Dat hebben we gezien met de performance staf.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeker qua professionalisering is er met Te Kloese echt een slag gemaakt.
Dat je weinig positief bent snap ik. Dat je nu dingen gaat zoeken om de situatie nog negatiever te kunnen belichten is wel heel bijzonder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:52 schreef De_Pel het volgende:
Lekker moment overigens van PSV om de eerste plaats potentieel te verspillen. Mochten ze in Amsterdam nog wat extra motivatie nodig hebben…
quote:Op zondag 2 februari 2025 00:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat je weinig positief bent snap ik. Dat je nu dingen gaat zoeken om de situatie nog negatiever te kunnen belichten is wel heel bijzonder.
Och, ze treffen een team waarbij de directie de clubtopscorer net heeft verkocht en daarmee het signaal hebben gegeven dat ze niet meer geloven in dit seizoen.....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:52 schreef De_Pel het volgende:
Lekker moment overigens van PSV om de eerste plaats potentieel te verspillen. Mochten ze in Amsterdam nog wat extra motivatie nodig hebben…
En daarmee nog je eerstvolgende CL-tegenstander te versterken..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:30 schreef De_Pel het volgende:
Ik word eerlijk gezegd niet enthousiast van de transfer van Santi. Hij heeft het een periode zwaar geweest toen hij overduidelijk overbelast was, maar daarbuiten zijn zijn statistieken echt fenomenaal.
- De transfersom is matig, niets beter dan haalbaar in de zomer
- je vergroot de kans op 5 miljoen afkoopsom voor Priske+staff
- je verkleint de kans om door te gaan in de CL a 11 miljoen
- je verkleint je kansen op CL voetbal a 50+ miljoen
En dat 1 dag voor de klassieker, 3 dagen voor het sluiten van de markt, en vlak voor je de lopende club in de CL treft
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Och, ze treffen een team waarbij de directie de clubtopscorer net heeft verkocht en daarmee het signaal hebben gegeven dat ze niet meer geloven in dit seizoen.....
Misschien Drenthe, voor sommigen. Al vond ik dat zelf gezien de hype en kopende club nog niet zo bijzonder. Denk dat hij met wat verstandiger mensen om zich heen dat prijskaartje nog wel had waar kunnen maken ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik kan me geen transfer herinneren waarvan ik dacht "zo hé", het is altijd enorm karig en op z'n best net boven het minimale van wat je zou verwachten. Het zegt ook alles dat 30 miljoen tot voor kort ons transferrecord was en Ajax dat bedrag bijna aantikte met Bassie.
Van de KNVB ook niet zo heel handig vind ik, je hebt 6 grote wedstrijden in de eredivisie, die ruim buiten de transferswindows plannen lijkt me toch ook weer niet zo heel moeilijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Och, ze treffen een team waarbij de directie de clubtopscorer net heeft verkocht en daarmee het signaal hebben gegeven dat ze niet meer geloven in dit seizoen.....
Klopt wel ja, al is het vermoedelijk lastiger dan we denken met Europees voetbal, interlands en burgemeesters.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van de KNVB ook niet zo heel handig vind ik, je hebt 6 grote wedstrijden in de eredivisie, die ruim buiten de transferswindows plannen lijkt me toch ook weer niet zo heel moeilijk.
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van de KNVB ook niet zo heel handig vind ik, je hebt 6 grote wedstrijden in de eredivisie, die ruim buiten de transferswindows plannen lijkt me toch ook weer niet zo heel moeilijk.
Zou heel raar zijn ja. Betekent ook een gegarandeerde wissel. Ueda, Hwang en Hartman kunnen geen hele wedstrijd. Timber en Moder ook niet, mocht er daar een van starten. Blijft er weinig ruimte over en volgens de traditie moet er ook nog minimaal een iemand geblesseerd eruit tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Kunnen we wel opvallend noemen, Smal en Bueno zijn toch gewoon fit?
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |