SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat is als klaas de TT heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef ashardalan het volgende:
Hey @:coco, ik had "KAPOET MAKEN" als TT...
4 termijnen akkoord - 10m per termijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:16 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat Milaan nu wel in drie termijnen wil betalen
Zo lekker dit. Die ‘Santi is een matige spits’ posts waren al genot.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef Caland het volgende:
Santi blijft maar scoren in de CL
@:wotte
Je vergeet de rente, 10.5mquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
4 termijnen akkoord - 10m per termijn
Lekker afwisselen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Moussa staat ook al een poosje droog.
Je moet accepteren dat het met pieken en dalen gaat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Moussa staat ook al een poosje droog.
Sluit Salzburg niet uit, die hebben deze campagne al eerder 3 goals in 1 wedstrijd gemaaktquote:
Eerste poging om Priske te lozen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die offday blijft echt bizar.
Onacceptabel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:20 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je moet accepteren dat het met pieken en dalen gaat.
Ja leek mij ook eerder een overtreding op Santiquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:20 schreef snabbi het volgende:
waar is dit de overtreding eig? is toch gewoon onrechtmatig blocken lijkt me?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:24 schreef ashardalan het volgende:
hopen dat de VAR daar niets mee doet
Gelukkig een kundige VAR die snapt dat dit geen opzettelijk hands was.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij zou pingel geven na die afgekeurde goal eerst zeg.
https://www.rijnmond.nl/radio/radio-rijnmond/livequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:26 schreef raptorix het volgende:
Een vriend van me zit nu in Afrika precies op moment dat hij geen stream nodig heeft, kortom als iemand mij een stream kan ontraden waar je geen gebruik van maken hoor ik dat graag
Verdedigend erg matig, ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is tactisch weer een zooitje vandaag
Maar ze voetballen met passie en het aanvallende spel is prima
Je bent Sahraoui toch niet vergeten?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:26 schreef Caland het volgende:
Leuk spelertje die doelpuntenmaker
Mag dat kosten?
Echt een pak minder.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we met Ueda een prima tweede spits.
Oh is dat dezelfde, vond ik al een leuk spelertje ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent Sahraoui toch niet vergeten?
Nee maar wel kut.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat is geen schande.
Ik begrijp zeer weinig van de keuzes van onze trainer...quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan begrijp je weer waarom Brian voor Timon koos.
Hij zakt gewoon door zijn hoeven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik begrijp zeer weinig van de keuzes van onze trainer...
Op Bijlow niet, nee. Maar dat wisten we onder Slot ook al. Dat kan niemand Priske aanrekenen, imoquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij zakt gewoon door zijn hoeven.
Kan je niet op bouwen helaas.
Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. Die ga je ook niet meer kwijtraken, want niemand gaat zich hier meer aan branden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Die beste man is helaas niet gemaakt voor topsport vrees ik.
Goede keeperstrainer?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. Die ga je ook niet meer kwijtraken, want niemand gaat zich hier meer aan branden.
Maar dat is al jaren zo.quote:
Je hebt er alleen niet veel aan. Volgend jaar echt een nieuwe eerste keeper nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
en toch is bijlow de betere keeper, ook al raakt ie vaak geblesseerd
Kwaliteit is het probleem ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
Natuurlijk, als Bijlow er langer uit ligt (en het gras groen is) moeten ze nog een nieuwe eerste keeper halen voor de komende periode. Wellenreuther komt heel erg tekort.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
Gelukkig hebben we die topper van Dort nu.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, als Bijlow er langer uit ligt (en het gras groen is) moeten ze nog een nieuwe eerste keeper halen voor de komende periode. Wellenreuther komt heel erg tekort.
Laten zien waarom een fitte Bijlow de voorkeur krijgt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Geen idee wat wellenreuther daar aan het doen was
Ka(n) beter.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben we niets beters, wat ik persoonlijk erger vind
Zet dan maar gewoon die tweelingbroer van Idrissi erinquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet de komende week een nieuwe keeper bij, desnoods op huurbasis.
Vergeet het maar. Gaan ze niet doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet de komende week een nieuwe keeper bij, desnoods op huurbasis.
Dan heb je er weinig zicht op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou ben ik ook geen Wellenreuther-fan, maar dit aan hem toeschrijven gaat ook weer wat ver. Ligt meer aan Milambo dat die gast überhaupt nog tussendoor kan kruipen om die voorzet te verlengen.
Timon had daar echt niks te zoeken en brengt iedereen, inclusief zijn eigen defensie, in verwarring.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou ben ik ook geen Wellenreuther-fan, maar dit aan hem toeschrijven gaat ook weer wat ver. Ligt meer aan Milambo dat die gast überhaupt nog tussendoor kan kruipen om die voorzet te verlengen.
Kan niet wachten op zondag.quote:
Ik denk niet dat Wellenreuther na vandaag eerste keeper gaat zijn in ieder geval. Die is al afgeschreven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Gaan ze niet doen.
Joop Hiele is ook nog fit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Erwin Mulder heeft momenteel geen club. Is wel gestopt, maar onze keepers zijn dat ook
Dat denk ik eigenlijk wel. Helaas.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wellenreuther na vandaag eerste keeper gaat zijn in ieder geval. Die is al afgeschreven.
Tikt de vijfentwintig miljoen inmiddels aan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef Caland het volgende:
Santi blijft maar scoren in de CL
@:wotte
Dat die Bossin is gehaald heeft een reden moet je maar denken. Alleen zijn hij en Andreev vandaag nog niet beschikbaarquote:
Hij's stuk, wss niet dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tikt de vijfentwintig miljoen inmiddels aan?
Dat zal ik niet ontkennen maar ik kan met de beste wil van de wereld echt geen enorme fout daarin zien hoor. Die gast mag dat balletje gewoon nooit verlengen.quote:
Hij staat bijna twee meter naast zijn goal manquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen maar ik kan met de beste wil van de wereld echt geen enorme fout daarin zien hoor. Die gast mag dat balletje gewoon nooit verlengen.
Met de huidige tussenstand, als RRijnmond mij correct informeert, is City uitgeschakeld... Zie ik ook niet echt gebeurenquote:
Die is net verhuurd toch ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:44 schreef fetX het volgende:
Zou die Andreev nou echt minder zijn dan Timon?
Geen ideequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ernstig? Dat gun ik 'm ook niet natuurlijk. Lijkt een lieve jongen verder.
Die staan achter thuis tegen Club.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Met de huidige tussenstand, als RRijnmond mij correct informeert, is City uitgeschakeld... Zie ik ook niet echt gebeuren
Ik hoorde zoiets iddquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die staan achter thuis tegen Club.
Het alternatief is Osman (lol)quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef Caland het volgende:
Door Moussa lijkt het net alsof Bakker kan voetballen.
Knap
waarom heeft elke ploeg waar wij tegen spelen een dubbele dekking op de zijkant, maar wij laten het zelfs redelijk vrij?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef Caland het volgende:
Door Moussa lijkt het net alsof Bakker kan voetballen.
Knap
Desnoods zet je er Bueno neerquote:
Ellende alhoewel dat scheelt weer een smalende user @Caland a.s. zondag. Hopelijk is Forbs op tijd aangesloten en lukt het ditmaal andersom.quote:
Het hele elftal loopt er lamlendig bij. Deze wedstrijd lijkt ze niet te boeien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Desnoods zet je er Bueno neer
Wat Hadj Moussa vanavond doet is gewoon werkweigering
Dan moet ik beter terug kijken, volgens mij stond ie gewoon bij de eerste paal, maar normaliter zou hij ook gewoon een rollertje van die Bakker op te rapen hebben en meer niet als er normaal verdedigd wordt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat bijna twee meter naast zijn goal man
Daar stond die tot die zonder reden naar die aanvaller rende. Terwijl er nog zat verdedigers omheen stonden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan moet ik beter terug kijken, volgens mij stond ie gewoon bij de eerste paal, maar normaliter zou hij ook gewoon een rollertje van die Bakker op te rapen hebben en meer niet als er normaal verdedigd wordt.
Heel apart inderdaad dat tegengehouden worden een overtreding is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:57 schreef Vis1980 het volgende:
Vreemd ook dat moment dat Gimenez geblesseerd raakte, hij kreeg een vrije trap tegen, terwijl hij helemaal niets verkeerds deed en door twee gasten werd tegen gehouden.
Transfer veiligstellenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:57 schreef Vis1980 het volgende:
Vreemd ook dat moment dat Gimenez geblesseerd raakte, hij kreeg een vrije trap tegen, terwijl hij helemaal niets verkeerds deed en door twee gasten werd tegen gehouden.
Die doet de hele wedstrijd echt NIKS.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef Haringkop het volgende:
Moussa faalt wel bij die 1-0, die dekt niks.
Z’n broer is destijds natuurlijk ook al gestopt na 3x een afgescheurde kruisband. Genetisch gewoon te gammel. Je moet Timon gewoon verkopen, een goede eerste keeper halen, en Bijlow als een soort vrijwilligerscontract als mascotte geven. Ontzettend jammer want ongelooflijk goed in potentie, maar z’n huidige salaris komt neer op 5.000 per speelminuten ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Die beste man is helaas niet gemaakt voor topsport vrees ik.
Zowat het hele team. Zit echt niets in vanavond. Op deze manier doorgaan en je gaat 4/5-1 verliezen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Priske moet die Mousss flink aanpakken nu.
Loop je nog kans eruit te flikkeren ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zowat het hele team. Zit echt niets in vanavond. Op deze manier doorgaan en je gaat 4/5-1 verliezen.
Zal niets minder zijn dan Timon in zijn huidige vorm.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Erwin Mulder heeft momenteel geen club. Is wel gestopt, maar onze keepers zijn dat ook
Begrijpelijk, nog maar 1 wisselmoment over dus de rust moest nu wel benutten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
Huang er uit, Zechiël er in, hoor ik op RRijnmond
Dat kon er nog wel bij!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
Als we met de blundere mof en die Oeigoer naar de Arena afreizen ga ik in mezelf krassen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Hoe je van één helft en blessures direct weer de depressiviteit in kan schieten.
Nee. Dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Loop je nog kans eruit te flikkeren ook
Bijlow gaat niet keepen lijkt me. Gimenez valt hopelijk mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we met de blundere mof en die Oeigoer naar de Arena afreizen ga ik in mezelf krassen.
Is dat zo ja? Heb de stand niet zo helder voor ogen. Dacht dat we al zeker waren van de tussenronde?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Loop je nog kans eruit te flikkeren ook
Met heel veel mitsen en maren, zou het op papier kunnen. Tussenstanden lijken op dit moment in het voordeel van ons te vallen. Maar je kent de clichésquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Heb de stand niet zo helder voor ogen. Dacht dat we al zeker waren van de tussenronde?
In de rust heb je een extra wisselmoment.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
Was ter informatiequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In de rust heb je een extra wisselmoment.
Ook op papier onmogelijk, je staat 5 punten voor op plek 25.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Had idd begrepen dat het een vrij onwaarschijnlijke situatie is, maar op papier mogelijk
Mooi, dan hebben Dennis en Dennis mij foutief geïnformeerd. Dank voor deze correctiequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook op papier onmogelijk, je staat 5 punten voor op plek 25.
Dikke kans dat Hwang sowieso geen hele wedstrijd kon spelen, dus dan moet je al je laatste wissels op hetzelfde moment doen en nu kon je in de rust alvast Hwang eruit halen. Die heb je zondag weer nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Was ter informatieIk was op de hoogte van dit feit
Precies de argumentatie die men op RRijnmond ook bezigde. Zal wel kloppen iddquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dikke kans dat Hwang sowieso geen hele wedstrijd kon spelen, dus dan moet je al je laatste wissels op hetzelfde moment doen en nu kon je in de rust alvast Hwang eruit halen. Die heb je zondag weer nodig.
Krijgen we de hele discussie gewoon weer opnieuw: in hoeverre kun je het hem aanrekenen als je 27 blessures hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:02 schreef DobbyDobby het volgende:
Priske out als er zondag bij Ajax wordt verloren?
100%. Het feit alleen al dat we 27 blessures hebben is hem aan te rekenen. Dit was onder Slot heel anders. Het lijkt me dat dit 100% op de trainingen te gooien is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Krijgen we de hele discussie gewoon weer opnieuw: in hoeverre kun je het hem aanrekenen als je 27 blessures hebt.
Eeens, al komt ie ook net weer van een blessure, dan moet je ook je draai weer vinden. Onverwachts is het dus niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zechiel moet lekker zijn minuutjes gaan maken bij Excelsior.
Komt echt flink wat tekort.
Maar we spelen ook niet zo heel goed. Of nou ja, werkelijk belabberd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:19 schreef DaMart het volgende:
Die stokbroodbakkers hebben veel mazzel vanavond.
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar we spelen ook niet zo heel goed. Of nou ja, werkelijk belabberd.
Televisie ging ook op zwart hoor. Camera zal wel geraakt zijn door een propje uit het publiek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |