Ja, dat ging dus over Francien!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:55 schreef Verity het volgende:
[..]
We gaan het vanavond zien. Ze hadden het ook over een vrouw, dat ze op wacht ging staan om hun te waarschuwen.
Heel eng ik wissel echt van streams als ik hem ziequote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:58 schreef cheanny het volgende:
Jeff zo achterbaks over Lenny. Hij wilde haar er elke week opzetten! En nu ophemelen.
Wel vaker, want ze woont alleen. Vreemde vogels zijn het. En hij moest nog even benoemen dat ze meer geld had gepakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu en Jeffrey missen Lennie, ze zijn benieuwd hoe het met haar gaat. Ze weten zeker dat ze na BB een keer met haar gaan chillen.
Hoeveel stemmen mag Jeff eigenlijk uitbrengen want Niels, Jordy, Axel en Jane gaan er ook al elke week op.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:58 schreef cheanny het volgende:
Jeff zo achterbaks over Lenny. Hij wilde haar er elke week opzetten! En nu ophemelen.
....Tegen Keanu, die ook een paar tientjes meer paktequote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:00 schreef Folies het volgende:
[..]
Wel vaker, want ze woont alleen. Vreemde vogels zijn het. En hij moest nog even benoemen dat ze meer geld had gepakt.
Maar dat maakt vast niet uit, die hoort bij z'n groepjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
....Tegen Keanu, die ook een paar tientjes meer pakte
Zal vandaag een mindere dag hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zal Sharice ook vrolijk kunnen kijken?
Ik hoop dat Lennie zegt, rot op achterbakse kneusquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:59 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey wil na BB gezellig met Lennie gaan chillen
Jeff en de boudoirgang gaan er voor zorgen. En Jeff kan alles! Heeft zijn eigen waarheid. Want hij is eerlijk en oprecht en roddelt nooit etc etc..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:01 schreef engine het volgende:
Hoeveel stemmen mag Jeff eigenlijk uitbrengen want Niels, Jordy, Axel en Jane gaan er ook al elke week op.
Jeff en Milena naaien straks iedereen op om op Jordy te stemmen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:07 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jeff en de boudoirgang gaan er voor zorgen. En Jeff kan alles! Heeft zijn eigen waarheid. Want hij is eerlijk en oprecht en roddelt nooit etc etc..
Zie ik ze zeker wel voor aan. Kunnen beiden heel goed manipuleren.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff en Milena naaien straks iedereen op om op Jordy te stemmen.
Kaatst ie het terug, blijken Jeff en Milena dat niet gedaan te hebben omdat ze bang zijn voor een terugkaatser.
Nah ze weten dat Sharise hem ongedaan kan maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff en Milena naaien straks iedereen op om op Jordy te stemmen.
Kaatst ie het terug, blijken Jeff en Milena dat niet gedaan te hebben omdat ze bang zijn voor een terugkaatser.
Als Sharice slim is gebruikt ze die ooit als ze zelf gevaar loopt. Maar misschien zijn de gamechangers niet zo lang meer geldig. Dan inderdaad wel kans dat ze hem nu toch gebruikt voor Jordys terugkaatser.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:15 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nah ze weten dat Sharise hem ongedaan kan maken.
Niels doet het om niet te hoeven delen. Elsa zodat de olie niet binnen 2 dagen op is. Een verschil hèquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elsa mag wel olie verstoppen en stiekem 's nachts bij vullen?
Elsa doet dit in het algemeen belang.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elsa mag wel olie verstoppen en stiekem 's nachts bij vullen?
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft ineens dikke tieten![]()
![]()
En lijkt tien jaar ouder.![]()
Wat kleding en make up allemaal kan doen.
Je hebt BHs en je hebt BHs. Je kan alles mooier laten lijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft ineens dikke tieten
En lijkt tien jaar ouder.
Wat kleding en make up allemaal kan doen.
Dus als er aan het einde van de dag amper nog olie is, dan hebben degenen die moeten koken gewoon pech?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Elsa doet dit in het algemeen belang.
Die jongens willen persee 's avonds nog iets eten = eigen belang
Waarom enkel Niels? Er zijn toch meerdere die de chips eten en ook niet delen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Niels doet het om niet te hoeven delen. Elsa zodat de olie niet binnen 2 dagen op is. Een verschil hè
Helemaal mee eens en onbegrijpelijk dat BB dat accepteertquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:19 schreef -river- het volgende:
Waar ik het hardste op afknap in heel dit BB is het onbeschofte gedrag van Jeff en Milena tegen BB want het is immers zijn huis en hun zijn te gast.
in dat opzicht vind ik hetl wel jammer voor de persoon Fleur.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Je hebt BHs en je hebt BHs. Je kan alles mooier laten lijkenEn 't meisje is weer blij met haar make upjes en kleertjes. Goed voor haar zelfvertrouwen. Zo'n labiele is ook niet fijn om naar te kijken. Even blazen en weer van slag.
raarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus als er aan het einde van de dag amper nog olie is, dan hebben degenen die moeten koken gewoon pech?
Je hebt gelijk, bedoelde groepje Niels, Jordy, Jeffje, Matti en Keanu. Maar dacht dat Niels en Jordy in eerste instantie degene waren die de schillen hebben verstopt?!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Waarom enkel Niels? Er zijn toch meerdere die de chips eten en ook niet delen.
Ik vraag me dan af waarom die schillen bakken stiekem moet. Ik denk dan dat er is afgesproken om niet de olie daarvoor te gebruiken en te bewaren voor het gezamenlijke eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus als er aan het einde van de dag amper nog olie is, dan hebben degenen die moeten koken gewoon pech?
In principe wel. Maar dat lijkt weer van de febo af te hangen ..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Misschien heeft BB hun wel de opdracht gegeven, hebben ze weer wat beelden voor tv.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom die schillen bakken stiekem moet. Ik denk dan dat er is afgesproken om niet de olie daarvoor te gebruiken en te bewaren voor het gezamenlijke eten.
Iedereen lust immers wel gebakken aardappelschillen denk ik.
Dus dat die 4 het toch doen is niet okee en achterbaks.
Ja klopt. Ik ben Fleur heel snel vergeten. Zo weinig indruk kunnen maken in 1 weekje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:30 schreef Droopie het volgende:
in dat opzicht vind ik hetl wel jammer voor de persoon Fleur.
Die had na 4 weken een kans gehad om haar zelfbeeld te kunnen verbeteren met haar ziekte.
Dit is toch ook geen lekkere kleding voor Jolien, die riem perst dr longen samen
het was een kinderachtig toneelstukje gisteravond met die schillenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Misschien heeft BB hun wel de opdracht gegeven, hebben ze weer wat beelden voor tv.
Elsa.doet.gewoon omdat ze alles wil.bepalen daarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Rot dan op naar huis Niels, hoef je niks te delenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Niels doet het om niet te hoeven delen. Elsa zodat de olie niet binnen 2 dagen op is. Een verschil hè
Niet normaal en gezond dit, dit is dus echt ziekelijk gedrag en BB moet ervoor zorgen dat dit niet op tv te zien is voor de jeugd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien mag niet haar zwarte jurk aan is te sexy. Alleen voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |