Reclameblokken zijn op het uur en 20 en 40 minuten na het uur, dus 16 uur, 16:20u en 16:40 uquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat de timing van de reclameblokken op voorhand geprogrammeerd staat. Maar ja, het valt vrij vaak heel erg ongelukkig.
Ik moet wel altijd beetje gniffelen om de Knorr-reclame die begint met een kindje dat zegt "ik lust geen groenten!". Moet ik altijd aan David denken, je weet wel, die bewoner van 50+ die geen groenten eet
Niet random.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
UItgelezen moment voor reclame.. ja die random gegenereerd wordt![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk de dagkoersen van de bedrijfjesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar zijn de directeuren naar de DR geroepen tijdens de SL. Ze zijn weer terug en mogen niks zeggen. Straks misschien....
Doen, doen, doen !quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice zie ik er inmiddels voor aan stiekem de haren van Milena met ontharingscreme te wassen.
Dat zou ik wel goud vinden trouwens
Jornyquote:
ze is gewoon in staat om in de achtergrond te verdwijnen....quote:
Jeffrey graag danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
liever nu eigenlijk keer een man eruit, eerste twee exits waren al vrouwen dus, en er zijn teveel mannen momenteel, 9 om 6
Praat soms ook mee met de Belgen, die oudere heeft echt voorkeur voor Jeffrey en coquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:40 schreef mazaru het volgende:
Hij is ook niet vervelend. Bemoeit zich niet met al dat gestook en gaat gewoon zijn eigen gangetje
[ afbeelding ]
Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh die eva kiest echt de verkeerde kant om naar toe te trekken
Als ze maar lang genoeg uit de buurt van Milena en Jeffrey blijft dan zie je haar wel lachen. Ze heeft nu ook lol met Pootje en Elsaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zal Sharice ook vrolijk kunnen kijken?
Sharice ook niet, want die beschrijft een mellowcake of negerzoen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
Pootje weet niet wat een Bossche Bol is
Familienaam De Pootquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
En waarom noemen ze David Pootje? Ja ik weet dat hij buiten zo genoemd wordt, maar hoezo?
Achternaam is Depootquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
En waarom noemen ze David Pootje? Ja ik weet dat hij buiten zo genoemd wordt, maar hoezo?
Hij heet de Poot met zijn achternaamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
Komt van zijn achternaam. Iedereen thuis en op het werk noemt hem zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
Ja en haar vriend zegt dat dat niet waar is....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:32 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij zegt het ook. "omdat zij mee gaat doen aan .... SL
Die is dus vaak gepest vroeger op school.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heet de Poot met zijn achternaam
Wederhelft? Wie bedoelt ze daar mee? Of is dat niet duidelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:56 schreef Verity het volgende:
Pootje: Op wie ga jij dan?
Sharice: De wederhelft van de andere.
Pootje: Maar wat als hij z'n token inzet
Sharice: Dan zet ik de mijne in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |