Als Priske nu makkelijk 2e stond, was er geen noodzaak tot verkoop.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou terecht zijn als Hancko en Priske nu boos zijn.
Hancko mocht niet weg en die Priske maak je het nog moeilijker zo.
3e kun je nog prima worden joh.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:44 schreef DobbyDobby het volgende:
Het seizoen is net over de helft en Feyenoord geeft plek 3 en bijbehorende CL gelden dus definitief op.
Verstandige beslissing. Je hebt nu geld nog om dit te compenseren.
Het kansloze is dat je natuurlijk gewoon boven dit matige Ajax had moeten staan, of minimaal gelijk. Dan had je zelfs met Ueda ipv Gimenez 2e kunnen worden. Nu sta je al veel te veel achter om dat nog te kunnen doen. Totaal onnodig weggegooid seizoen dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als Priske nu makkelijk 2e stond, was er geen noodzaak tot verkoop.
Ik geloof eerder in 7 punten achterstand na dit weekend. Er is al het hele seizoen van alles mis bij Feyenoord. Dat gaat niet ineens draaien. Maar natuurlijk kan het, maar dan ga je gokken. Nu ben je gegarandeerd van het geld. Dus snap deze verkoop wel.quote:
Dat zal dan huren zijn uiteraard, om het seizoen af te maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:46 schreef Paul het volgende:
[..]
haha idd hoe denkt die dat julie zirkzee kunnen kopen
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke weddenschap.
De verliezer moet verplicht met slobeend een aflevering Promenade meekijken
Kleine herinnering:quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
akkoord
Maar voor de goede orde, ik zeg dat je dat er hierna nooit meer voor krijgt dus mocht dit rondkomen dan neem ik GEEN feyenoord-UI
Dat weten we pas aan het einde van het seizoen.....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:11 schreef VEM2012 het volgende:
Dus je krijgt 40 mio voor een speler, daarmee verspeel je waarschijnlijk CL en ben je dus per saldo alleen maar een speler kwijt.
Ok dan.
Haha, denk je dat echt nog met uitwedstrijden Ajax, AZ, Twente, thuis wedstrijd PSV en de kleintjes waar ze ook veel punten laten liggen.quote:
Utrecht haal je ook met Ueda nog wel in. Tweede gaat nu wel heel lastig worden, want morgen zonder Santi en Bijlow gaan we niet winnen. Zelfs aan een gelijkspel heb je niet veel.quote:
Ik heb mij vaak krom gelachen om het concept van Promenade, maar goed, ieder zijn ding.quote:
De transfersom van Santi gebruiken om Priske te kunnen ontslaan (lol)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Utrecht haal je ook met Ueda nog wel in. Tweede gaat nu wel heel lastig worden, want morgen zonder Santi en Bijlow gaan we niet winnen. Zelfs aan een gelijkspel heb je niet veel.
Priske zal ook wel balen. Kans wordt groter en groter dat dit zijn laatste week wordt.
Schaam je.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb mij vaak krom gelachen om het concept van Promenade, maar goed, ieder zijn ding.
Jij bestaat niet meer voor mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb mij vaak krom gelachen om het concept van Promenade, maar goed, ieder zijn ding.
Osman kan niet voetballen, dus ik zou hem niet opstellen. Gewoon vertrouwen geven aan Ueda.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat je morgen met een aanval Osman Paxaio Mousa moet gaan spelen
Paxaio misschien gewoon in de spits of anders Osman in de spits
ik heb echt geen vertrouwen in die andere 2
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:13 schreef tong80 het volgende:
Mooi interview van Lineker met Slot net in Football Focus op BBC1. Een langere versie is in hun Podcast of site. Nu ook Ian Wright met mooie woorden.
Nee joh.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
gaat Feyenoord nu Sem Steijn halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |