Dat kon er nog wel bij!quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
Huang er uit, Zechiël er in, hoor ik op RRijnmond
Als we met de blundere mof en die Oeigoer naar de Arena afreizen ga ik in mezelf krassen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Hoe je van één helft en blessures direct weer de depressiviteit in kan schieten.
Nee. Dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Loop je nog kans eruit te flikkeren ook
Bijlow gaat niet keepen lijkt me. Gimenez valt hopelijk mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we met de blundere mof en die Oeigoer naar de Arena afreizen ga ik in mezelf krassen.
Is dat zo ja? Heb de stand niet zo helder voor ogen. Dacht dat we al zeker waren van de tussenronde?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Loop je nog kans eruit te flikkeren ook
Met heel veel mitsen en maren, zou het op papier kunnen. Tussenstanden lijken op dit moment in het voordeel van ons te vallen. Maar je kent de clichésquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Heb de stand niet zo helder voor ogen. Dacht dat we al zeker waren van de tussenronde?
In de rust heb je een extra wisselmoment.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:06 schreef ashardalan het volgende:
Huang er uit, Zechiël er in, hoor ik op RRijnmond
Was ter informatiequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In de rust heb je een extra wisselmoment.
Ook op papier onmogelijk, je staat 5 punten voor op plek 25.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Had idd begrepen dat het een vrij onwaarschijnlijke situatie is, maar op papier mogelijk
Mooi, dan hebben Dennis en Dennis mij foutief geïnformeerd. Dank voor deze correctiequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook op papier onmogelijk, je staat 5 punten voor op plek 25.
Dikke kans dat Hwang sowieso geen hele wedstrijd kon spelen, dus dan moet je al je laatste wissels op hetzelfde moment doen en nu kon je in de rust alvast Hwang eruit halen. Die heb je zondag weer nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Was ter informatieIk was op de hoogte van dit feit
Precies de argumentatie die men op RRijnmond ook bezigde. Zal wel kloppen iddquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dikke kans dat Hwang sowieso geen hele wedstrijd kon spelen, dus dan moet je al je laatste wissels op hetzelfde moment doen en nu kon je in de rust alvast Hwang eruit halen. Die heb je zondag weer nodig.
Krijgen we de hele discussie gewoon weer opnieuw: in hoeverre kun je het hem aanrekenen als je 27 blessures hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:02 schreef DobbyDobby het volgende:
Priske out als er zondag bij Ajax wordt verloren?
100%. Het feit alleen al dat we 27 blessures hebben is hem aan te rekenen. Dit was onder Slot heel anders. Het lijkt me dat dit 100% op de trainingen te gooien is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Krijgen we de hele discussie gewoon weer opnieuw: in hoeverre kun je het hem aanrekenen als je 27 blessures hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |