Denk dat clubs als West Ham expres niet bieden omdat ze denken dat hij daar toch niet wil spelen. Wellicht daarom hun keuze voor de wat mindere goden als Brobbey en Pepi.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk alles met het prijskaartje te maken die internationaal al een tijdje rond ging
De meeste clubs beginnen er dan niet eens aan
Milan kan het nu alleen betalen omdat Morata naar turkije is vertrokken waardoor er geld vrij kwam
Gimenez wilde blijkbaar bij een club met een grote naam gaan voetballenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dat clubs als West Ham expres niet bieden omdat ze denken dat hij daar toch niet wil spelen. Wellicht daarom hun keuze voor de wat mindere goden als Brobbey en Pepi.
haha idd hoe denkt die dat julie zirkzee kunnen kopenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
ik zie deze poll op internet
zierkzee onbetaalbaar
En daar vervolgens meer voor betalenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dat clubs als West Ham expres niet bieden omdat ze denken dat hij daar toch niet wil spelen. Wellicht daarom hun keuze voor de wat mindere goden als Brobbey en Pepi.
mijn eerste post over Santiquote:Op maandag 6 februari 2023 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dat ben ik...ik zag na 2 balcontacten van hem dat hij een topper is voor Feyenoord.
Gimenez ben ik ook fan van . Speler die verkocht gaat worden voor 25 miljoen of meer
Hancko is ook een topper
Je heb 3 bovengemiddelde spelers in je ploeg op dit moment.
25 miljoen, nou jij bent spekkoper nu!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn eerste post over Santi
Eens een VIsionair altijd een VIsionair
(Deze post was na mij lange ban)
Hangt er een beetje vanaf hoe de bonussen te halen zijn. 35 met bv 8 miljoen makkelijke bonussen is beter dan 38 vast.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:53 schreef nostra het volgende:
35 miljoen inclusief bonussen dus, meh.
Maar het is 35 miljoen inclusief bonussen h.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe de bonussen te halen zijn. 35 met bv 8 miljoen makkelijke bonussen is beter dan 38 vast.
Blijft natuurlijk een aderlating. Dit had je niet plek 2 hoeven kosten als je nu al niet zoveel punten achter staat. Nu ga je plek 2 nooit meer halen natuurlijk. Beetje hetzelfde als dat PSV Gakpo in de winterstop van ons kampioensjaar verkocht.
Uiteindelijk veel plezier aan Santi beleefd. Een van de beste aankopen ooit, zoveel qua aankoop/verkoop bedrag als sportieve prestaties. Jammer dat hij niet nog een keer kon scoren in de Arena zoals hij altijd doet
Die gaan natuurlijk niet een van hun dragende spelers in de winter verkopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:10 schreef raptorix het volgende:
Ik zou dit geld steken in Sem Steijn, en een goede doorverkoop deal maken met FC Twente, 10 miljoen, en doorverkoop waarde splitten.
Mjah wellicht voor volgend seizoen, het lijkt me een speler die prima bij Feyenoord past (zou hem liever bij AZ zienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Die gaan natuurlijk niet een van hun dragende spelers in de winter verkopen.
Klinkt wel als een Kloese aankoop dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Sem Steijndat is gewoon een opgevoerde Lex Immers, scoort aardig maar kan toch niet voetballen (en is ook geen spits)
Klaas jij word overal uitgelachen, maar ga je nog een keer je Harvard Diploma aan ons laten zien?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Sem Steijn heb ik diverse keren geroepen sinds het begin van het seizoen en toen werd ik uitgelachen
Hij is geen spits maar een aanvallende middenvelder
Ik ben benieuwd of te kloesse nog wat gaat doen......
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:25 schreef Haringkop het volgende:
Volgens NOS 35 miljoen excl bonussen
.quote:Milan legde meerdere biedingen neer bij Feyenoord die telkens werden afgewezen, maar nu lijken de clubs elkaar echt te gaan vinden. De verwachting dat er een deal komt is zo groot dat Gimnez al toestemming gekregen heeft om af te reizen naar Itali. Daar zal hij medisch worden gekeurd. Feyenoord krijgt naar verluidt meer dan 35 miljoen euro voor Gimnez
Los ZetasGod was ook klaar met Bijlow.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:25 schreef hhh38 het volgende:
Heel vervelend als spelers vastberaden zijn om naar een specifieke club te gaan.
Dat is wel matig ja. Helaas niks aan te doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het is 35 miljoen inclusief bonussen h.
Dus waarschijnlijk 30 miljoen + 5 miljoen bonussen of 32 miljoen + 3 miljoen bonussen bijvoorbeeld.
Vind het maar een mager bedrag. Met een beetje pech levert hij dus maar 32 miljoen op ofzo.
op dit moment zijn het allemaal speculatiesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is wel matig ja. Helaas niks aan te doen
Voor een mid season verkoop inderdaad niet heel bijzonder, voor Milan wel een groot bedrag.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het is 35 miljoen inclusief bonussen h.
Dus waarschijnlijk 30 miljoen + 5 miljoen bonussen of 32 miljoen + 3 miljoen bonussen bijvoorbeeld.
Vind het maar een mager bedrag. Met een beetje pech levert hij dus maar 32 miljoen op ofzo.
Als Priske nu makkelijk 2e stond, was er geen noodzaak tot verkoop.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou terecht zijn als Hancko en Priske nu boos zijn.
Hancko mocht niet weg en die Priske maak je het nog moeilijker zo.
3e kun je nog prima worden joh.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:44 schreef DobbyDobby het volgende:
Het seizoen is net over de helft en Feyenoord geeft plek 3 en bijbehorende CL gelden dus definitief op.
Verstandige beslissing. Je hebt nu geld nog om dit te compenseren.
Het kansloze is dat je natuurlijk gewoon boven dit matige Ajax had moeten staan, of minimaal gelijk. Dan had je zelfs met Ueda ipv Gimenez 2e kunnen worden. Nu sta je al veel te veel achter om dat nog te kunnen doen. Totaal onnodig weggegooid seizoen dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als Priske nu makkelijk 2e stond, was er geen noodzaak tot verkoop.
Ik geloof eerder in 7 punten achterstand na dit weekend. Er is al het hele seizoen van alles mis bij Feyenoord. Dat gaat niet ineens draaien. Maar natuurlijk kan het, maar dan ga je gokken. Nu ben je gegarandeerd van het geld. Dus snap deze verkoop wel.quote:
Dat zal dan huren zijn uiteraard, om het seizoen af te maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:46 schreef Paul het volgende:
[..]
haha idd hoe denkt die dat julie zirkzee kunnen kopen
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke weddenschap.
De verliezer moet verplicht met slobeend een aflevering Promenade meekijken
Kleine herinnering:quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
akkoord
Maar voor de goede orde, ik zeg dat je dat er hierna nooit meer voor krijgt dus mocht dit rondkomen dan neem ik GEEN feyenoord-UI
Dat weten we pas aan het einde van het seizoen.....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:11 schreef VEM2012 het volgende:
Dus je krijgt 40 mio voor een speler, daarmee verspeel je waarschijnlijk CL en ben je dus per saldo alleen maar een speler kwijt.
Ok dan.
Haha, denk je dat echt nog met uitwedstrijden Ajax, AZ, Twente, thuis wedstrijd PSV en de kleintjes waar ze ook veel punten laten liggen.quote:
Utrecht haal je ook met Ueda nog wel in. Tweede gaat nu wel heel lastig worden, want morgen zonder Santi en Bijlow gaan we niet winnen. Zelfs aan een gelijkspel heb je niet veel.quote:
Ik heb mij vaak krom gelachen om het concept van Promenade, maar goed, ieder zijn ding.quote:
De transfersom van Santi gebruiken om Priske te kunnen ontslaan (lol)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Utrecht haal je ook met Ueda nog wel in. Tweede gaat nu wel heel lastig worden, want morgen zonder Santi en Bijlow gaan we niet winnen. Zelfs aan een gelijkspel heb je niet veel.
Priske zal ook wel balen. Kans wordt groter en groter dat dit zijn laatste week wordt.
Schaam je.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb mij vaak krom gelachen om het concept van Promenade, maar goed, ieder zijn ding.
Jij bestaat niet meer voor mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb mij vaak krom gelachen om het concept van Promenade, maar goed, ieder zijn ding.
Osman kan niet voetballen, dus ik zou hem niet opstellen. Gewoon vertrouwen geven aan Ueda.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat je morgen met een aanval Osman Paxaio Mousa moet gaan spelen
Paxaio misschien gewoon in de spits of anders Osman in de spits
ik heb echt geen vertrouwen in die andere 2
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:13 schreef tong80 het volgende:
Mooi interview van Lineker met Slot net in Football Focus op BBC1. Een langere versie is in hun Podcast of site. Nu ook Ian Wright met mooie woorden.
Nee joh.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
gaat Feyenoord nu Sem Steijn halen?
Alsjeblieft niet zeg. We hebben hopelijk geleerd van de Twente scam. Steijn is gigantisch aan het overpresteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
gaat Feyenoord nu Sem Steijn halen?
Vergeet niet de hele sloot verhuurde spelers die dan weer aansluiten bij Feyenoord en die je moet lozen (op een enkeling na).quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgend seizoen wordt echt een ongevenaarde ramp als meerdere dragende spelers vertrekken en er helemaal niks voor in de plaats komt.
Vooral dat. Hancko gaat nu wel weg, en Hwang is een notoire clubhopper die ook zomaar weg kan gaan. Stengs en Bijlow zijn te vaak kapot om er op te bouwen maar vreten wel salaris.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vergeet niet de hele sloot verhuurde spelers die dan weer aansluiten bij Feyenoord en die je moet lozen (op een enkeling na).
Ach 1e jaar van Slot begonnen wij de competitie ook met rommel. Komt goedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:16 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zou je kunnen stellen dat Feyenoord een groot probleem heeft
Ik heb er ook wel echt vertrouwen in dat het team wat met Priske als opvolger kwam de nieuwe Slot gaat binnenhalen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach 1e jaar van Slot begonnen wij de competitie ook met rommel. Komt goed
Toen was Arnesen nog onze technische directeur.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach 1e jaar van Slot begonnen wij de competitie ook met rommel. Komt goed
Arnesen heeft het geweldig bij ons gedaan, maar laten we niet net doen alsof Arnesen er in zijn carrire om bekend stond dat die zo verantwoord met veel geld om kon gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toen was Arnesen nog onze technische directeur.
Waarvan juist Stengs en Bijlow de duursten zijn (of bijna).quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral dat. Hancko gaat nu wel weg, en Hwang is een notoire clubhopper die ook zomaar weg kan gaan. Stengs en Bijlow zijn te vaak kapot om er op te bouwen maar vreten wel salaris.
En dan heb je nog een hoop dure spelers zoals Ivanusec, Zerrouki, Nieuwkoop en Trauner die volgend seizoen eigenlijk niet meer kunnen, en dan heb je inderdaad al die verhuurde meuk nog (Bullaude, Kasanwirjo, Tsjonkie, Sebaoui, vdBelt en Lopez).
Normaal zou ik zeggen 'je kan er ook wel eens naast zitten', maar na al dat gescout op 'iemand die door kan gaan met de visie' en de hele club gemodelleerd te hebben naar Slot zijn visie, dat het dan iemand blijkt te zijn met een totaal andere aanpak en tactiek. Ja, dan heb ik daar ook weinig vertrouwen in. Kunnen we dat team niet meer terugkrijgen toen Slot, Trainer en Hancko werden gescout?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel echt vertrouwen in dat het team wat met Priske als opvolger kwam de nieuwe Slot gaat binnenhalen.
Ze hebben er kijk op.
Milan verslaan. Alsof dat heel realistisch is. Maar goed, wat jij wil. Ik zou hem in de zomer verkocht hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat weten we pas aan het einde van het seizoen.....
Er is dit seizoen heel geld al opgehaald in de Cl
Milan verslaan en je heb financieel het beste seizoen allerltijden voor Feyenoord
Ook als je hansco nog 34-40 miljoen kan verkopen komende zomer
Nu hoor je @Caland nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Doe GODVERDOMME normaal man. Lekker vuurwerk richting je eigen staf flikkeren genot.
[ x ]
Het was ook niet realistische om Bayern Munchen te verslaan....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Milan verslaan. Alsof dat heel realistisch is. Maar goed, wat jij wil. Ik zou hem in de zomer verkocht hebben.
Te Kloese is vooral heel goed in ‘hapsnap’ beleid zo uitleggen alsof er een heel concrete visie achter zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:48 schreef Vis1980 het volgende:
Normaal zou ik zeggen 'je kan er ook wel eens naast zitten', maar na al dat gescout op 'iemand die door kan gaan met de visie' en de hele club gemodelleerd te hebben naar Slot zijn visie, dat het dan iemand blijkt te zijn met een totaal andere aanpak en tactiek. Ja, dan heb ik daar ook weinig vertrouwen in.
Momenteel niet. Bayern is niet meer die ploeg van een tijdje terug toen ze ieder jaar echt meededen om de CL te winnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het was ook niet realistische om Bayern Munchen te verslaan....
Bayern is wel een paar klasse beter dan Milan....
Het is de nederlandse competitie. Ajax haalt met een knakenelftal, een spits die niet scoort en een Italiaanse non trainer ook de 2e plekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel echt vertrouwen in dat het team wat met Priske als opvolger kwam de nieuwe Slot gaat binnenhalen.
Ze hebben er kijk op.
Feyenoord kan Milan uitschakelenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Momenteel niet. Bayern is niet meer die ploeg van een tijdje terug toen ze ieder jaar echt meededen om de CL te winnen.
En Feyenoord had alle geluk van de wereld. Over twee wedstrijden zoveel geluk hebben is heel lastig.
ging mij meer om het kleine stukje vreugde dat je er blijkbaar wel meer dan 20m voor krijgt, dan daadwerkelijk een uitkomst van UI's of wat dan ook.quote:
AC Milan is ook vergane gloriequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Momenteel niet. Bayern is niet meer die ploeg van een tijdje terug toen ze ieder jaar echt meededen om de CL te winnen.
En Feyenoord had alle geluk van de wereld. Over twee wedstrijden zoveel geluk hebben is heel lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |