Alvast aan het indekken voor het verlies, je laat zo'n jongen toch nog de klassieker spelen als je enig zelfrespect hebt. Slappe hap.quote:
Ah, in de zomer van 2022 toch? Toen was Arnesen nog bij ons werkzaam. Al was hij toen misschien al ziek thuis. In ieder geval is Kloese zeker verantwoordelijk voor het binnenhalen van Gimenez, dus daar verdient hij wel de credits voor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hancko en Gimenez kwamen in dezelfde transferperiode
Wat een fijne timing.quote:
Het ding is, als ie geblesseerd raakt (net als vorige wedstrijd) gaat de deal vast niet door.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef fetX het volgende:
Niet eens de Klassieker laten spelen ook. Nou, lekker dan…
Dit inderdaad. Al zal er dus nog wel iets bijkomenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef snabbi het volgende:
Uiteindelijk is het de juiste beslissing om hem nu te verkopen, maar het voelt ook gelijk alsof je de handdoek in de ring gooit.
Als het om een mega transfersom zou gaan dan zou je er begrip voor kunnen hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:12 schreef snabbi het volgende:
Uiteindelijk is het de juiste beslissing om hem nu te verkopen, maar het voelt ook gelijk alsof je de handdoek in de ring gooit.
Buiten dat zal Santi ook met de handrem op spelen. Heb je ook niks aan. Woensdag ging die ook zomaar met een blessure eruit om een uur later vrolijk de bus in te lopen (naar het schijnt).quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het ding is, als ie geblesseerd raakt (net als vorige wedstrijd) gaat de deal vast niet door.
Maar verder ook weinig gehoord over interesse van andere clubs toch? Behalve Forrest in de zomer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:25 schreef hhh38 het volgende:
Heel vervelend als spelers vastberaden zijn om naar een specifieke club te gaan.
ja en ondanks dat feyenoord er al uit was met forrest, als een speler niet meewerkt heb je ook een probleemquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:25 schreef hhh38 het volgende:
Heel vervelend als spelers vastberaden zijn om naar een specifieke club te gaan.
Dat heeft natuurlijk alles met het prijskaartje te maken die internationaal al een tijdje rond gingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar verder ook weinig gehoord over interesse van andere clubs toch?
Oh ja fraudeur Morata stond daar in de spits lol. Dan gaan ze er wel flink op vooruit. Denk dat Gimenez wel een leuk koppeltje kan vormen met ONZE Reijnders.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk alles met het prijskaartje te maken die internationaal al een tijdje rond ging
De meeste clubs beginnen er dan niet eens aan
Milan kan het nu alleen betalen omdat Morata naar turkije is vertrokken waardoor er geld vrij kwam
Denk dat clubs als West Ham expres niet bieden omdat ze denken dat hij daar toch niet wil spelen. Wellicht daarom hun keuze voor de wat mindere goden als Brobbey en Pepi.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk alles met het prijskaartje te maken die internationaal al een tijdje rond ging
De meeste clubs beginnen er dan niet eens aan
Milan kan het nu alleen betalen omdat Morata naar turkije is vertrokken waardoor er geld vrij kwam
Gimenez wilde blijkbaar bij een club met een grote naam gaan voetballenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dat clubs als West Ham expres niet bieden omdat ze denken dat hij daar toch niet wil spelen. Wellicht daarom hun keuze voor de wat mindere goden als Brobbey en Pepi.
haha idd hoe denkt die dat julie zirkzee kunnen kopenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
ik zie deze poll op internet
zierkzee onbetaalbaar
En daar vervolgens meer voor betalenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dat clubs als West Ham expres niet bieden omdat ze denken dat hij daar toch niet wil spelen. Wellicht daarom hun keuze voor de wat mindere goden als Brobbey en Pepi.
mijn eerste post over Santiquote:Op maandag 6 februari 2023 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dat ben ik...ik zag na 2 balcontacten van hem dat hij een topper is voor Feyenoord.
Gimenez ben ik ook fan van . Speler die verkocht gaat worden voor 25 miljoen of meer
Hancko is ook een topper
Je heb 3 bovengemiddelde spelers in je ploeg op dit moment.
25 miljoen, nou jij bent spekkoper nu!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn eerste post over Santi
Eens een VIsionair altijd een VIsionair
(Deze post was na mij lange ban)
Hangt er een beetje vanaf hoe de bonussen te halen zijn. 35 met bv 8 miljoen makkelijke bonussen is beter dan 38 vast.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:53 schreef nostra het volgende:
35 miljoen inclusief bonussen dus, meh.
Maar het is 35 miljoen inclusief bonussen hé.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe de bonussen te halen zijn. 35 met bv 8 miljoen makkelijke bonussen is beter dan 38 vast.
Blijft natuurlijk een aderlating. Dit had je niet plek 2 hoeven kosten als je nu al niet zoveel punten achter staat. Nu ga je plek 2 nooit meer halen natuurlijk. Beetje hetzelfde als dat PSV Gakpo in de winterstop van ons kampioensjaar verkocht.
Uiteindelijk veel plezier aan Santi beleefd. Een van de beste aankopen ooit, zoveel qua aankoop/verkoop bedrag als sportieve prestaties. Jammer dat hij niet nog een keer kon scoren in de Arena zoals hij altijd doet
Die gaan natuurlijk niet een van hun dragende spelers in de winter verkopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:10 schreef raptorix het volgende:
Ik zou dit geld steken in Sem Steijn, en een goede doorverkoop deal maken met FC Twente, 10 miljoen, en doorverkoop waarde splitten.
Mjah wellicht voor volgend seizoen, het lijkt me een speler die prima bij Feyenoord past (zou hem liever bij AZ zienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Die gaan natuurlijk niet een van hun dragende spelers in de winter verkopen.
Klinkt wel als een Kloese aankoop dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Sem Steijndat is gewoon een opgevoerde Lex Immers, scoort aardig maar kan toch niet voetballen (en is ook geen spits)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |