quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow sorry ik zie nu pas dat ik de lapo had
Denk ik ook want eerder zaten Jane en Jordy in de tuin en toen ging zij prive ook wat vertellen over exvriend ofzo en ook toen werd de camera gelijk weggedraaidquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat ze bij BB heel bewust de keuze maken om bij persoonlijke info de stream weg te draaien.
Andere seizoenen hebben geleerd dat er online veel onrust kan ontstaan met zelfs bedreigingen aan toe.
Vanaf dag 1 van deze editie is BB al heel gericht op hoe het gaat op de Socials. Dus ik snap heel goed waarom men hier voor kiest
Toch maar weer de hotttubquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:34 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO stagiaire noteert volgend jaar geen vijver in de tuin
Serieus Axel?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[poll=8409]
Sorry kan geen 16 keuzes invoeren dus geen favoriet vervalt
Dan zullen ze vanavond ook wel weer later etenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:45 schreef Krambo het volgende:
Lekker tegen de blote voeten van David aankijken tijdens het eten
Over iets wat ze hopen te verstaan. Hier knetteren Milena en Kenau erdoorheen.quote:
Mattie zei in de boudoir dat Jane misschien eerder vertrekt omdat ze meedoet aan ander programma.quote:
Vind het ook een gemiste kansquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
Had leuker geweest als ze zichzelf niet mocht kiezen
Jammer weer van big brother
Jaahaa, dat was echt heel vals geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
Had leuker geweest als ze zichzelf niet mocht kiezen
Jammer weer van big brother
Ja inderdaad, hoe komt Jolien nou aan der kast?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kooktub streams waren wel vermakelijk![]()
Telefoonquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe komt Jolien nou aan der kast?
Neen, ze riep: ik heb mijn kleding!quote:
Tnxquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Neen, ze riep: ik heb mijn kleding!
Ze heeft er niet aan toegevoegd dat ze iemand uit haar team, incl zichzelf, kon kiezen. Maar denk dat die toevoeging niet veel verschil zou maken en iedereen haar gelijk zou geven om zichzelf te kiezen (wat een ander ook zou doen, tenzij die al zijn/haar kast heeft)
Zit dat niet in der kast dan, vreemdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
Goplay verkankert werkelijk álle highlights op stream met ellelange reclames
Telefoon opnemen kan ook iets negatiefs zijn tochquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jaahaa, dat was echt heel vals geweest.
Maar niet in de geest van het spel.
In een aparte tas die zich niet in de kledingkast bevindt. Ze denkt/hoopt die nog te krijgen via de voorraadkamer. Weet niet of dit zo is, kregen anderen dat soort spullen dan wel?quote:
Ze is natuurlijk de eerste van de nakomers die haar kast krijgt.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In een aparte tas die zich niet in de kledingkast bevindt. Ze denkt/hoopt die nog te krijgen via de voorraadkamer. Weet niet of dit zo is, kregen anderen dat soort spullen dan wel?
Geen idee ejgenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
In een aparte tas die zich niet in de kledingkast bevindt. Ze denkt/hoopt die nog te krijgen via de voorraadkamer. Weet niet of dit zo is, kregen anderen dat soort spullen dan wel?
Lennie en Milena hadden wel beautyspul enzoquote:
is toch leuk?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
En waar komt ze mee, een spijkerbroek en schipperstrui aan. Stond de kleding van bb zelf haar beter
heeft ze weinig meer aan als ze deze week toch exit isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Bed en Kleren op 1 dag Jolien haar dag kan niet meer stuk
Dat doen ze tegenwoordig wel hoor, zit warm water in dat teiltje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wat ik niet snap... vette pannen afwassen met koud water.... kook gewoon water en was het daarmee af.
Geen idee, zodra er wat interessants begint start Goplay reclame en daarna meestal aansluitend de BB SL waarna precies weer een Goplay reclame moet blijkbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zit dat niet in der kast dan, vreemd
Ze hebben wel weer kleding advies gehad dat moet matchen bij het huis. Vorig jaar had het huis felle kleuren en moesten ze gekleurde kleding meenemen. Nu is het huis wat donkere kleuren en heb ik alleen nog maar kleding gezien die ook donker zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch leuk?
en het is van haarzelf, eigen kleurkeuze, Ik vind het haar veel leuker staan dan het BB uniform
Lennie haar kleding was niet bepaald donkerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer kleding advies gehad dat moet matchen bij het huis. Vorig jaar had het huis felle kleuren en moesten ze gekleurde kleding meenemen. Nu is het huis wat donkere kleuren en heb ik alleen nog maar kleding gezien die ook donker zijn.
die roze broek vind ik niet echt donkere kledingquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer kleding advies gehad dat moet matchen bij het huis. Vorig jaar had het huis felle kleuren en moesten ze gekleurde kleding meenemen. Nu is het huis wat donkere kleuren en heb ik alleen nog maar kleding gezien die ook donker zijn.
Nee maar niet fel..matchte wel bij het huis. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Lennie haar kleding was niet bepaald donker
Nee hoor, Matt witte trui, Milena lichte truienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Simpel..Dan kunnen ze alle kanten op want bb huis heeft werkelijk alle kleurenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:20 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee maar niet fel..matchte wel bij het huis. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Ik zag die koude kraan op de afwas lopen. Dus dacht dat ze dat niet dedenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig wel hoor, zit warm water in dat teiltje.
Misschien houden ze gewoon van licht?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee hoor, Matt witte trui, Milena lichte truien
Hhet gekookt water moet tochkouder water bij..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zag die koude kraan op de afwas lopen. Dus dacht dat ze dat niet deden
Ik ben er vrij zeker van dat de timing van de reclameblokken op voorhand geprogrammeerd staat. Maar ja, het valt vrij vaak heel erg ongelukkig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, zodra er wat interessants begint start Goplay reclame en daarna meestal aansluitend de BB SL waarna precies weer een Goplay reclame moet blijkbaar
Er is een afwasser bij het teiltje en een afspoeler bij de kraanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zag die koude kraan op de afwas lopen. Dus dacht dat ze dat niet deden
En ook nog eens op z'n buik, waardoor z'n microfoon nog minder opvangt. Geen zendercheckquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie praat fluisterend met zijn hand voor zijn mond.
hij eet alleen groenten als het soep isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat de timing van de reclameblokken op voorhand geprogrammeerd staat. Maar ja, het valt vrij vaak heel erg ongelukkig.
Ik moet wel altijd beetje gniffelen om de Knorr-reclame die begint met een kindje dat zegt "ik lust geen groenten!". Moet ik altijd aan David denken, je weet wel, die bewoner van 50+ die geen groenten eet
Royco soep?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij eet alleen groenten als het soep is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |