Das jammerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Game changers weg maar wel een nominatie
‘De Wraak’ lijkt me ook alleen maar een last om te hebben. Het thuispubliek wil die wraak zien denk ik, dus maak je jezelf rijp voor een exit.quote:
Ohw ja idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:52 schreef PunkieePie het volgende:
Hopelijk hoeft hij niet te vertellen dat hij de gamechangers kwijt is.
Nee moet hij inleveren.. raar dat hij het niet mag inzetten. als hij die heeftquote:
Slaat toch echt helemaal nergens opquote:
ja wat is het nut van die game changers dan..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Gemiste kans hoor, die wraak was wel een drama-kans geweest
is gewoon nutteloos geld uitgeven geweest dusquote:
alles is andersquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Gemiste kans hoor, die wraak was wel een drama-kans geweest
ja die zag ik dus niet helaasquote:
Als hij eruit had gemoeten, was hij ze ook kwijt. Risico van het kopenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel. Hij heft ze tenslotte betaald
Hij is weggestemd, mag blijven er moet wel iets tegen overstaan he?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat is heel raar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dan had hij in ieder geval zijn wraak nog moeten mogen gebruikenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja een nominatie en die heeft hij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is weggestemd, mag blijven er moet wel iets tegen overstaan he?
Nopequote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die zag ik dus niet helaas
Hebben jullie beeld?
De nominatie ja, maar had hem dan nog wel zijn game changers gegundquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus geen angst meer voor Jordy en Niels.......gohs wat een meevaller weer voor die twee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee moet hij inleveren.. raar dat hij het niet mag inzetten. als hij die heeft
Wie had dat verwacht ???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maaar als hij de wraak had.. is het toch raar dat hij dat niet kon gebruiken?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou boeiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja een nominatie en die heeft hij.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke kan je de titel aanpassen: En we zwaaien nog niet naar Wicky?
Het is een verse start, hij zeikt er niet over neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef tassie127 het volgende:
[..]
De nominatie ja, maar had hem dan nog wel zijn game changers gegund
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef tassie127 het volgende:
[..]
De nominatie ja, maar had hem dan nog wel zijn game changers gegund
Jammer weer hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
Ganechangers vervallen
Nominaties vervallen niet
Die mag je pas gebruiken als je het huis verlaatquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maaar als hij de wraak had.. is het toch raar dat hij dat niet kon gebruiken?
ja en het dan niet gebruiken, voor het stemmen is al vreemd en nu nog niet eens kunnen gebruiken na een exit echt raar hoor is gewoon geld kloperij!quote:
ee deed hij ook niet maar vond het toch raarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een verse start, hij zeikt er niet over neem ik aan.
Nee nee, het is 22:00, veel te veel lawaai, Jordy moet slapenquote:
nein eerst nogquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee nee, het is 22:00, veel te veel lawaai, Jordy moet slapen
En het hoofd van Jeffrey toen Axel mocht blijvenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Het hoofd van Niels toen Wicky terugkwam:
Nee hij is wel genomineerd, dus klopt niet geheel wat je zegt. Men stemt op ‘wie mag blijven?’.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
KIjk en stemvolk thuis ook lekker te kakken gezet.. lekker bezig BB
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:58 schreef kater1 het volgende:
Om het te vieren gaan ze broccoli noodles en kip eten
Dat zal het zijn. De kluis was te leegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
BB moet iets terug in de kluis kunnen steken he
Geweldig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En het hoofd van Jeffrey toen Axel mocht blijven
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Jeff volgende week op de bank en dan blijft Wicky
Goed plan, afgesprokenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat Jeff dan gaat ja. Ik vind hem helemaal niet leukquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
dat zou mooi zijn,maar bijna niemand in het huis stemt op Jeffquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Nee, "Men" stemde op Charice en Axxel om te blijven...niet op Wikkie BB bepaalde even zelfquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef Willewa het volgende:
Oh daar issie
[..]
Nee hij is wel genomineerd, dus klopt niet geheel wat je zegt. Men stemt op ‘wie mag blijven?’.
Wat nu weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is wat gezegd aan Jordy waar hij piswoest van is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat fijn dat Wicky mag blijvenEn Sharice en Axel ook!
![]()
Er mogen eerst wel wat anderen vertrekken voordat deze gaan
ik zie die 2 niet meer zijn weer in de kamer overleggen zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee nee, het is 22:00, veel te veel lawaai, Jordy moet slapen
Groep " Kesbeke"quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef ledn81 het volgende:
DRAMA![]()
In de keuken eten ze zure bommen zo te zien
Omdat de stream altijd een paar minuten achter loopt i.v.m. dat ze dan in kunnen grijpen waar nodigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef Paul het volgende:
waarom streamlockte ze dit uberhaupt
Ze streamlocken echt alles en nog wat dit jaar bah
Ze hadden tijd nodig om over te schakelen naar de live. Stond ergens op de socials.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef Paul het volgende:
waarom streamlockte ze dit uberhaupt
Ze streamlocken echt alles en nog wat dit jaar bah
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:02 schreef Droopie het volgende:
Nou Milena, je mag je gezicht weer in de steigers zetten, het pallet aan makeup mag weer afgebroken worden
Je bent 4,7 seconden in beeld geweest
Stream 2, met Jeffrey eten makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zie die 2 niet meer zijn weer in de kamer overleggen zeker
Ja maar je stemt niet op ‘wie moet weg?’. Dus BB heeft zich nergens niet aan gehouden. Als je zou stemmen op wie weg moet en diegene gaat niet, zou je daar nog een punt van kunnen maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, "Men" stemde op Charice en Axxel om te blijven...niet op Wikkie BB bepaalde even zelf
Best wel een gedoe met al die mogelijkheden de nominaties te veranderen, het zijn Trumpiaanse toestanden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn droomscenario bijna uitgekomen. Alleen jammer dat hij de gamechangers moest inleveren.
En ze denken echt geniaal te zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jongens vertrouw die Jeffrey niet. Die twee zijn zo naïef
Ja had leuk geweest als hij de wraak mocht inzettenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn droomscenario bijna uitgekomen. Alleen jammer dat hij de gamechangers moest inleveren.
Nee waarom zou je dat doen!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
Wicky heeft gezegd dat hij de gamechanger heeft moeten afgeven.. niet slim
Dramaqueen weer dusquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet Jeffrey staat erbij en Niels wilde het weten maar Jordy zegt het niet
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:02 schreef Droopie het volgende:
Nou Milena, je mag je gezicht weer in de steigers zetten, het pallet aan makeup mag weer afgebroken worden
Je bent 4,7 seconden in beeld geweest
Dat zien ze toch wanneer ze weer de kluis in mogen van de week.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
Wicky heeft gezegd dat hij de gamechanger heeft moeten afgeven.. niet slim
Ja maar hadden ze nu nog een paar dagen mogen sappelenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zien ze toch wanneer ze weer de kluis in mogen van de week.
Prachtig ze geloven het niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Ze horen dat hij z'n gamechangers heeft moeten inleveren
Jeffrey: "Niet geloven" (x3)
Nee dat kan niet toch. Dm kunnen niet genomineerd zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:03 schreef tassie127 het volgende:
Hopelijk wicky en Axel DM volgende week
Straks moet ie ook weg vanwege een eetprobleemquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:02 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "Gewoon alles dr in maar.. en we zien wel"
Jordy is een stresseter
Terug koorts, kan hij weer een week naar de ziekenboegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel gaat even naar buiten, ik heb het echt bloedheet aldus Axel zelf
Morgen veranderen de DM weer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee dat kan niet toch. Dm kunnen niet genomineerd zijn
Maar waar hebben we nu voor gestemd?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, "Men" stemde op Charice en Axxel om te blijven...niet op Wikkie BB bepaalde even zelf
En ze geloven het niet eensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar hadden ze nu nog een paar dagen mogen sappelen
Ze staan in de keuken. eten maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zie die 2 niet meer zijn weer in de kamer overleggen zeker
Hij gaat zich vast voorbereiden want hij gaat knallen deze weekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "dan mogen wij ook nog een week in de suite... als toch alles hetzelfde blijft"
#teamWaxelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:57 schreef mijntjexx het volgende:
Wat top dat Axel en Wicky blijven, team wicky en Axel![]()
![]()
Ze gaat ook steeds ouder lijken qua leeftijd. Geen frisse deerne zakmaarzeggequote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:04 schreef Jockari het volgende:
Als Milena nog meer plamuursel aanbrengt lijkt ze ook van Suriname te komen
[ afbeelding ]
Oh ja das waar. Jammer want wicky doorziet Nielsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee dat kan niet toch. Dm kunnen niet genomineerd zijn
Ja dat weet ik. Maar wicky is genomineerd dus dan kan hij geen dm wordenquote:
Ja, die dacht echt dat hij er uitmoest.....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky is een persoon die mag je of die mag je niet , net zo als met Fred van Leer , dus beetje moeilijk, het is een overdreven persoon, de 1 houd ervan de ander nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zou Remi minder stemmen hebben dan Axel.
Edit: Wicky
Die man is echt slecht in spelletjes, en kan echt niet tegen zijn verliesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "dan mogen wij ook nog een week in de suite... als toch alles hetzelfde blijft"
Ja maar dat heeft hij wel laten merken met de podcast...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Oh ja das waar. Jammer want wicky doorziet Niels
Is dat zeker?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar wicky is genomineerd dus dan kan hij geen dm worden
Het gaat om de eerlijkheid en betroubaarheid van de Nominatie regels.. Die met de minste stemmen moet weg..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waar hebben we nu voor gestemd?
Dat bb weet wie populair us en dit kan gebruiken?
Okee. Dus DM is ook vrijgesteld? Dacht dat dat allemaal niet echt bekend was.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat werd aan het begin van bb uitgelegd
Dat bedoelde ik jaquote:
En ze heeft een onderkin, plus ik vind haar een 5je qua uiterlijk en ze vindt zichzelf een 10+ En ja ik mag haar nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaat ook steeds ouder lijken qua leeftijd. Geen frisse deerne zakmaarzegge
Nee, want Jordy heeft zijn bed ingeleverd bij de telefoon voor zijn kledingkast,,,,quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die man is echt slecht in spelletjes, en kan echt niet tegen zijn verlies
Ja maar bb houdt zich dus niet aan de regels.. sufquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat om de eerlijkheid en betroubaarheid van de Nominatie regels.. Die met de minste stemmen moet weg..
En mag blijven, dat is de bull shitten dus
En terecht, die gast die voelt zich nu helemaal het meneertje, met zijn fake 'spierballentaal' wat hij zich heeft aangemeten.quote:
Dag 1 was die zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wicky is een persoon die mag je of die mag je niet , net zo als met Fred van Leer , dus beetje moeilijk, het is een overdreven persoon, de 1 houd ervan de ander niet
Dat werd aan het begin gezegd door bb.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee. Dus DM is ook vrijgesteld? Dacht dat dat allemaal niet echt bekend was.
Nou denk dan weer wickeyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Clasientje het volgende:
Andere 2 naast Wicky wordt Niels en Axel denk ik volgende week en Niels vertrekt.
Na vanmorgen zou ik verwachten dat iedereen op Jordy zal gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Clasientje het volgende:
Andere 2 naast Wicky wordt Niels en Axel denk ik volgende week en Niels vertrekt.
Okee, ik heb vanaf het begin gekeken maar dat heb ik dan gemist. Ik weet dat voorheen Huismeester en PON waren vrijgesteld, maar dacht dus dat het dit seizoen niet echt duidelijk was en het 1 het ander niet per se uitsloot.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat werd aan het begin gezegd door bb.
Ik hoop het. Kan die Dexter niet uitstaan!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Clasientje het volgende:
Wat een kinderachtige jankend is die niels toch.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef ledn81 het volgende:
Verschrikkelijk toch??!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige jankend is die niels toch.
Dexterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kan die Dexter niet uitstaan!
"Moet jij weten"quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:10 schreef engine het volgende:
Milena "Axel, ik vertrouw u nie"
Axel "dat hoeft ook nie"
Ja toen je het zei besefte ik het. Aliexpress Dexterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:12 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja ik vind hem daar echt op lijken!
Denk dat hij wel leuk is voor BB.quote:
Ja ik vind dat al echt van het begin. Mijn dochter ook trouwensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja toen je het zei besefte ik het. Aliexpress Dexter
Broccoli als aas mee?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena gaat even vissen voor informatie
hij heeft helemaal gelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
Milena vind jordy en niels tactisch. Axel zegt dat hij haar en Jeffrey ook tactisch vind.
Go Wicky!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef tassie127 het volgende:
Elsa en wicky over zijn terug keer: zag je die 2 gezichten??? Op onweer. Wicky: onkruid vergaat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |