Nee hij is wel genomineerd, dus klopt niet geheel wat je zegt. Men stemt op ‘wie mag blijven?’.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
KIjk en stemvolk thuis ook lekker te kakken gezet.. lekker bezig BB
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:58 schreef kater1 het volgende:
Om het te vieren gaan ze broccoli noodles en kip eten
Dat zal het zijn. De kluis was te leegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
BB moet iets terug in de kluis kunnen steken he
Geweldig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En het hoofd van Jeffrey toen Axel mocht blijven
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Jeff volgende week op de bank en dan blijft Wicky
Goed plan, afgesprokenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat Jeff dan gaat ja. Ik vind hem helemaal niet leukquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
dat zou mooi zijn,maar bijna niemand in het huis stemt op Jeffquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Nee, "Men" stemde op Charice en Axxel om te blijven...niet op Wikkie BB bepaalde even zelfquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:59 schreef Willewa het volgende:
Oh daar issie
[..]
Nee hij is wel genomineerd, dus klopt niet geheel wat je zegt. Men stemt op ‘wie mag blijven?’.
Wat nu weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is wat gezegd aan Jordy waar hij piswoest van is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat fijn dat Wicky mag blijvenEn Sharice en Axel ook!
![]()
Er mogen eerst wel wat anderen vertrekken voordat deze gaan
ik zie die 2 niet meer zijn weer in de kamer overleggen zekerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee nee, het is 22:00, veel te veel lawaai, Jordy moet slapen
Groep " Kesbeke"quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef ledn81 het volgende:
DRAMA![]()
In de keuken eten ze zure bommen zo te zien
Omdat de stream altijd een paar minuten achter loopt i.v.m. dat ze dan in kunnen grijpen waar nodigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef Paul het volgende:
waarom streamlockte ze dit uberhaupt
Ze streamlocken echt alles en nog wat dit jaar bah
Ze hadden tijd nodig om over te schakelen naar de live. Stond ergens op de socials.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef Paul het volgende:
waarom streamlockte ze dit uberhaupt
Ze streamlocken echt alles en nog wat dit jaar bah
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:02 schreef Droopie het volgende:
Nou Milena, je mag je gezicht weer in de steigers zetten, het pallet aan makeup mag weer afgebroken worden
Je bent 4,7 seconden in beeld geweest
Stream 2, met Jeffrey eten makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zie die 2 niet meer zijn weer in de kamer overleggen zeker
Ja maar je stemt niet op ‘wie moet weg?’. Dus BB heeft zich nergens niet aan gehouden. Als je zou stemmen op wie weg moet en diegene gaat niet, zou je daar nog een punt van kunnen maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, "Men" stemde op Charice en Axxel om te blijven...niet op Wikkie BB bepaalde even zelf
Best wel een gedoe met al die mogelijkheden de nominaties te veranderen, het zijn Trumpiaanse toestanden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn droomscenario bijna uitgekomen. Alleen jammer dat hij de gamechangers moest inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |