Ze gaan het lerenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
Dit shot..goed gedaan stagiaire![]()
[ afbeelding ]
Jij ook netjes op het juiste moment op de printscreen gedruktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
Dit shot..goed gedaan stagiaire![]()
[ afbeelding ]
Eerst zeggen dat je Axel niet vertrouwd, dan toch info vragen. Maar wel klagen over Niels en Jordy dat ze bij elk gesprek iedereen uithoren. Het is daar allemaal 1 pot nat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena gaat even vissen voor informatie
Nee die heeft haar doorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:17 schreef Hznootje het volgende:
Milena probeert Axel in te pakken maar hij is er niet gevoelig voor..
Vooral Jeff dacht ditquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Niels gelijk weer twijfelen of Wicky liegt over niet meer hebben van geen token. Achterdocht.
Man man man, die Axel ramt straks die peilingen door.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:17 schreef Hznootje het volgende:
Milena probeert Axel in te pakken maar hij is er niet gevoelig voor..
Ik had echt al z’n haar eraf geschoren als Jeffrey mijn kapsel zou verneukenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met dank aan meester kapper Jeffrey
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Niels gelijk weer twijfelen of Wicky liegt over niet meer hebben van geen token. Achterdocht.
Laten ze het maar geloven.....die angst was groot voor de wraakpinquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Zo is hij zelf welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Niels en Jeffrey stonden in de keuken. Jordy kwam aangelopen en vertelde dat, maar Jeffrey zei meteen niet geloven, niet geloven.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Ik vind ook dat ze veel eten. Kan me niet voorstellen met die volle borden dat ze honger hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Ondanks het karige eten heb ik het idee dat ik alleen maar naar etende bewoners zit te kijken de hele dag door schijnt dan toch genoeg te zijn….
Ik hoorde ook Niels pratenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh dan had ik het mis, dacht Niels, hoorde hem het zeggen iig. Thanks 👍🏼
Daarom dat ik hoopte dat Axel er in zou blijven. Hij is nu de gamechanger in persoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Kruisverhoor in de tuin:
Axel vs. de rest![]()
Met een mix van ontzag, verwondering, verbazing, bewondering en nederigheid gapen ze Axel aan.
Wat een ongemak in die groep nu. En veel onzekerheid.
Van vervelingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze veel eten. Kan me niet voorstellen met die volle borden dat ze honger hebben.
Dat is het risico natuurlijk en het is ook geen kapper of barbier.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had echt al z’n haar eraf geschoren als Jeffrey mijn kapsel zou verneuken
Dan gewoon afstand houdenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is het risico natuurlijk en het is ook geen kaper of barbier.
Oké ze hebben dan wel geen brood dus als je pas laat die noodkreet eerlijk je nog best hongerig zijn denk ik. Er is geen fatsoenlijk ontbijtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze veel eten. Kan me niet voorstellen met die volle borden dat ze honger hebben.
wat een zuurpruim....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat er op tijd in, want hij moet slapen voordat de ellende begint (lees herrie uit de andere slaapkamer)
Verschrikkelijk lijkt wel of ik naar Asley en Karen zit te kijken,,,,,die was ook helemaal idolaat van Ashley En Shar lijkt idolaat van Milena.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:21 schreef Koos1958 het volgende:
Dat geplakt.en gefriemel van die meiden bij elkaar wordt eigelijk heel ergelijk
Ze probeert Axel ook al aan haar kant te krijgen. Hopelijk prikt Axel daar doorheen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena noemt Axel de mannelijkste man in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |