Vergeten de stagiair af te bellenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sta je daar, en dan helemaal niets
Je kan je ook nergens afzonderen in het huis, overal waar je komt is het druk. Afzonderen in de suite is dan wel ff fijn om tot rust te komen. Denk dat het wel vaker gaat gebeuren, dat de Decision makers zich daar even gaan afzonderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt maar wel in een groep, Niels en Jordy zitten in hun slaapkamer.
Dat denk ik eerder.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn heeft die auto wel nieuwe bewoners gebracht
Heel eerlijk zou ik ook niet terug willen.....geen token en geen pinnen meer weinig tot geen geld en nog genomineerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het had gekund dat de afvaller ervoor zou kunnen kiezen om toch te vertrekken en niet op BB's aanbod in te gaan om terug te keren in het huis. Dat is een scenario waar ze ongetwijfeld rekening mee hebben gehouden, zeker tijdens een onvoorspelbare live-uitzending.
Ook, maar neem aan met een hapje, een drankje, en een korte flits van een bewoner.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja meestal zat de hele toko vol met familie voor jan doedel.
Hij wil ook graag naar de ziekenboegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Sjeffie is zielig naar bed
Buikpijn had ie geloof ik, maar hij was ook niet echt happy met de kappersaandacht in de liveshow [ afbeelding ]
Jeffrey is er helemaal kapot van.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jollien aait jeffrey over zijn bolletje
Van te voren al beroerd......quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:58 schreef ledn81 het volgende:
Sjeffie is zielig naar bed
Buikpijn had ie geloof ik, maar hij was ook niet echt happy met de kappersaandacht in de liveshow [ afbeelding ]
Hoop op pyjama party vanavond in de slaapkamer of kussengevecht, net als gisterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |