quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jordy, wederhelft van Nielsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wederhelft? Wie bedoelt ze daar mee? Of is dat niet duidelijk
Ik gok Jordy, Niels -die andere- is al genomineerd. Jordy heeft een gamechanger, die Sharice ongedaan kan maken met die van haar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 16:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wederhelft? Wie bedoelt ze daar mee? Of is dat niet duidelijk
De onduidelijkheid bleef wel, naar wie er teruggekaatst wordt als er 5 mensen op dezelfde persoon stemmenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok Jordy, Niels -die andere- is al genomineerd. Jordy heeft een gamechanger, die Sharice ongedaan kan maken met die van haar.
In de aflevering waar Jordy dat ding kocht zei BB:quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De onduidelijkheid bleef wel, naar wie er teruggekaatst wordt als er 5 mensen op dezelfde persoon stemmen
quote:BB: "De Terugkaatser, die is sterker nog dan een vrijstelling, want niet alleen komen de stemmen op jou te vervallen, ze worden ook teruggekaatst naar de betreffende bewoners"
Dat groepje gaat vast niet zichzelf nomineren.quote:
Het wordt tijd dat de kijkers kunnen nominerenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat groepje gaat vast niet zichzelf nomineren.
Wicky en Niels als genomineerd. Elsa en de 4 nieuwe vrijgesteld. Dan blijven enkel Axel en Jordy voor hun over.
Als je het zo bekijkt, staan ze veel te sterk. Had liever 1 van hun zien vertrekken dan Wicky of Niels.
Mazzel voor wie de terugkaatser heeft, de rest moet dan wachten tot die zijn houdbaarheid heeft verlorenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In de aflevering waar Jordy dat ding kocht zei BB:
[..]
Mocht de febo meeluisteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de kijkers kunnen nomineren
Op de andere stream wordt een bed opgemaaktquote:
Maar mogen ze zelf nomineren dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat groepje gaat vast niet zichzelf nomineren.
Wicky en Niels al genomineerd. Elsa en de 4 nieuwe vrijgesteld. Dan blijven enkel Axel en Jordy voor hun over.
Als je het zo bekijkt, staan ze veel te sterk. Had liever 1 van hun zien vertrekken dan Wicky of Niels.
Geen idee. Sharice en Pootje hadden het er kort over in de slaapkamerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar mogen ze zelf nomineren dan?
Hmmmmm.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Geen idee. Sharice en Pootje hadden het er kort over in de slaapkamer
Het is nog steeds onduidelijk of Niels de "gratis" wegloper gaat worden, scheelt vrijdag weer een hoop werkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil niet dat niels en wicky eruit gaan
Op dit moment zie ik liever Jeffrey of Keanu vertrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil niet dat niels en wicky eruit gaan
Deze wel. Mijn Ee Aai heeft jouw plaatje iets aangepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ja ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Op dit moment zie ik liever Jeffrey of Keanu vertrekken.
eerst Jeff en MIlena dan Nielsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik niet, eerst Niels dan Jeff dan Milena en de rest mag van mij blijven zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolien krijgt haar kledingkast - 28 januari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo sneu dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niels en Jordy vertellen dat ze schillen achterover gedrukt hebben
4 mensen weten het zegt Jordy bloedserieus: "jij, Niels, ik en Francien"
Criminelen zijn het, niets minder.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:39 schreef ledn81 het volgende:
Er zijn weer aardappelschillen achterovergedrukt
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze wel. Mijn Ee Aai heeft jouw plaatje iets aangepast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Walgelijk groepjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niels en Jordy vertellen dat ze schillen achterover gedrukt hebben
4 mensen weten het zegt Jordy bloedserieus: "jij, Niels, ik en Francien"
Elsa mag wel olie verstoppen en stiekem 's nachts bij vullen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Criminelen zijn het, niets minder.
Speelt Sharice dan toch een spel. Ze heeft weleens geroepen, keep your friends close, but your enemies closer.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:49 schreef Droopie het volgende:
Shanice wil niet Milena de finale halen, zegt ze tegen Elsa.
Wel met Matt.
Foute keus danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Speelt Sharice dan toch een spel. Ze heeft weleens geroepen, keep your friends close, but your enemies closer.
Missschien is ze enkel bij het groepje van Milena om ver te raken?
Niemand mag spullen jatten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elsa mag wel olie verstoppen en stiekem 's nachts bij vullen?
Elsa vroeg het haar op de vrouw af.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Speelt Sharice dan toch een spel. Ze heeft weleens geroepen, keep your friends close, but your enemies closer.
Missschien is ze enkel bij het groepje van Milena om ver te raken?
We gaan het vanavond zien. Ze hadden het ook over een vrouw, dat ze op wacht ging staan om hun te waarschuwen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
Los van het achterover drukken van eten
Ik verstond niet wie die 4e was die het zou weten, dus spoelde ik terug. Toen ik Jordy met stalen gezicht Francien zag noemen en aanwijzen vond ik dat wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |