SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat is als klaas de TT heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef ashardalan het volgende:
Hey @:coco, ik had "KAPOET MAKEN" als TT...
4 termijnen akkoord - 10m per termijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:16 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat Milaan nu wel in drie termijnen wil betalen
Zo lekker dit. Die ‘Santi is een matige spits’ posts waren al genot.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef Caland het volgende:
Santi blijft maar scoren in de CL
@:wotte
Je vergeet de rente, 10.5mquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
4 termijnen akkoord - 10m per termijn
Lekker afwisselen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Moussa staat ook al een poosje droog.
Je moet accepteren dat het met pieken en dalen gaat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Moussa staat ook al een poosje droog.
Sluit Salzburg niet uit, die hebben deze campagne al eerder 3 goals in 1 wedstrijd gemaaktquote:
Eerste poging om Priske te lozen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die offday blijft echt bizar.
Onacceptabel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:20 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je moet accepteren dat het met pieken en dalen gaat.
Ja leek mij ook eerder een overtreding op Santiquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:20 schreef snabbi het volgende:
waar is dit de overtreding eig? is toch gewoon onrechtmatig blocken lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |