Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
Oh oh die eva kiest echt de verkeerde kant om naar toe te trekken
Als ze maar lang genoeg uit de buurt van Milena en Jeffrey blijft dan zie je haar wel lachen. Ze heeft nu ook lol met Pootje en Elsaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zal Sharice ook vrolijk kunnen kijken?
Sharice ook niet, want die beschrijft een mellowcake of negerzoen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
Pootje weet niet wat een Bossche Bol is
Familienaam De Pootquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
En waarom noemen ze David Pootje? Ja ik weet dat hij buiten zo genoemd wordt, maar hoezo?
Achternaam is Depootquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
En waarom noemen ze David Pootje? Ja ik weet dat hij buiten zo genoemd wordt, maar hoezo?
Hij heet de Poot met zijn achternaamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
Komt van zijn achternaam. Iedereen thuis en op het werk noemt hem zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:52 schreef Folies het volgende:
Ja en haar vriend zegt dat dat niet waar is....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:32 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hij zegt het ook. "omdat zij mee gaat doen aan .... SL
Die is dus vaak gepest vroeger op school.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heet de Poot met zijn achternaam
Wederhelft? Wie bedoelt ze daar mee? Of is dat niet duidelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:56 schreef Verity het volgende:
Pootje: Op wie ga jij dan?
Sharice: De wederhelft van de andere.
Pootje: Maar wat als hij z'n token inzet
Sharice: Dan zet ik de mijne in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |