Ik begrijp zeer weinig van de keuzes van onze trainer...quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan begrijp je weer waarom Brian voor Timon koos.
Hij zakt gewoon door zijn hoeven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik begrijp zeer weinig van de keuzes van onze trainer...
Op Bijlow niet, nee. Maar dat wisten we onder Slot ook al. Dat kan niemand Priske aanrekenen, imoquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij zakt gewoon door zijn hoeven.
Kan je niet op bouwen helaas.
Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. Die ga je ook niet meer kwijtraken, want niemand gaat zich hier meer aan branden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Die beste man is helaas niet gemaakt voor topsport vrees ik.
Goede keeperstrainer?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. Die ga je ook niet meer kwijtraken, want niemand gaat zich hier meer aan branden.
Maar dat is al jaren zo.quote:
Je hebt er alleen niet veel aan. Volgend jaar echt een nieuwe eerste keeper nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
en toch is bijlow de betere keeper, ook al raakt ie vaak geblesseerd
Kwaliteit is het probleem ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
Natuurlijk, als Bijlow er langer uit ligt (en het gras groen is) moeten ze nog een nieuwe eerste keeper halen voor de komende periode. Wellenreuther komt heel erg tekort.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:35 schreef snabbi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |