Haha, denk je dat echt nog met uitwedstrijden Ajax, AZ, Twente, thuis wedstrijd PSV en de kleintjes waar ze ook veel punten laten liggen.quote:
Utrecht haal je ook met Ueda nog wel in. Tweede gaat nu wel heel lastig worden, want morgen zonder Santi en Bijlow gaan we niet winnen. Zelfs aan een gelijkspel heb je niet veel.quote:
Ik heb mij vaak krom gelachen om het concept van Promenade, maar goed, ieder zijn ding.quote:
De transfersom van Santi gebruiken om Priske te kunnen ontslaan (lol)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Utrecht haal je ook met Ueda nog wel in. Tweede gaat nu wel heel lastig worden, want morgen zonder Santi en Bijlow gaan we niet winnen. Zelfs aan een gelijkspel heb je niet veel.
Priske zal ook wel balen. Kans wordt groter en groter dat dit zijn laatste week wordt.
Schaam je.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb mij vaak krom gelachen om het concept van Promenade, maar goed, ieder zijn ding.
Jij bestaat niet meer voor mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb mij vaak krom gelachen om het concept van Promenade, maar goed, ieder zijn ding.
Osman kan niet voetballen, dus ik zou hem niet opstellen. Gewoon vertrouwen geven aan Ueda.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat je morgen met een aanval Osman Paxaio Mousa moet gaan spelen
Paxaio misschien gewoon in de spits of anders Osman in de spits
ik heb echt geen vertrouwen in die andere 2
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:13 schreef tong80 het volgende:
Mooi interview van Lineker met Slot net in Football Focus op BBC1. Een langere versie is in hun Podcast of site. Nu ook Ian Wright met mooie woorden.
Nee joh.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
gaat Feyenoord nu Sem Steijn halen?
Alsjeblieft niet zeg. We hebben hopelijk geleerd van de Twente scam. Steijn is gigantisch aan het overpresteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
gaat Feyenoord nu Sem Steijn halen?
Vergeet niet de hele sloot verhuurde spelers die dan weer aansluiten bij Feyenoord en die je moet lozen (op een enkeling na).quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgend seizoen wordt echt een ongeëvenaarde ramp als meerdere dragende spelers vertrekken en er helemaal niks voor in de plaats komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |