Ik begrijp zeer weinig van de keuzes van onze trainer...quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan begrijp je weer waarom Brian voor Timon koos.
Hij zakt gewoon door zijn hoeven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik begrijp zeer weinig van de keuzes van onze trainer...
Op Bijlow niet, nee. Maar dat wisten we onder Slot ook al. Dat kan niemand Priske aanrekenen, imoquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij zakt gewoon door zijn hoeven.
Kan je niet op bouwen helaas.
Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. Die ga je ook niet meer kwijtraken, want niemand gaat zich hier meer aan branden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Die beste man is helaas niet gemaakt voor topsport vrees ik.
Goede keeperstrainer?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. Die ga je ook niet meer kwijtraken, want niemand gaat zich hier meer aan branden.
Maar dat is al jaren zo.quote:
Je hebt er alleen niet veel aan. Volgend jaar echt een nieuwe eerste keeper nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
en toch is bijlow de betere keeper, ook al raakt ie vaak geblesseerd
Kwaliteit is het probleem ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
Natuurlijk, als Bijlow er langer uit ligt (en het gras groen is) moeten ze nog een nieuwe eerste keeper halen voor de komende periode. Wellenreuther komt heel erg tekort.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
Gelukkig hebben we die topper van Dort nu.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, als Bijlow er langer uit ligt (en het gras groen is) moeten ze nog een nieuwe eerste keeper halen voor de komende periode. Wellenreuther komt heel erg tekort.
Laten zien waarom een fitte Bijlow de voorkeur krijgt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Geen idee wat wellenreuther daar aan het doen was
Ka(n) beter.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben we niets beters, wat ik persoonlijk erger vind
Zet dan maar gewoon die tweelingbroer van Idrissi erinquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet de komende week een nieuwe keeper bij, desnoods op huurbasis.
Vergeet het maar. Gaan ze niet doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moet de komende week een nieuwe keeper bij, desnoods op huurbasis.
Dan heb je er weinig zicht op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou ben ik ook geen Wellenreuther-fan, maar dit aan hem toeschrijven gaat ook weer wat ver. Ligt meer aan Milambo dat die gast überhaupt nog tussendoor kan kruipen om die voorzet te verlengen.
Timon had daar echt niks te zoeken en brengt iedereen, inclusief zijn eigen defensie, in verwarring.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou ben ik ook geen Wellenreuther-fan, maar dit aan hem toeschrijven gaat ook weer wat ver. Ligt meer aan Milambo dat die gast überhaupt nog tussendoor kan kruipen om die voorzet te verlengen.
Kan niet wachten op zondag.quote:
Ik denk niet dat Wellenreuther na vandaag eerste keeper gaat zijn in ieder geval. Die is al afgeschreven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Gaan ze niet doen.
Joop Hiele is ook nog fit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Erwin Mulder heeft momenteel geen club. Is wel gestopt, maar onze keepers zijn dat ook
Dat denk ik eigenlijk wel. Helaas.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wellenreuther na vandaag eerste keeper gaat zijn in ieder geval. Die is al afgeschreven.
Tikt de vijfentwintig miljoen inmiddels aan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef Caland het volgende:
Santi blijft maar scoren in de CL
@:wotte
Dat die Bossin is gehaald heeft een reden moet je maar denken. Alleen zijn hij en Andreev vandaag nog niet beschikbaarquote:
Hij's stuk, wss niet dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tikt de vijfentwintig miljoen inmiddels aan?
Dat zal ik niet ontkennen maar ik kan met de beste wil van de wereld echt geen enorme fout daarin zien hoor. Die gast mag dat balletje gewoon nooit verlengen.quote:
Hij staat bijna twee meter naast zijn goal manquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen maar ik kan met de beste wil van de wereld echt geen enorme fout daarin zien hoor. Die gast mag dat balletje gewoon nooit verlengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |