was net iets ervoor of erna, je hoorde hem duidelijk zeggen ''Jane vertelde''quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:44 schreef Hoempah het volgende:
[..]
https://streamin.one/v/68d149b1
edit- iets langer clipje
Ze lijkt zich er ook helemaal niets van aan te trekken, is gewoon in staat om dit gedrag te negeren en lekker haar eigen gang te gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:29 schreef mazaru het volgende:
Leuk om te zien dat Jane het goed naar haar zin heeft ondanks de haatcampagne van Milena en Jeffrey
Ja die twee hebben een goede klikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze lijkt zich er ook helemaal niets van aan te trekken, is gewoon in staat om dit gedrag te negeren en lekker haar eigen gang te gaan
Ik vind haar ook leuk samen met Axel, lekker nuchter en niks flirterigs ofzo.
haters gonna hate, maar Jane geniet gewoonquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:29 schreef mazaru het volgende:
Leuk om te zien dat Jane het goed naar haar zin heeft ondanks de haatcampagne van Milena en Jeffrey
Wat doet ze daar dan. Dus de belgen kliek boeit haar ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:30 schreef Verity het volgende:
MIlena: die mensen boeien mij hier geen klote
Hij zegt het ook. "omdat zij mee gaat doen aan .... SLquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:29 schreef rinardo het volgende:
Het
[..]
was net iets ervoor of erna, je hoorde hem duidelijk zeggen ''Jane vertelde''
Gewoon grootspraak, want natuurlijk doet het haar wel iets, maar ze is niet in staat om er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat doet ze daar dan. Dus de velgen kliek boeit haar ook niet
Ja, maar dan moeten ze hem iets vaker laten gaan vind ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Telefoon opnemen kan ook iets negatiefs zijn toch
Er moet er echt een uit van die haargroep.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:37 schreef Folies het volgende:
Bah bah, Jeffrey over de kop van Jane. En Milena giechelen. Die zou het recht in haar gezicht zeggen.
En dan zegt ze dat ze zou zeggen, ik vertrouw je niet.
Niet over een onbetrouwbaar lelijke kop dus. Stomme trut.
Stond hij voor een spiegel danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:37 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Er is een kop die uitstraalt die is onbetrouwbaar. Ja is toch waar. Die kop straalt dat uit.
Minstens 3.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er moet er echt een uit van die haargroep.
Jeffrey mag van mij wel genomineerd worden, liefst deze week nog.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:37 schreef Folies het volgende:
Bah bah, Jeffrey over de kop van Jane. En Milena giechelen. Die zou het recht in haar gezicht zeggen.
en dan zou Jane waarschijnlijk antwoorden "Ik vertrouw jou ook niet "quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:37 schreef Folies het volgende:
Op GoPlay zijn de reclameblokken op het uur, 20 na en 20 voor het uurquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat de timing van de reclameblokken op voorhand geprogrammeerd staat. Maar ja, het valt vrij vaak heel erg ongelukkig.
Ik moet wel altijd beetje gniffelen om de Knorr-reclame die begint met een kindje dat zegt "ik lust geen groenten!". Moet ik altijd aan David denken, je weet wel, die bewoner van 50+ die geen groenten eet
Had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
Eva dus ook al kletsen over anderen. Die raakt dus al besmet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |