Ja dat is heel raar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel. Hij heft ze tenslotte betaald
Dan had hij in ieder geval zijn wraak nog moeten mogen gebruikenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:54 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel. Hij heft ze tenslotte betaald
Ja een nominatie en die heeft hij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is weggestemd, mag blijven er moet wel iets tegen overstaan he?
Nopequote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die zag ik dus niet helaas
Hebben jullie beeld?
De nominatie ja, maar had hem dan nog wel zijn game changers gegundquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus geen angst meer voor Jordy en Niels.......gohs wat een meevaller weer voor die twee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee moet hij inleveren.. raar dat hij het niet mag inzetten. als hij die heeft
Wie had dat verwacht ???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maaar als hij de wraak had.. is het toch raar dat hij dat niet kon gebruiken?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou boeiequote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja een nominatie en die heeft hij.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke kan je de titel aanpassen: En we zwaaien nog niet naar Wicky?
Het is een verse start, hij zeikt er niet over neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef tassie127 het volgende:
[..]
De nominatie ja, maar had hem dan nog wel zijn game changers gegund
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef tassie127 het volgende:
[..]
De nominatie ja, maar had hem dan nog wel zijn game changers gegund
Jammer weer hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
Ganechangers vervallen
Nominaties vervallen niet
Die mag je pas gebruiken als je het huis verlaatquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maaar als hij de wraak had.. is het toch raar dat hij dat niet kon gebruiken?
ja en het dan niet gebruiken, voor het stemmen is al vreemd en nu nog niet eens kunnen gebruiken na een exit echt raar hoor is gewoon geld kloperij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |