Dat zal hij deze keer niet merkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ga maar lekker met Axel kletsen Jolien, ik gun jeff nog meer chagrijnigheid
zal nu wel niet gebeuren als de baby ziek isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoop op pyjama party vanavond in de slaapkamer of kussengevecht, net als gister
Sorryquote:
Tenminste dat is zn verklaring ... Als je lactose intolerant bent neem dan gewoon geen melk..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren de verkeerde melk gepakt en heeft nu last van zijn buik en hoofdpijn
Misschien is jeff ook een beetje ' ziek' omdat axel gebleven isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat zal hij deze keer niet merken
Ik heb er ook geen medelijden mee hoor. Had hij ook niet voor Axel toen hij ziek was.quote:
Nou daar zeg je eens wat, ik snap niet dat dames hem aantrekkelijk vinden, tenzij je 14 bent ofzo. Hij heeft echt geen mannen hoofd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
zal nu wel niet gebeuren als de baby ziek is
Die logeren dan gewoon in het Jaz hotel. Dat is op loopafstand (5 minuten). Of zitten tussendoor in het ShineEndemol gebouw, wat tussen het Jaz hotel en het huis zit. Geen enkele reden om met de auto naar het huis te rijden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn heeft die auto wel nieuwe bewoners gebracht
Hadden beter vorig jaar kunnen meedoen toen Big Brother een duo thema had.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Laatste nacht zegt Niels tegen Jordy
Hopelijk kunnen we er morgen voor strijden zegt Jordy kunnen we weer samen
Hij was Jolien haar type ofzo; werd een beetje geregeld door feboquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar zeg je eens wat, ik snap niet dat dames hem aantrekkelijk vinden, tenzij je 14 bent ofzo. Hij heeft echt geen mannen hoofd.
diep teleurgesteldquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:02 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Misschien is jeff ook een beetje ' ziek' omdat axel gebleven is
Febo kan van alles willen, je gaat niet zoenen met iemand die je niet ziet zitten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij was Jolien haar type ofzo; werd een beetje geregeld door febo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |