Transfer veiligstellenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:57 schreef Vis1980 het volgende:
Vreemd ook dat moment dat Gimenez geblesseerd raakte, hij kreeg een vrije trap tegen, terwijl hij helemaal niets verkeerds deed en door twee gasten werd tegen gehouden.
Die doet de hele wedstrijd echt NIKS.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef Haringkop het volgende:
Moussa faalt wel bij die 1-0, die dekt niks.
Z’n broer is destijds natuurlijk ook al gestopt na 3x een afgescheurde kruisband. Genetisch gewoon te gammel. Je moet Timon gewoon verkopen, een goede eerste keeper halen, en Bijlow als een soort vrijwilligerscontract als mascotte geven. Ontzettend jammer want ongelooflijk goed in potentie, maar z’n huidige salaris komt neer op 5.000 per speelminuten ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Die beste man is helaas niet gemaakt voor topsport vrees ik.
Zowat het hele team. Zit echt niets in vanavond. Op deze manier doorgaan en je gaat 4/5-1 verliezen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Priske moet die Mousss flink aanpakken nu.
Loop je nog kans eruit te flikkeren ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zowat het hele team. Zit echt niets in vanavond. Op deze manier doorgaan en je gaat 4/5-1 verliezen.
Zal niets minder zijn dan Timon in zijn huidige vorm.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Erwin Mulder heeft momenteel geen club. Is wel gestopt, maar onze keepers zijn dat ook
Begrijpelijk, nog maar 1 wisselmoment over dus de rust moest nu wel benutten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
Huang er uit, Zechiël er in, hoor ik op RRijnmond
Dat kon er nog wel bij!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
Huang er uit, Zechiël er in, hoor ik op RRijnmond
Als we met de blundere mof en die Oeigoer naar de Arena afreizen ga ik in mezelf krassen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Hoe je van één helft en blessures direct weer de depressiviteit in kan schieten.
Nee. Dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Loop je nog kans eruit te flikkeren ook
Bijlow gaat niet keepen lijkt me. Gimenez valt hopelijk mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we met de blundere mof en die Oeigoer naar de Arena afreizen ga ik in mezelf krassen.
Is dat zo ja? Heb de stand niet zo helder voor ogen. Dacht dat we al zeker waren van de tussenronde?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Loop je nog kans eruit te flikkeren ook
Met heel veel mitsen en maren, zou het op papier kunnen. Tussenstanden lijken op dit moment in het voordeel van ons te vallen. Maar je kent de clichésquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Heb de stand niet zo helder voor ogen. Dacht dat we al zeker waren van de tussenronde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |