Keanu gaat mensen vermoorden dan. Die gast is echt koekoekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik wil Elsa en Keanu als DM: laat die maar eens even wat tikken uitdelen
ja maar dat hij dat zeiquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Er is geen themaweek, dat mistte keanu juist
Dat denk ik niet. In week 1 of 2 heeft hij dat al genoemd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:33 schreef lojanda het volgende:
Kan hij makk
[..]
e zeggen nu want hij weet ook wel dat hij een nominatie zal krijgen.
[..]
Wordt tijd dat ze eens iets moeten doen iddc
Dat is juist de bedoelingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop wel dat als ze er nieuwe bewoners in gooien, ze hun mond laten houden over hoe er buiten gedacht wordt over de huidige bewoners
Oke top!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef ledn81 het volgende:
Stop de popcorn maar terug in de zak![]()
[ x ]
Wil je de opmerking daaronder ook even posten..Iets over dat we nu wel kunnen gaan slapenquote:
Dat ‘alles is anders’ lijkt voorlopig vooral op ‘we doen dit niet, we doen dit niet, we doen dat ook niet. En dit? Ook niet.’ 😅quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Als nieuwe bewoner is voorkennis een enorm voordeelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop wel dat als ze er nieuwe bewoners in gooien, ze hun mond laten houden over hoe er buiten gedacht wordt over de huidige bewoners
Thema pasta, brocoli met kip weekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
anticlimax nummer 3123 dit seizoen…quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Ze zeggen toch juist dat er nog van alles gaat gebeuren vanavond? Maar als je wil slapen, kan dat ook. Zo lees ik het.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan niet stoppen met lachen, dat kapsel. Hij lijkt wel ontsnapt uit zo’n slechte oorlogsfilm.
Domme tekst dan, meer popcorn voor vanavond.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:37 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |