Vooral dat. Hancko gaat nu wel weg, en Hwang is een notoire clubhopper die ook zomaar weg kan gaan. Stengs en Bijlow zijn te vaak kapot om er op te bouwen maar vreten wel salaris.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vergeet niet de hele sloot verhuurde spelers die dan weer aansluiten bij Feyenoord en die je moet lozen (op een enkeling na).
Ach 1e jaar van Slot begonnen wij de competitie ook met rommel. Komt goedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:16 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zou je kunnen stellen dat Feyenoord een groot probleem heeft
Ik heb er ook wel echt vertrouwen in dat het team wat met Priske als opvolger kwam de nieuwe Slot gaat binnenhalen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach 1e jaar van Slot begonnen wij de competitie ook met rommel. Komt goed
Toen was Arnesen nog onze technische directeur.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach 1e jaar van Slot begonnen wij de competitie ook met rommel. Komt goed
Arnesen heeft het geweldig bij ons gedaan, maar laten we niet net doen alsof Arnesen er in zijn carrière om bekend stond dat die zo verantwoord met veel geld om kon gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toen was Arnesen nog onze technische directeur.
Waarvan juist Stengs en Bijlow de duursten zijn (of bijna).quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral dat. Hancko gaat nu wel weg, en Hwang is een notoire clubhopper die ook zomaar weg kan gaan. Stengs en Bijlow zijn te vaak kapot om er op te bouwen maar vreten wel salaris.
En dan heb je nog een hoop dure spelers zoals Ivanusec, Zerrouki, Nieuwkoop en Trauner die volgend seizoen eigenlijk niet meer kunnen, en dan heb je inderdaad al die verhuurde meuk nog (Bullaude, Kasanwirjo, Tsjonkie, Sebaoui, vdBelt en Lopez).
Normaal zou ik zeggen 'je kan er ook wel eens naast zitten', maar na al dat gescout op 'iemand die door kan gaan met de visie' en de hele club gemodelleerd te hebben naar Slot zijn visie, dat het dan iemand blijkt te zijn met een totaal andere aanpak en tactiek. Ja, dan heb ik daar ook weinig vertrouwen in. Kunnen we dat team niet meer terugkrijgen toen Slot, Trainer en Hancko werden gescout?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel echt vertrouwen in dat het team wat met Priske als opvolger kwam de nieuwe Slot gaat binnenhalen.
Ze hebben er kijk op.
Milan verslaan. Alsof dat heel realistisch is. Maar goed, wat jij wil. Ik zou hem in de zomer verkocht hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat weten we pas aan het einde van het seizoen.....
Er is dit seizoen heel geld al opgehaald in de Cl
Milan verslaan en je heb financieel het beste seizoen allerltijden voor Feyenoord
Ook als je hansco nog 34-40 miljoen kan verkopen komende zomer
Nu hoor je @Caland nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Doe GODVERDOMME normaal man. Lekker vuurwerk richting je eigen staf flikkeren genot.
[ x ]
Het was ook niet realistische om Bayern Munchen te verslaan....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Milan verslaan. Alsof dat heel realistisch is. Maar goed, wat jij wil. Ik zou hem in de zomer verkocht hebben.
Te Kloese is vooral heel goed in ‘hapsnap’ beleid zo uitleggen alsof er een heel concrete visie achter zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:48 schreef Vis1980 het volgende:
Normaal zou ik zeggen 'je kan er ook wel eens naast zitten', maar na al dat gescout op 'iemand die door kan gaan met de visie' en de hele club gemodelleerd te hebben naar Slot zijn visie, dat het dan iemand blijkt te zijn met een totaal andere aanpak en tactiek. Ja, dan heb ik daar ook weinig vertrouwen in.
Momenteel niet. Bayern is niet meer die ploeg van een tijdje terug toen ze ieder jaar echt meededen om de CL te winnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het was ook niet realistische om Bayern Munchen te verslaan....
Bayern is wel een paar klasse beter dan Milan....
Het is de nederlandse competitie. Ajax haalt met een knakenelftal, een spits die niet scoort en een Italiaanse non trainer ook de 2e plekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel echt vertrouwen in dat het team wat met Priske als opvolger kwam de nieuwe Slot gaat binnenhalen.
Ze hebben er kijk op.
Feyenoord kan Milan uitschakelenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Momenteel niet. Bayern is niet meer die ploeg van een tijdje terug toen ze ieder jaar echt meededen om de CL te winnen.
En Feyenoord had alle geluk van de wereld. Over twee wedstrijden zoveel geluk hebben is heel lastig.
ging mij meer om het kleine stukje vreugde dat je er blijkbaar wel meer dan 20m voor krijgt, dan daadwerkelijk een uitkomst van UI's of wat dan ook.quote:
AC Milan is ook vergane gloriequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Momenteel niet. Bayern is niet meer die ploeg van een tijdje terug toen ze ieder jaar echt meededen om de CL te winnen.
En Feyenoord had alle geluk van de wereld. Over twee wedstrijden zoveel geluk hebben is heel lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |