Ja inderdaad, hoe komt Jolien nou aan der kast?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kooktub streams waren wel vermakelijk![]()
Telefoonquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe komt Jolien nou aan der kast?
Neen, ze riep: ik heb mijn kleding!quote:
Tnxquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Neen, ze riep: ik heb mijn kleding!
Ze heeft er niet aan toegevoegd dat ze iemand uit haar team, incl zichzelf, kon kiezen. Maar denk dat die toevoeging niet veel verschil zou maken en iedereen haar gelijk zou geven om zichzelf te kiezen (wat een ander ook zou doen, tenzij die al zijn/haar kast heeft)
Zit dat niet in der kast dan, vreemdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
Goplay verkankert werkelijk álle highlights op stream met ellelange reclames
Telefoon opnemen kan ook iets negatiefs zijn tochquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jaahaa, dat was echt heel vals geweest.
Maar niet in de geest van het spel.
In een aparte tas die zich niet in de kledingkast bevindt. Ze denkt/hoopt die nog te krijgen via de voorraadkamer. Weet niet of dit zo is, kregen anderen dat soort spullen dan wel?quote:
Ze is natuurlijk de eerste van de nakomers die haar kast krijgt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In een aparte tas die zich niet in de kledingkast bevindt. Ze denkt/hoopt die nog te krijgen via de voorraadkamer. Weet niet of dit zo is, kregen anderen dat soort spullen dan wel?
Geen idee ejgenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In een aparte tas die zich niet in de kledingkast bevindt. Ze denkt/hoopt die nog te krijgen via de voorraadkamer. Weet niet of dit zo is, kregen anderen dat soort spullen dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |