quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow sorry ik zie nu pas dat ik de lapo had
Denk ik ook want eerder zaten Jane en Jordy in de tuin en toen ging zij prive ook wat vertellen over exvriend ofzo en ook toen werd de camera gelijk weggedraaidquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat ze bij BB heel bewust de keuze maken om bij persoonlijke info de stream weg te draaien.
Andere seizoenen hebben geleerd dat er online veel onrust kan ontstaan met zelfs bedreigingen aan toe.
Vanaf dag 1 van deze editie is BB al heel gericht op hoe het gaat op de Socials. Dus ik snap heel goed waarom men hier voor kiest
Toch maar weer de hotttubquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:34 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO stagiaire noteert volgend jaar geen vijver in de tuin
Serieus Axel?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[poll=8409]
Sorry kan geen 16 keuzes invoeren dus geen favoriet vervalt
Dan zullen ze vanavond ook wel weer later etenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:45 schreef Krambo het volgende:
Lekker tegen de blote voeten van David aankijken tijdens het eten
Over iets wat ze hopen te verstaan. Hier knetteren Milena en Kenau erdoorheen.quote:
Mattie zei in de boudoir dat Jane misschien eerder vertrekt omdat ze meedoet aan ander programma.quote:
Vind het ook een gemiste kansquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
Had leuker geweest als ze zichzelf niet mocht kiezen
Jammer weer van big brother
Jaahaa, dat was echt heel vals geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
Had leuker geweest als ze zichzelf niet mocht kiezen
Jammer weer van big brother
Ja inderdaad, hoe komt Jolien nou aan der kast?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kooktub streams waren wel vermakelijk![]()
Telefoonquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe komt Jolien nou aan der kast?
Neen, ze riep: ik heb mijn kleding!quote:
Tnxquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Neen, ze riep: ik heb mijn kleding!
Ze heeft er niet aan toegevoegd dat ze iemand uit haar team, incl zichzelf, kon kiezen. Maar denk dat die toevoeging niet veel verschil zou maken en iedereen haar gelijk zou geven om zichzelf te kiezen (wat een ander ook zou doen, tenzij die al zijn/haar kast heeft)
Zit dat niet in der kast dan, vreemdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
Goplay verkankert werkelijk álle highlights op stream met ellelange reclames
Telefoon opnemen kan ook iets negatiefs zijn tochquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jaahaa, dat was echt heel vals geweest.
Maar niet in de geest van het spel.
In een aparte tas die zich niet in de kledingkast bevindt. Ze denkt/hoopt die nog te krijgen via de voorraadkamer. Weet niet of dit zo is, kregen anderen dat soort spullen dan wel?quote:
Ze is natuurlijk de eerste van de nakomers die haar kast krijgt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In een aparte tas die zich niet in de kledingkast bevindt. Ze denkt/hoopt die nog te krijgen via de voorraadkamer. Weet niet of dit zo is, kregen anderen dat soort spullen dan wel?
Geen idee ejgenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In een aparte tas die zich niet in de kledingkast bevindt. Ze denkt/hoopt die nog te krijgen via de voorraadkamer. Weet niet of dit zo is, kregen anderen dat soort spullen dan wel?
Lennie en Milena hadden wel beautyspul enzoquote:
is toch leuk?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
En waar komt ze mee, een spijkerbroek en schipperstrui aan. Stond de kleding van bb zelf haar beter
heeft ze weinig meer aan als ze deze week toch exit isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Bed en Kleren op 1 dag Jolien haar dag kan niet meer stuk
Dat doen ze tegenwoordig wel hoor, zit warm water in dat teiltje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wat ik niet snap... vette pannen afwassen met koud water.... kook gewoon water en was het daarmee af.
Geen idee, zodra er wat interessants begint start Goplay reclame en daarna meestal aansluitend de BB SL waarna precies weer een Goplay reclame moet blijkbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zit dat niet in der kast dan, vreemd
Ze hebben wel weer kleding advies gehad dat moet matchen bij het huis. Vorig jaar had het huis felle kleuren en moesten ze gekleurde kleding meenemen. Nu is het huis wat donkere kleuren en heb ik alleen nog maar kleding gezien die ook donker zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch leuk?
en het is van haarzelf, eigen kleurkeuze, Ik vind het haar veel leuker staan dan het BB uniform
Lennie haar kleding was niet bepaald donkerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer kleding advies gehad dat moet matchen bij het huis. Vorig jaar had het huis felle kleuren en moesten ze gekleurde kleding meenemen. Nu is het huis wat donkere kleuren en heb ik alleen nog maar kleding gezien die ook donker zijn.
die roze broek vind ik niet echt donkere kledingquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer kleding advies gehad dat moet matchen bij het huis. Vorig jaar had het huis felle kleuren en moesten ze gekleurde kleding meenemen. Nu is het huis wat donkere kleuren en heb ik alleen nog maar kleding gezien die ook donker zijn.
Nee maar niet fel..matchte wel bij het huis. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Lennie haar kleding was niet bepaald donker
Nee hoor, Matt witte trui, Milena lichte truienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Simpel..Dan kunnen ze alle kanten op want bb huis heeft werkelijk alle kleurenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:20 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee maar niet fel..matchte wel bij het huis. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Ik zag die koude kraan op de afwas lopen. Dus dacht dat ze dat niet dedenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig wel hoor, zit warm water in dat teiltje.
Misschien houden ze gewoon van licht?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee hoor, Matt witte trui, Milena lichte truien
Hhet gekookt water moet tochkouder water bij..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zag die koude kraan op de afwas lopen. Dus dacht dat ze dat niet deden
Ik ben er vrij zeker van dat de timing van de reclameblokken op voorhand geprogrammeerd staat. Maar ja, het valt vrij vaak heel erg ongelukkig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, zodra er wat interessants begint start Goplay reclame en daarna meestal aansluitend de BB SL waarna precies weer een Goplay reclame moet blijkbaar
Er is een afwasser bij het teiltje en een afspoeler bij de kraanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zag die koude kraan op de afwas lopen. Dus dacht dat ze dat niet deden
En ook nog eens op z'n buik, waardoor z'n microfoon nog minder opvangt. Geen zendercheckquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie praat fluisterend met zijn hand voor zijn mond.
hij eet alleen groenten als het soep isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat de timing van de reclameblokken op voorhand geprogrammeerd staat. Maar ja, het valt vrij vaak heel erg ongelukkig.
Ik moet wel altijd beetje gniffelen om de Knorr-reclame die begint met een kindje dat zegt "ik lust geen groenten!". Moet ik altijd aan David denken, je weet wel, die bewoner van 50+ die geen groenten eet
Royco soep?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij eet alleen groenten als het soep is
was net iets ervoor of erna, je hoorde hem duidelijk zeggen ''Jane vertelde''quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:44 schreef Hoempah het volgende:
[..]
https://streamin.one/v/68d149b1
edit- iets langer clipje
Ze lijkt zich er ook helemaal niets van aan te trekken, is gewoon in staat om dit gedrag te negeren en lekker haar eigen gang te gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:29 schreef mazaru het volgende:
Leuk om te zien dat Jane het goed naar haar zin heeft ondanks de haatcampagne van Milena en Jeffrey
Ja die twee hebben een goede klikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze lijkt zich er ook helemaal niets van aan te trekken, is gewoon in staat om dit gedrag te negeren en lekker haar eigen gang te gaan
Ik vind haar ook leuk samen met Axel, lekker nuchter en niks flirterigs ofzo.
haters gonna hate, maar Jane geniet gewoonquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:29 schreef mazaru het volgende:
Leuk om te zien dat Jane het goed naar haar zin heeft ondanks de haatcampagne van Milena en Jeffrey
Wat doet ze daar dan. Dus de belgen kliek boeit haar ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:30 schreef Verity het volgende:
MIlena: die mensen boeien mij hier geen klote
Hij zegt het ook. "omdat zij mee gaat doen aan .... SLquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:29 schreef rinardo het volgende:
Het
[..]
was net iets ervoor of erna, je hoorde hem duidelijk zeggen ''Jane vertelde''
Gewoon grootspraak, want natuurlijk doet het haar wel iets, maar ze is niet in staat om er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat doet ze daar dan. Dus de velgen kliek boeit haar ook niet
Ja, maar dan moeten ze hem iets vaker laten gaan vind ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Telefoon opnemen kan ook iets negatiefs zijn toch
Er moet er echt een uit van die haargroep.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:37 schreef Folies het volgende:
Bah bah, Jeffrey over de kop van Jane. En Milena giechelen. Die zou het recht in haar gezicht zeggen.
En dan zegt ze dat ze zou zeggen, ik vertrouw je niet.
Niet over een onbetrouwbaar lelijke kop dus. Stomme trut.
Stond hij voor een spiegel danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:37 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Er is een kop die uitstraalt die is onbetrouwbaar. Ja is toch waar. Die kop straalt dat uit.
Minstens 3.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er moet er echt een uit van die haargroep.
Jeffrey mag van mij wel genomineerd worden, liefst deze week nog.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:37 schreef Folies het volgende:
Bah bah, Jeffrey over de kop van Jane. En Milena giechelen. Die zou het recht in haar gezicht zeggen.
en dan zou Jane waarschijnlijk antwoorden "Ik vertrouw jou ook niet "quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:37 schreef Folies het volgende:
Op GoPlay zijn de reclameblokken op het uur, 20 na en 20 voor het uurquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat de timing van de reclameblokken op voorhand geprogrammeerd staat. Maar ja, het valt vrij vaak heel erg ongelukkig.
Ik moet wel altijd beetje gniffelen om de Knorr-reclame die begint met een kindje dat zegt "ik lust geen groenten!". Moet ik altijd aan David denken, je weet wel, die bewoner van 50+ die geen groenten eet
Had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
Eva dus ook al kletsen over anderen. Die raakt dus al besmet
Ja dat zijn haar slaafjesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:43 schreef Verity het volgende:
Milena vertrouwt heel haar groepje, maar Sharice en Mattheus 100%
Sharice zie ik er inmiddels voor aan stiekem de haren van Milena met ontharingscreme te wassen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:43 schreef Verity het volgende:
Milena vertrouwt heel haar groepje, maar Sharice en Mattheus 100%
Gun haar wel een relatie met hem, ze zal geen regie meer hebben over haar eigen leven.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
UItgelezen moment voor reclame.. ja die random gegenereerd wordt![]()
[ afbeelding ]
Als ze zich zo "slaafs" blijft opstellen ja.. maar daar is buiten BB geen sprake meer van, Jolietje speelt een prima Barbiepopke zolang als nodig is om haar imago veilg te houdenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gun haar wel een relatie met hem, ze zal geen regie meer hebben over haar eigen leven.
Doen ze gewoon via handbewegingen en fluisteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
De rest zit er ook, dus er wordt niet geroddeld.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
En waar komt ze mee, een spijkerbroek en schipperstrui aan. Stond de kleding van bb zelf haar beter
Jouw kop zeker Jeff, arrogante kut kopquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:37 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Er is een kop die uitstraalt die is onbetrouwbaar. Ja is toch waar. Die kop straalt dat uit.
Vanaf dag 1 heb ik dat al, haantje de voorste, arrogantquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Jeffrey mag van mij wel genomineerd worden, liefst deze week nog.
Vond hem in het begin echt nog een leuk persoon, maar zijn masker is ook echt afgevallen.
Reclameblokken zijn op het uur en 20 en 40 minuten na het uur, dus 16 uur, 16:20u en 16:40 uquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niet random.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
UItgelezen moment voor reclame.. ja die random gegenereerd wordt![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk de dagkoersen van de bedrijfjesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar zijn de directeuren naar de DR geroepen tijdens de SL. Ze zijn weer terug en mogen niks zeggen. Straks misschien....
Doen, doen, doen !quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice zie ik er inmiddels voor aan stiekem de haren van Milena met ontharingscreme te wassen.
Dat zou ik wel goud vinden trouwens
Jornyquote:
ze is gewoon in staat om in de achtergrond te verdwijnen....quote:
Jeffrey graag danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
liever nu eigenlijk keer een man eruit, eerste twee exits waren al vrouwen dus, en er zijn teveel mannen momenteel, 9 om 6
Praat soms ook mee met de Belgen, die oudere heeft echt voorkeur voor Jeffrey en coquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:40 schreef mazaru het volgende:
Hij is ook niet vervelend. Bemoeit zich niet met al dat gestook en gaat gewoon zijn eigen gangetje
[ afbeelding ]
Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh die eva kiest echt de verkeerde kant om naar toe te trekken
Als ze maar lang genoeg uit de buurt van Milena en Jeffrey blijft dan zie je haar wel lachen. Ze heeft nu ook lol met Pootje en Elsaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zal Sharice ook vrolijk kunnen kijken?
Sharice ook niet, want die beschrijft een mellowcake of negerzoen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
Pootje weet niet wat een Bossche Bol is
Familienaam De Pootquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
En waarom noemen ze David Pootje? Ja ik weet dat hij buiten zo genoemd wordt, maar hoezo?
Achternaam is Depootquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
En waarom noemen ze David Pootje? Ja ik weet dat hij buiten zo genoemd wordt, maar hoezo?
Hij heet de Poot met zijn achternaamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
Komt van zijn achternaam. Iedereen thuis en op het werk noemt hem zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
Ja en haar vriend zegt dat dat niet waar is....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:32 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij zegt het ook. "omdat zij mee gaat doen aan .... SL
Die is dus vaak gepest vroeger op school.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heet de Poot met zijn achternaam
Wederhelft? Wie bedoelt ze daar mee? Of is dat niet duidelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:56 schreef Verity het volgende:
Pootje: Op wie ga jij dan?
Sharice: De wederhelft van de andere.
Pootje: Maar wat als hij z'n token inzet
Sharice: Dan zet ik de mijne in
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jordy, wederhelft van Nielsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wederhelft? Wie bedoelt ze daar mee? Of is dat niet duidelijk
Ik gok Jordy, Niels -die andere- is al genomineerd. Jordy heeft een gamechanger, die Sharice ongedaan kan maken met die van haar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wederhelft? Wie bedoelt ze daar mee? Of is dat niet duidelijk
De onduidelijkheid bleef wel, naar wie er teruggekaatst wordt als er 5 mensen op dezelfde persoon stemmenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok Jordy, Niels -die andere- is al genomineerd. Jordy heeft een gamechanger, die Sharice ongedaan kan maken met die van haar.
In de aflevering waar Jordy dat ding kocht zei BB:quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De onduidelijkheid bleef wel, naar wie er teruggekaatst wordt als er 5 mensen op dezelfde persoon stemmen
quote:BB: "De Terugkaatser, die is sterker nog dan een vrijstelling, want niet alleen komen de stemmen op jou te vervallen, ze worden ook teruggekaatst naar de betreffende bewoners"
Dat groepje gaat vast niet zichzelf nomineren.quote:
Het wordt tijd dat de kijkers kunnen nominerenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat groepje gaat vast niet zichzelf nomineren.
Wicky en Niels als genomineerd. Elsa en de 4 nieuwe vrijgesteld. Dan blijven enkel Axel en Jordy voor hun over.
Als je het zo bekijkt, staan ze veel te sterk. Had liever 1 van hun zien vertrekken dan Wicky of Niels.
Mazzel voor wie de terugkaatser heeft, de rest moet dan wachten tot die zijn houdbaarheid heeft verlorenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In de aflevering waar Jordy dat ding kocht zei BB:
[..]
Mocht de febo meeluisteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de kijkers kunnen nomineren
Op de andere stream wordt een bed opgemaaktquote:
Maar mogen ze zelf nomineren dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat groepje gaat vast niet zichzelf nomineren.
Wicky en Niels al genomineerd. Elsa en de 4 nieuwe vrijgesteld. Dan blijven enkel Axel en Jordy voor hun over.
Als je het zo bekijkt, staan ze veel te sterk. Had liever 1 van hun zien vertrekken dan Wicky of Niels.
Geen idee. Sharice en Pootje hadden het er kort over in de slaapkamerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar mogen ze zelf nomineren dan?
Hmmmmm.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Geen idee. Sharice en Pootje hadden het er kort over in de slaapkamer
Het is nog steeds onduidelijk of Niels de "gratis" wegloper gaat worden, scheelt vrijdag weer een hoop werkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil niet dat niels en wicky eruit gaan
Op dit moment zie ik liever Jeffrey of Keanu vertrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil niet dat niels en wicky eruit gaan
Deze wel. Mijn Ee Aai heeft jouw plaatje iets aangepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ja ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Op dit moment zie ik liever Jeffrey of Keanu vertrekken.
eerst Jeff en MIlena dan Nielsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik niet, eerst Niels dan Jeff dan Milena en de rest mag van mij blijven zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolien krijgt haar kledingkast - 28 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo sneu dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niels en Jordy vertellen dat ze schillen achterover gedrukt hebben
4 mensen weten het zegt Jordy bloedserieus: "jij, Niels, ik en Francien"
Criminelen zijn het, niets minder.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:39 schreef ledn81 het volgende:
Er zijn weer aardappelschillen achterovergedrukt
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze wel. Mijn Ee Aai heeft jouw plaatje iets aangepast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Walgelijk groepjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niels en Jordy vertellen dat ze schillen achterover gedrukt hebben
4 mensen weten het zegt Jordy bloedserieus: "jij, Niels, ik en Francien"
Elsa mag wel olie verstoppen en stiekem 's nachts bij vullen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Criminelen zijn het, niets minder.
Speelt Sharice dan toch een spel. Ze heeft weleens geroepen, keep your friends close, but your enemies closer.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:49 schreef Droopie het volgende:
Shanice wil niet Milena de finale halen, zegt ze tegen Elsa.
Wel met Matt.
Foute keus danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Speelt Sharice dan toch een spel. Ze heeft weleens geroepen, keep your friends close, but your enemies closer.
Missschien is ze enkel bij het groepje van Milena om ver te raken?
Niemand mag spullen jatten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elsa mag wel olie verstoppen en stiekem 's nachts bij vullen?
Elsa vroeg het haar op de vrouw af.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Speelt Sharice dan toch een spel. Ze heeft weleens geroepen, keep your friends close, but your enemies closer.
Missschien is ze enkel bij het groepje van Milena om ver te raken?
We gaan het vanavond zien. Ze hadden het ook over een vrouw, dat ze op wacht ging staan om hun te waarschuwen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
Los van het achterover drukken van eten
Ik verstond niet wie die 4e was die het zou weten, dus spoelde ik terug. Toen ik Jordy met stalen gezicht Francien zag noemen en aanwijzen vond ik dat wel grappig
Ja, dat ging dus over Francien!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:55 schreef Verity het volgende:
[..]
We gaan het vanavond zien. Ze hadden het ook over een vrouw, dat ze op wacht ging staan om hun te waarschuwen.
Heel eng ik wissel echt van streams als ik hem ziequote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:58 schreef cheanny het volgende:
Jeff zo achterbaks over Lenny. Hij wilde haar er elke week opzetten! En nu ophemelen.
Wel vaker, want ze woont alleen. Vreemde vogels zijn het. En hij moest nog even benoemen dat ze meer geld had gepakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu en Jeffrey missen Lennie, ze zijn benieuwd hoe het met haar gaat. Ze weten zeker dat ze na BB een keer met haar gaan chillen.
Hoeveel stemmen mag Jeff eigenlijk uitbrengen want Niels, Jordy, Axel en Jane gaan er ook al elke week op.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:58 schreef cheanny het volgende:
Jeff zo achterbaks over Lenny. Hij wilde haar er elke week opzetten! En nu ophemelen.
....Tegen Keanu, die ook een paar tientjes meer paktequote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:00 schreef Folies het volgende:
[..]
Wel vaker, want ze woont alleen. Vreemde vogels zijn het. En hij moest nog even benoemen dat ze meer geld had gepakt.
Maar dat maakt vast niet uit, die hoort bij z'n groepjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
....Tegen Keanu, die ook een paar tientjes meer pakte
Zal vandaag een mindere dag hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zal Sharice ook vrolijk kunnen kijken?
Ik hoop dat Lennie zegt, rot op achterbakse kneusquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:59 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey wil na BB gezellig met Lennie gaan chillen
Jeff en de boudoirgang gaan er voor zorgen. En Jeff kan alles! Heeft zijn eigen waarheid. Want hij is eerlijk en oprecht en roddelt nooit etc etc..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:01 schreef engine het volgende:
Hoeveel stemmen mag Jeff eigenlijk uitbrengen want Niels, Jordy, Axel en Jane gaan er ook al elke week op.
Jeff en Milena naaien straks iedereen op om op Jordy te stemmen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jeff en de boudoirgang gaan er voor zorgen. En Jeff kan alles! Heeft zijn eigen waarheid. Want hij is eerlijk en oprecht en roddelt nooit etc etc..
Zie ik ze zeker wel voor aan. Kunnen beiden heel goed manipuleren.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff en Milena naaien straks iedereen op om op Jordy te stemmen.
Kaatst ie het terug, blijken Jeff en Milena dat niet gedaan te hebben omdat ze bang zijn voor een terugkaatser.
Nah ze weten dat Sharise hem ongedaan kan maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff en Milena naaien straks iedereen op om op Jordy te stemmen.
Kaatst ie het terug, blijken Jeff en Milena dat niet gedaan te hebben omdat ze bang zijn voor een terugkaatser.
Als Sharice slim is gebruikt ze die ooit als ze zelf gevaar loopt. Maar misschien zijn de gamechangers niet zo lang meer geldig. Dan inderdaad wel kans dat ze hem nu toch gebruikt voor Jordys terugkaatser.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:15 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nah ze weten dat Sharise hem ongedaan kan maken.
Niels doet het om niet te hoeven delen. Elsa zodat de olie niet binnen 2 dagen op is. Een verschil hèquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elsa doet dit in het algemeen belang.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft ineens dikke tieten![]()
![]()
En lijkt tien jaar ouder.![]()
Wat kleding en make up allemaal kan doen.
Je hebt BHs en je hebt BHs. Je kan alles mooier laten lijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft ineens dikke tieten
En lijkt tien jaar ouder.
Wat kleding en make up allemaal kan doen.
Dus als er aan het einde van de dag amper nog olie is, dan hebben degenen die moeten koken gewoon pech?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Elsa doet dit in het algemeen belang.
Die jongens willen persee 's avonds nog iets eten = eigen belang
Waarom enkel Niels? Er zijn toch meerdere die de chips eten en ook niet delen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Niels doet het om niet te hoeven delen. Elsa zodat de olie niet binnen 2 dagen op is. Een verschil hè
Helemaal mee eens en onbegrijpelijk dat BB dat accepteertquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:19 schreef -river- het volgende:
Waar ik het hardste op afknap in heel dit BB is het onbeschofte gedrag van Jeff en Milena tegen BB want het is immers zijn huis en hun zijn te gast.
in dat opzicht vind ik hetl wel jammer voor de persoon Fleur.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Je hebt BHs en je hebt BHs. Je kan alles mooier laten lijkenEn 't meisje is weer blij met haar make upjes en kleertjes. Goed voor haar zelfvertrouwen. Zo'n labiele is ook niet fijn om naar te kijken. Even blazen en weer van slag.
raarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus als er aan het einde van de dag amper nog olie is, dan hebben degenen die moeten koken gewoon pech?
Je hebt gelijk, bedoelde groepje Niels, Jordy, Jeffje, Matti en Keanu. Maar dacht dat Niels en Jordy in eerste instantie degene waren die de schillen hebben verstopt?!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Waarom enkel Niels? Er zijn toch meerdere die de chips eten en ook niet delen.
Ik vraag me dan af waarom die schillen bakken stiekem moet. Ik denk dan dat er is afgesproken om niet de olie daarvoor te gebruiken en te bewaren voor het gezamenlijke eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus als er aan het einde van de dag amper nog olie is, dan hebben degenen die moeten koken gewoon pech?
In principe wel. Maar dat lijkt weer van de febo af te hangen ..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Misschien heeft BB hun wel de opdracht gegeven, hebben ze weer wat beelden voor tv.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom die schillen bakken stiekem moet. Ik denk dan dat er is afgesproken om niet de olie daarvoor te gebruiken en te bewaren voor het gezamenlijke eten.
Iedereen lust immers wel gebakken aardappelschillen denk ik.
Dus dat die 4 het toch doen is niet okee en achterbaks.
Ja klopt. Ik ben Fleur heel snel vergeten. Zo weinig indruk kunnen maken in 1 weekje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:30 schreef Droopie het volgende:
in dat opzicht vind ik hetl wel jammer voor de persoon Fleur.
Die had na 4 weken een kans gehad om haar zelfbeeld te kunnen verbeteren met haar ziekte.
Dit is toch ook geen lekkere kleding voor Jolien, die riem perst dr longen samen
het was een kinderachtig toneelstukje gisteravond met die schillenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Misschien heeft BB hun wel de opdracht gegeven, hebben ze weer wat beelden voor tv.
Elsa.doet.gewoon omdat ze alles wil.bepalen daarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Rot dan op naar huis Niels, hoef je niks te delenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Niels doet het om niet te hoeven delen. Elsa zodat de olie niet binnen 2 dagen op is. Een verschil hè
Niet normaal en gezond dit, dit is dus echt ziekelijk gedrag en BB moet ervoor zorgen dat dit niet op tv te zien is voor de jeugd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien mag niet haar zwarte jurk aan is te sexy. Alleen voor hem.
ik denk ook dat hij vrijdag gaat,maar helaas dunt dat het roddelgroepje niet uitquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Rot dan op naar huis Niels, hoef je niks te delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |