Jaja, dan heb je een hele week gekonkeld en gestookt om je grootste rivaal eruit te werken, ben je er in je hoofd eigenlijk al van overtuigd dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren, en dan is alle moeite precies helemaal voor niets geweestquote:
Geweldig dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jaja, dan heb je een hele week gekonkeld en gestookt om je grootste rivaal eruit te werken, ben je er in je hoofd eigenlijk al van overtuigd dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren, en dan is het precies helemaal voor niets geweest
Dat is niet wat hij zegt. Hij zegt dat ze het er niet de hele tijd over hebben, maar ook elkaars leven bespreken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja Niels, jij bent nooit tactisch .. nooit..
Geld was op denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:03 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er ook niet uit, alleen 1 arm getatoeëerd
Joa maar als je een meisje dat graag verliefd is haar exacte type voor dr neus zet dan is de kans wel aardig groot en redelijk voorspelbaarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Febo kan van alles willen, je gaat niet zoenen met iemand die je niet ziet zitten.
Ze is wel wat uitbundig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Jordy vond elsa's reactie bij terugkomst wickey zwaar overdreven. Nou voor mij kwam het gewoon oprecht over hoor
Vanmiddag lag er iemand rollenbollend op de vloer van de suite om zijn eigen grapjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Jordy vond elsa's reactie bij terugkomst wickey zwaar overdreven. Nou voor mij kwam het gewoon oprecht over hoor
Die reactie was ook al helemaal voorspeld hier in de CoS en kwam exact zo uit. Jordy is gewoon een zeikerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Jordy vond elsa's reactie bij terugkomst wickey zwaar overdreven. Nou voor mij kwam het gewoon oprecht over hoor, ze was gewoon blij
Die muts had alles gepakt als ze haar kansen kan vergroten. Daar is die bril voor, het kijkt wat wazig.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Joa maar als je een meisje dat graag verliefd is haar exacte type voor dr neus zet dan is de kans wel aardig groot en redelijk voorspelbaar
precies ditquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vanmiddag lag er iemand rollenbollend op de vloer van de suite om zijn eigen grapje
Iddquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:09 schreef Clasientje het volgende:
Jordy vertrouw die Niels nou niet die man is een slang niet te vertrouwen hij gooit ook gerust Jordy voor de bus.
...waarvan eentje ook nog eens met een kort pittig kapselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |