Ze gaan het lerenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
Dit shot..goed gedaan stagiaire![]()
[ afbeelding ]
Jij ook netjes op het juiste moment op de printscreen gedruktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
Dit shot..goed gedaan stagiaire![]()
[ afbeelding ]
Eerst zeggen dat je Axel niet vertrouwd, dan toch info vragen. Maar wel klagen over Niels en Jordy dat ze bij elk gesprek iedereen uithoren. Het is daar allemaal 1 pot nat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena gaat even vissen voor informatie
Nee die heeft haar doorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:17 schreef Hznootje het volgende:
Milena probeert Axel in te pakken maar hij is er niet gevoelig voor..
Vooral Jeff dacht ditquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Niels gelijk weer twijfelen of Wicky liegt over niet meer hebben van geen token. Achterdocht.
Man man man, die Axel ramt straks die peilingen door.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:17 schreef Hznootje het volgende:
Milena probeert Axel in te pakken maar hij is er niet gevoelig voor..
Ik had echt al z’n haar eraf geschoren als Jeffrey mijn kapsel zou verneukenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met dank aan meester kapper Jeffrey
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Niels gelijk weer twijfelen of Wicky liegt over niet meer hebben van geen token. Achterdocht.
Laten ze het maar geloven.....die angst was groot voor de wraakpinquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Zo is hij zelf welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Niels en Jeffrey stonden in de keuken. Jordy kwam aangelopen en vertelde dat, maar Jeffrey zei meteen niet geloven, niet geloven.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Ik vind ook dat ze veel eten. Kan me niet voorstellen met die volle borden dat ze honger hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Ondanks het karige eten heb ik het idee dat ik alleen maar naar etende bewoners zit te kijken de hele dag door schijnt dan toch genoeg te zijn….
Ik hoorde ook Niels pratenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh dan had ik het mis, dacht Niels, hoorde hem het zeggen iig. Thanks 👍🏼
Daarom dat ik hoopte dat Axel er in zou blijven. Hij is nu de gamechanger in persoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Kruisverhoor in de tuin:
Axel vs. de rest![]()
Met een mix van ontzag, verwondering, verbazing, bewondering en nederigheid gapen ze Axel aan.
Wat een ongemak in die groep nu. En veel onzekerheid.
Van vervelingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze veel eten. Kan me niet voorstellen met die volle borden dat ze honger hebben.
Dat is het risico natuurlijk en het is ook geen kapper of barbier.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had echt al z’n haar eraf geschoren als Jeffrey mijn kapsel zou verneuken
Dan gewoon afstand houdenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het risico natuurlijk en het is ook geen kaper of barbier.
Oké ze hebben dan wel geen brood dus als je pas laat die noodkreet eerlijk je nog best hongerig zijn denk ik. Er is geen fatsoenlijk ontbijtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze veel eten. Kan me niet voorstellen met die volle borden dat ze honger hebben.
wat een zuurpruim....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat er op tijd in, want hij moet slapen voordat de ellende begint (lees herrie uit de andere slaapkamer)
Verschrikkelijk lijkt wel of ik naar Asley en Karen zit te kijken,,,,,die was ook helemaal idolaat van Ashley En Shar lijkt idolaat van Milena.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:21 schreef Koos1958 het volgende:
Dat geplakt.en gefriemel van die meiden bij elkaar wordt eigelijk heel ergelijk
Ze probeert Axel ook al aan haar kant te krijgen. Hopelijk prikt Axel daar doorheen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena noemt Axel de mannelijkste man in het huis
Saaie lul.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat er op tijd in, want hij moet slapen voordat de ellende begint (lees herrie uit de andere slaapkamer)
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Jeffrey zei dit gelijk tegen hemquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:19 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!
misschien was dat zn leeftijdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:23 schreef Droopie het volgende:
Wtf doet Keanu met een tattoo met nummer 23
Niet verrassend. Die beseft dat hij toch goed bij het publiek ligt. Axel trapt er niet in (hoop ik)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:
De ellende voor Jordy is allang begonnen, zo aan zijn chagrijnige, verknipte hoofd te zienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Nummer 23 hoort maar voor 1 ding te staan, en dat is de basketbal legende Michael Jordan.quote:
Ik hoop hierop.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
Zou wat zijn als die gamechangers per ongeluk uit Wicky's tas komen rollen en dat Niels/Jordy/Jeffrey dat zien
(Die zitten daar nog wel in, ook al zijn ze niet meer geldig, "dat komt later wel", zei BB)
Ik denk niet dat hij daar gevoelig voor isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:23 schreef kater1 het volgende:
Milena gooit even al haar lieve oogjes en gebaartjes in de strijd om Axel aan haar kant te krijgen
och jee, was dat om 2100.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:26 schreef Jockari het volgende:
Jolien even beklag over Jeffs kinderachtig gedrag.
Hij wordt met de minuut zuurderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeff was al niet aanspreekbaar voor de uitslag.
Totaal nutteloos tot nu toe.. je kan ze niet inzetten wanneer je wilt ,ze zitten niet in de erfenis ,quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
Zou wat zijn als die gamechangers per ongeluk uit Wicky's tas komen rollen en dat Niels/Jordy/Jeffrey dat zien
(Die zitten daar nog wel in, ook al zijn ze niet meer geldig, "dat komt later wel", zei BB)
Zou met niet verbazen als hij denkt dat als Axel en Sharice al van Wicky winnen hij dat al helemaal kanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Niels wil graag op de bank volgende week
Die kiest de suite in zijn eentje.quote:
Het is nog geen 12 uur, dus hoop dat er nog 'n leuke twist komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Of pure overschatting.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:30 schreef Verity het volgende:
Jordy: Betekent wel dat er nog 2 mensen genomineerd worden.
Niels: ik ken wel iemand:
Jordy: Je wilt er echt wel graag op he?
Niels: ja, dat is mijn volgend doel. Ik wil 1 nominatie overleven.
Kunt veel zeggen van Niels, maar hij is niet bang voor het spel en wilt het graag spelen en ervaren.
En er zijn maar weinig mensen hebben die daar BB doelen hebben.
Zuurman & Zuurmanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:31 schreef ledn81 het volgende:
Niels en Sjordy weer over de polls en populairiteitspolls
Dat mag. Als de mensen hem maar niet willen te overleven. Gewoon hup 1x op de bank en eruit!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:30 schreef Verity het volgende:
Kunt veel zeggen van Niels, maar hij is niet bang voor het spel en wilt het graag spelen en ervaren.
Ik wil Elsa en Keanu als DM: laat die maar eens even wat tikken uitdelenquote:
Ben jij het?quote:
e zeggen nu want hij weet ook wel dat hij een nominatie zal krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:30 schreef Verity het volgende:
Wordt tijd dat ze eens iets moeten doen iddcquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is nog geen 12 uur, dus hoop dat er nog 'n leuke twist komt.
Leuke 72 uurs opdracht doperwtjes tellen ofzo
Hij is programma maker en rls expert dus dan is het waar.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is programma maker en rls expert dus dan is het waar.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is programma maker en rls expert dus dan is het waar.
quote:
Er is geen themaweek, dat mistte keanu juistquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef Thorelf het volgende:
goh ik loop echt achter...hoor nu pas themaweek van keanu
Ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop wel dat als ze er nieuwe bewoners in gooien, ze hun mond laten houden over hoe er buiten gedacht wordt over de huidige bewoners
Alle bewoners zijn op zichzelf al themanummersquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vindt het jammer dat er geen themaweken meer zijn
Keanu gaat mensen vermoorden dan. Die gast is echt koekoekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik wil Elsa en Keanu als DM: laat die maar eens even wat tikken uitdelen
ja maar dat hij dat zeiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Er is geen themaweek, dat mistte keanu juist
Dat denk ik niet. In week 1 of 2 heeft hij dat al genoemd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef lojanda het volgende:
Kan hij makk
[..]
e zeggen nu want hij weet ook wel dat hij een nominatie zal krijgen.
[..]
Wordt tijd dat ze eens iets moeten doen iddc
Dat is juist de bedoelingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop wel dat als ze er nieuwe bewoners in gooien, ze hun mond laten houden over hoe er buiten gedacht wordt over de huidige bewoners
Oke top!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef ledn81 het volgende:
Stop de popcorn maar terug in de zak![]()
[ x ]
Wil je de opmerking daaronder ook even posten..Iets over dat we nu wel kunnen gaan slapenquote:
Dat ‘alles is anders’ lijkt voorlopig vooral op ‘we doen dit niet, we doen dit niet, we doen dat ook niet. En dit? Ook niet.’ 😅quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Als nieuwe bewoner is voorkennis een enorm voordeelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Thema pasta, brocoli met kip weekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
anticlimax nummer 3123 dit seizoen…quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Ze zeggen toch juist dat er nog van alles gaat gebeuren vanavond? Maar als je wil slapen, kan dat ook. Zo lees ik het.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan niet stoppen met lachen, dat kapsel. Hij lijkt wel ontsnapt uit zo’n slechte oorlogsfilm.
Domme tekst dan, meer popcorn voor vanavond.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Van de 4 versies hebben er 3 een winnaar gehad die er later inkwamquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als nieuwe bewoner is voorkennis een enorm voordeelKun je zeker twee weken op teren, als je het tenminste voor je houdt óf heel strategisch inzet.
De meeste bewoners die er nieuw inkomen hebben het programma nooit gezien door omstandigheden. Oma overleden, lekke band en de brug stond open.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als nieuwe bewoner is voorkennis een enorm voordeelKun je zeker twee weken op teren, als je het tenminste voor je houdt óf heel strategisch inzet.
Hij lult vaak uit zijn nek.. snap nu hoe het komt.. dr zit daar nog een mondquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ben helemaal kapot man, hele nacht niet kunnen slapen door het lawaai
En voor 2 dagen terug hadden ze nog nooit van dat programma gehoord.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste bewoners die er nieuw inkomen hebben het programma nooit gezien door omstandigheden. Oma overleden, lekke band en de brug stond open.
Keanu praat met iedereen meequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:42 schreef mijntjexx het volgende:
3 toppers buiten Wicky keanu en axel,zij moeten het gaan doen tegen de rest
Denk dat daar zijn hoofdvorm niet geschikt isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:42 schreef chufi het volgende:
Beter scheert Yordy alles kaal om opnieuw te beginnen ...
je kan ook overdrijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En voor 2 dagen terug hadden ze nog nooit van dat programma gehoord.
Hij wou toch zo graag in BB? 2 jaar voorbereiding bla bla bla… Hij kan hier helemaal niet mee omgaanquote:
Ze is haar rag al aan het spinnen 🕷🕸quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Gek hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels voelt zich niet zo goed in de groep soms
Niels valt stiekem eigenlijk best wel mee , jeff en jordy zijn de grote klootzakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels voelt zich niet zo goed in de groep soms
En het is zo'n feestganger met zijn vrienden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ben helemaal kapot man, hele nacht niet kunnen slapen door het lawaai
Zei weet niksquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:44 schreef tassie127 het volgende:
Hoe weet zei dat er morgen nieuwe bewoners komen?
Als in 'heeft het zin me als enige over the top te dressen voor de live'?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:44 schreef tassie127 het volgende:
Milena zegt we kunnen morgen aan de nieuwe bewoners vragen hoe het zit met de exit
Klopt maar boeienquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat daar zijn hoofdvorm niet geschikt is
Jordy is eigenlijk geen klootzak.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Niels valt stiekem eigenlijk best wel mee , jeff en jordy zijn de grote klootzakken
...en z'n hoofdhuid ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat daar zijn hoofdvorm niet geschikt is
Laat die meid een mooie jurk aantrekkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef kater1 het volgende:
Al
[..]
Als in 'heeft het zin me als enige over the top te dressen voor de live'?
Heb je gezien hoe zuur Jordy is vanaaf dat wicky en axel er nog in zitten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jordy is eigenlijk geen kloptzak.
We mochten gaan slapen, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef spapaars het volgende:
Wat al eens eerder is gebeurd.
De nieuwe bewoners betreden het huis diep in de nacht. (denk nog aan die popcorn)
Die mag wel weer een keer uit de kast getrokken worden ja, was 2021.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef spapaars het volgende:
Wat al eens eerder is gebeurd.
De nieuwe bewoners betreden het huis diep in de nacht. (denk nog aan die popcorn)
Iemand heeft een opmerking gemaakt begreep ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe zuur Jordy is vanaaf dat wicky en axel er nog in zitten?
Ze is niet eens in beeld geweest vanavond denkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef kater1 het volgende:
Al
[..]
Als in 'heeft het zin me als enige over the top te dressen voor de live'?
Ja. Hij gedraagt zich als een klootzak maar hij ís het niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe zuur Jordy is vanaaf dat wicky en axel er nog in zitten?
Sommige mensen worden creatief van verveling. Anderen gaan zeuren en worden vervelend 🤷🏻♂quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
Niels stoort zich door de verveling sneller aan mensen daar
Daarom!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Keanu gaat mensen vermoorden dan. Die gast is echt koekoek
ja zwaar dialect..maar vorig jaar hadden er meer erg dialectquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
2 mensen die west-vlaams praten is voor mij als NL'er lastig te volgen
Jordy plakt teveel aan Niels. Dat is jammer, Jordy is wel ok.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Hij gedraagt zich als een klootzak maar hij ís het niet.
De laatste bewoner met een valse identiteit, Jordy is een vrouw.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jordy is eigenlijk geen klootzak.
Niels heeft ook nog een enorm splaakgeblekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
2 mensen die west-vlaams praten is voor mij als NL'er lastig te volgen
Precies jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jordy plakt teveel aan Niels. Dat is jammer, Jordy is wel ok.
Chiara toch ook dacht ik (bed in de gameroom)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mag wel weer een keer uit de kast getrokken worden ja, was 2021.
Ze doet zelf niet anders met milenaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:49 schreef mijntjexx het volgende:
Sharice zegt eerlijk dat ze vinden dat jordy en niels zich te veel afzonderen van de groep de afgelopen week en dat z dan gaan denken of ze wel oprecht zijn
eensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze doet zelf niet anders met milena
Je zag wel wat glitteren in je ooghoek, maar er is haar geen vraag gesteld.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is niet eens in beeld geweest vanavond denk
Klopt maar wel in een groep, Niels en Jordy zitten in hun slaapkamer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze doet zelf niet anders met milena
Deden matti en Jeffrey ook steeds.en dat vonden ze niet gekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt maar wel in een groep, Niels en Jordy zitten in hun slaapkamer.
Juist en dat is nu net het verschil....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:52 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt dat ze in de groep zit te.fluisteren tegen milena
Sta je daar, en dan helemaal nietsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:51 schreef ledn81 het volgende:
Er stond wel een auto klaar bij de deur vanavond![]()
[ afbeelding ]
Nou ja meestal zat de hele toko vol met familie voor jan doedel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sta je daar, en dan helemaal niets
In een groep of ieder geval met heel dicht in de buurt van Jolien.....is heel wat anders {komt op hetzelfde neer} als de beide heren ook niet te zien zijn of soms zelfs een groot gedeelte van de dag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deden matti en Jeffrey ook steeds.en dat vonden ze niet gek
Het had gekund dat de afvaller ervoor zou kunnen kiezen om toch te vertrekken en niet op BB's aanbod in te gaan om terug te keren in het huis. Dat is een scenario waar ze ongetwijfeld rekening mee hebben gehouden, zeker tijdens een onvoorspelbare live-uitzending.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:51 schreef ledn81 het volgende:
Er stond wel een auto klaar bij de deur vanavond![]()
[ afbeelding ]
Vergeten de stagiair af te bellenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sta je daar, en dan helemaal niets
Je kan je ook nergens afzonderen in het huis, overal waar je komt is het druk. Afzonderen in de suite is dan wel ff fijn om tot rust te komen. Denk dat het wel vaker gaat gebeuren, dat de Decision makers zich daar even gaan afzonderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt maar wel in een groep, Niels en Jordy zitten in hun slaapkamer.
Dat denk ik eerder.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn heeft die auto wel nieuwe bewoners gebracht
Heel eerlijk zou ik ook niet terug willen.....geen token en geen pinnen meer weinig tot geen geld en nog genomineerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het had gekund dat de afvaller ervoor zou kunnen kiezen om toch te vertrekken en niet op BB's aanbod in te gaan om terug te keren in het huis. Dat is een scenario waar ze ongetwijfeld rekening mee hebben gehouden, zeker tijdens een onvoorspelbare live-uitzending.
Ook, maar neem aan met een hapje, een drankje, en een korte flits van een bewoner.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja meestal zat de hele toko vol met familie voor jan doedel.
Hij wil ook graag naar de ziekenboegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Sjeffie is zielig naar bed
Buikpijn had ie geloof ik, maar hij was ook niet echt happy met de kappersaandacht in de liveshow [ afbeelding ]
Jeffrey is er helemaal kapot van.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jollien aait jeffrey over zijn bolletje
Van te voren al beroerd......quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Sjeffie is zielig naar bed
Buikpijn had ie geloof ik, maar hij was ook niet echt happy met de kappersaandacht in de liveshow [ afbeelding ]
Hoop op pyjama party vanavond in de slaapkamer of kussengevecht, net als gisterquote:
Dat zal hij deze keer niet merkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ga maar lekker met Axel kletsen Jolien, ik gun jeff nog meer chagrijnigheid
zal nu wel niet gebeuren als de baby ziek isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoop op pyjama party vanavond in de slaapkamer of kussengevecht, net als gister
Sorryquote:
Tenminste dat is zn verklaring ... Als je lactose intolerant bent neem dan gewoon geen melk..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren de verkeerde melk gepakt en heeft nu last van zijn buik en hoofdpijn
Misschien is jeff ook een beetje ' ziek' omdat axel gebleven isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat zal hij deze keer niet merken
Ik heb er ook geen medelijden mee hoor. Had hij ook niet voor Axel toen hij ziek was.quote:
Nou daar zeg je eens wat, ik snap niet dat dames hem aantrekkelijk vinden, tenzij je 14 bent ofzo. Hij heeft echt geen mannen hoofd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
zal nu wel niet gebeuren als de baby ziek is
Die logeren dan gewoon in het Jaz hotel. Dat is op loopafstand (5 minuten). Of zitten tussendoor in het ShineEndemol gebouw, wat tussen het Jaz hotel en het huis zit. Geen enkele reden om met de auto naar het huis te rijden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn heeft die auto wel nieuwe bewoners gebracht
Hadden beter vorig jaar kunnen meedoen toen Big Brother een duo thema had.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Laatste nacht zegt Niels tegen Jordy
Hopelijk kunnen we er morgen voor strijden zegt Jordy kunnen we weer samen
Hij was Jolien haar type ofzo; werd een beetje geregeld door feboquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar zeg je eens wat, ik snap niet dat dames hem aantrekkelijk vinden, tenzij je 14 bent ofzo. Hij heeft echt geen mannen hoofd.
diep teleurgesteldquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:02 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Misschien is jeff ook een beetje ' ziek' omdat axel gebleven is
Febo kan van alles willen, je gaat niet zoenen met iemand die je niet ziet zitten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij was Jolien haar type ofzo; werd een beetje geregeld door febo
Jaja, dan heb je een hele week gekonkeld en gestookt om je grootste rivaal eruit te werken, ben je er in je hoofd eigenlijk al van overtuigd dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren, en dan is alle moeite precies helemaal voor niets geweestquote:
Geweldig dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jaja, dan heb je een hele week gekonkeld en gestookt om je grootste rivaal eruit te werken, ben je er in je hoofd eigenlijk al van overtuigd dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren, en dan is het precies helemaal voor niets geweest
Dat is niet wat hij zegt. Hij zegt dat ze het er niet de hele tijd over hebben, maar ook elkaars leven bespreken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja Niels, jij bent nooit tactisch .. nooit..
Geld was op denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:03 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er ook niet uit, alleen 1 arm getatoeëerd
Joa maar als je een meisje dat graag verliefd is haar exacte type voor dr neus zet dan is de kans wel aardig groot en redelijk voorspelbaarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Febo kan van alles willen, je gaat niet zoenen met iemand die je niet ziet zitten.
Ze is wel wat uitbundig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Jordy vond elsa's reactie bij terugkomst wickey zwaar overdreven. Nou voor mij kwam het gewoon oprecht over hoor
Vanmiddag lag er iemand rollenbollend op de vloer van de suite om zijn eigen grapjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Jordy vond elsa's reactie bij terugkomst wickey zwaar overdreven. Nou voor mij kwam het gewoon oprecht over hoor
Die reactie was ook al helemaal voorspeld hier in de CoS en kwam exact zo uit. Jordy is gewoon een zeikerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Jordy vond elsa's reactie bij terugkomst wickey zwaar overdreven. Nou voor mij kwam het gewoon oprecht over hoor, ze was gewoon blij
Die muts had alles gepakt als ze haar kansen kan vergroten. Daar is die bril voor, het kijkt wat wazig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Joa maar als je een meisje dat graag verliefd is haar exacte type voor dr neus zet dan is de kans wel aardig groot en redelijk voorspelbaar
precies ditquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vanmiddag lag er iemand rollenbollend op de vloer van de suite om zijn eigen grapje
Iddquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:09 schreef Clasientje het volgende:
Jordy vertrouw die Niels nou niet die man is een slang niet te vertrouwen hij gooit ook gerust Jordy voor de bus.
...waarvan eentje ook nog eens met een kort pittig kapselquote:
Volgens mij valt niels wel mee,ik open niet!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:09 schreef Clasientje het volgende:
Jordy vertrouw die Niels nou niet die man is een slang niet te vertrouwen hij gooit ook gerust Jordy voor de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |