Dat bedoelde ik jaquote:
En ze heeft een onderkin, plus ik vind haar een 5je qua uiterlijk en ze vindt zichzelf een 10+ En ja ik mag haar nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaat ook steeds ouder lijken qua leeftijd. Geen frisse deerne zakmaarzegge
Nee, want Jordy heeft zijn bed ingeleverd bij de telefoon voor zijn kledingkast,,,,quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die man is echt slecht in spelletjes, en kan echt niet tegen zijn verlies
Ja maar bb houdt zich dus niet aan de regels.. sufquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat om de eerlijkheid en betroubaarheid van de Nominatie regels.. Die met de minste stemmen moet weg..
En mag blijven, dat is de bull shitten dus
En terecht, die gast die voelt zich nu helemaal het meneertje, met zijn fake 'spierballentaal' wat hij zich heeft aangemeten.quote:
Dag 1 was die zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wicky is een persoon die mag je of die mag je niet , net zo als met Fred van Leer , dus beetje moeilijk, het is een overdreven persoon, de 1 houd ervan de ander niet
Dat werd aan het begin gezegd door bb.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Okee. Dus DM is ook vrijgesteld? Dacht dat dat allemaal niet echt bekend was.
Nou denk dan weer wickeyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Clasientje het volgende:
Andere 2 naast Wicky wordt Niels en Axel denk ik volgende week en Niels vertrekt.
Na vanmorgen zou ik verwachten dat iedereen op Jordy zal gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Clasientje het volgende:
Andere 2 naast Wicky wordt Niels en Axel denk ik volgende week en Niels vertrekt.
Okee, ik heb vanaf het begin gekeken maar dat heb ik dan gemist. Ik weet dat voorheen Huismeester en PON waren vrijgesteld, maar dacht dus dat het dit seizoen niet echt duidelijk was en het 1 het ander niet per se uitsloot.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat werd aan het begin gezegd door bb.
Ik hoop het. Kan die Dexter niet uitstaan!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:09 schreef Clasientje het volgende:
Wat een kinderachtige jankend is die niels toch.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:05 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "dan mogen wij ook nog een week in de suite... als toch alles hetzelfde blijft"
Verschrikkelijk toch??!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat een kinderachtige jankend is die niels toch.
Dexterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:11 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kan die Dexter niet uitstaan!
"Moet jij weten"quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:10 schreef engine het volgende:
Milena "Axel, ik vertrouw u nie"
Axel "dat hoeft ook nie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |