Die is net verhuurd toch ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:44 schreef fetX het volgende:
Zou die Andreev nou echt minder zijn dan Timon?
Geen ideequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ernstig? Dat gun ik 'm ook niet natuurlijk. Lijkt een lieve jongen verder.
Die staan achter thuis tegen Club.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Met de huidige tussenstand, als RRijnmond mij correct informeert, is City uitgeschakeld... Zie ik ook niet echt gebeuren
Ik hoorde zoiets iddquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die staan achter thuis tegen Club.
Het alternatief is Osman (lol)quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef Caland het volgende:
Door Moussa lijkt het net alsof Bakker kan voetballen.
Knap
waarom heeft elke ploeg waar wij tegen spelen een dubbele dekking op de zijkant, maar wij laten het zelfs redelijk vrij?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:50 schreef Caland het volgende:
Door Moussa lijkt het net alsof Bakker kan voetballen.
Knap
Desnoods zet je er Bueno neerquote:
Ellende alhoewel dat scheelt weer een smalende user @Caland a.s. zondag. Hopelijk is Forbs op tijd aangesloten en lukt het ditmaal andersom.quote:
Het hele elftal loopt er lamlendig bij. Deze wedstrijd lijkt ze niet te boeien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Desnoods zet je er Bueno neer
Wat Hadj Moussa vanavond doet is gewoon werkweigering
Dan moet ik beter terug kijken, volgens mij stond ie gewoon bij de eerste paal, maar normaliter zou hij ook gewoon een rollertje van die Bakker op te rapen hebben en meer niet als er normaal verdedigd wordt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat bijna twee meter naast zijn goal man
Daar stond die tot die zonder reden naar die aanvaller rende. Terwijl er nog zat verdedigers omheen stonden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan moet ik beter terug kijken, volgens mij stond ie gewoon bij de eerste paal, maar normaliter zou hij ook gewoon een rollertje van die Bakker op te rapen hebben en meer niet als er normaal verdedigd wordt.
Heel apart inderdaad dat tegengehouden worden een overtreding is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:57 schreef Vis1980 het volgende:
Vreemd ook dat moment dat Gimenez geblesseerd raakte, hij kreeg een vrije trap tegen, terwijl hij helemaal niets verkeerds deed en door twee gasten werd tegen gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |