer 1-0 achter in Zwolle. Die blijven niet het geluk van de 1e seizoenshelft houden.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:14:19 #21
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_216510781
Moeten het ook niet te somber zien allemaal. Zonder Santi werd er immers ook gewonnen van Benfica w/ Timing van dit alles is wel weer uitermate kut met de komende wedstrijden voor de boeg, maargoed.

Wie zou er nog gehaald moeten worden?
pi_216510831
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Een spits van de nummer 4 van de Eredivisie die ook een half jaar geen bal heef geraakt. Lijkt mij niks mis met dit bedrag. Fraudeur Geertruida hebben jullie ook al voor teveel verkocht aan Leipzig. Daar huilen ze nu nog.
Het is allemaal niet te vergelijken met de debiele transfers van Anthony en Frenkie de Jong inderdaad.

Dat zijn de 2 grootste fraude transfers in de voetbalgeschiedenis

toch is het knap dat clubs daarin trappen

Gimenez heeft gewoon bovengemiddelde statistieken voor een spits in europa.

Je heb er nu tussen de 35-40 miljoen voor gekregen

OOk als je weet dat de salarissen bij Feyenoord een stuk lager zijn dan bij psv en ajax is het gewoon een goed bedrag wat feyenoord heeft kunnen vragen

prestatie, Transferwaarde, salaris en duur van het contract hebben in dit geval heel veel met elkaar te maken wat je voor een speler kan vragen

Ik denk dat Feyenoord het maximale eruit heeft kunnen halen aangezien je in de zomer er veel minder ervoor zou krijgen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_216510901
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel echt een uitstekende stap voor Santi zelf.
Ik denk ook dat de serie A hem prima ligt ja.

En laten we eerlijk zijn, na jarenlang nooit wat verkopen en eeuwen op Dirk Kuyt teren als duurste transfer pak je nu in 1,5 jaar tijd bijna 120 miljoen aan transfergeld en 100 miljoen aan CL inkomsten.
pi_216510927
twitter

TrinidadGenot
pi_216510959
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

TrinidadGenot
Is het een middelmatige speler, die veel te veel geld eist?
Zo niet dat moet ik hem niet hebben :{w
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')