Jordy is eigenlijk geen klootzak.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Niels valt stiekem eigenlijk best wel mee , jeff en jordy zijn de grote klootzakken
...en z'n hoofdhuid ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat daar zijn hoofdvorm niet geschikt is
Laat die meid een mooie jurk aantrekkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef kater1 het volgende:
Al
[..]
Als in 'heeft het zin me als enige over the top te dressen voor de live'?
Heb je gezien hoe zuur Jordy is vanaaf dat wicky en axel er nog in zitten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jordy is eigenlijk geen kloptzak.
We mochten gaan slapen, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef spapaars het volgende:
Wat al eens eerder is gebeurd.
De nieuwe bewoners betreden het huis diep in de nacht. (denk nog aan die popcorn)
Die mag wel weer een keer uit de kast getrokken worden ja, was 2021.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef spapaars het volgende:
Wat al eens eerder is gebeurd.
De nieuwe bewoners betreden het huis diep in de nacht. (denk nog aan die popcorn)
Iemand heeft een opmerking gemaakt begreep ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe zuur Jordy is vanaaf dat wicky en axel er nog in zitten?
Ze is niet eens in beeld geweest vanavond denkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef kater1 het volgende:
Al
[..]
Als in 'heeft het zin me als enige over the top te dressen voor de live'?
Ja. Hij gedraagt zich als een klootzak maar hij ís het niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe zuur Jordy is vanaaf dat wicky en axel er nog in zitten?
Sommige mensen worden creatief van verveling. Anderen gaan zeuren en worden vervelend 🤷🏻♂quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
Niels stoort zich door de verveling sneller aan mensen daar
Daarom!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Keanu gaat mensen vermoorden dan. Die gast is echt koekoek
ja zwaar dialect..maar vorig jaar hadden er meer erg dialectquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
2 mensen die west-vlaams praten is voor mij als NL'er lastig te volgen
Jordy plakt teveel aan Niels. Dat is jammer, Jordy is wel ok.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Hij gedraagt zich als een klootzak maar hij ís het niet.
De laatste bewoner met een valse identiteit, Jordy is een vrouw.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jordy is eigenlijk geen klootzak.
Niels heeft ook nog een enorm splaakgeblekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
2 mensen die west-vlaams praten is voor mij als NL'er lastig te volgen
Precies jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jordy plakt teveel aan Niels. Dat is jammer, Jordy is wel ok.
Chiara toch ook dacht ik (bed in de gameroom)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die mag wel weer een keer uit de kast getrokken worden ja, was 2021.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |